*~* HAAHUT viikko 34 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 kk vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]limetti1[/b] olen 23-vuotias 1 1/2vuotiaan pikkutaaperon äiti. Toinen raskaus meni kesken 6+0. Kovasti olisi toiveissa toinen lapsi tähän perheeseen ja sisarus esikoiselle.
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]Pirpaliina[/b] Itse olen 28-vuotias, mies 26. Lapsia on kaksi, molemmat tärpänneet ensimmäisestä yrityskierrosta. Nyt spontaani km 08/06, todettu rv 8+6, ja toivottavasti jää ensimmäiseksi ja viimeiseksi.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006
[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (79)
Moila: kiitos kauniista sanoistasi.
Pirpaliinalle onnea työjuttujen johdosta. Ja päivätyö on ihan huippuhieno juttu. Ainakin minusta.
Ja tätiä karkoittelen, ja jos kerran häntä toivot niin ...*hus hus, jätä mut rauhaan, mene luokse pirpaliinan*
Kahvitauko pidetty ja tunti töitä jäljellä. Pitäisi kai tehdäkin jotain.
Pirpaliinalle onnittelut työn johdosta! =) On se kyllä mahtavaa kuulla saavansa jatkoa. Mullakin on noi työt ollu aina määräaikaisia ja viimeks kun olin töissä, niin ensin sen piti olla vain n. 2 kk:n pituinen. No, sitten tarjottiin puoli vuotta lisää ja sitten kun se lähestyi loppuaan, niin tarjottiin vielä kertaalleen puolisen vuotta. Sen jälkeen se sitten loppukin, ikävä kyllä. Viihdyin tuossa paikassa vielä tosi paljon. Nyt tuosta on aikaa 4 vuotta, enkä sen jälkeen ole onnistunu töitä saamaan. =(
Ja tuosta työstäsi vielä sen verran, että mäkin tykkään enempi säännöllisistä työajoista. =)
ON: Pienessä kärvistelyssä täällä mennään. Vuoto ei oo kyllä ihan niin runsasta kuin yleensä, mutta ei mitään tuhruakaan. Mutta saa nähdä miten sitten huomenna....
Nyt kun vain sais ajan jotenkin kulumaan. Eilenkin mies pääsi töistä vasta vähän kahdeksan jälkeen, vaikka töitten piti loppua varttia vaille seitsemän. Että nää päivät voikin olla pitkästyttäviä, jos ei oo mitään ohjelmaa varattuna....
Ihanaa olla jo kotona, kun eilen oli niin pitkä päivä. Työt ei kyllä vielä loppunut, mutta teen niitä illan kotona.
Moila: Se tunnemylläkkä on kyllä yhtä vuoristorataa. Välillä jo näyttää paremmalta ja sitten kaikki taas romahtaa. Mielestäni kaikki tunteet on sallittuja ja niin kauan kuin tarvitsee. Mun km:han oli lokakuussa -05 ja joskus maaliskuussa alkoi todellakin helpottaa ja tarve keskustella / miettiä tapahtunutta väheni. Kyllä hieman kohtasin sellastakin ihmisiltä, että eikö olisi jo aika siirtyä eteenpäin ja lopettaa tuo surussa rypeminen. Itse ainakin tarvitsin aikaa. Ehkä jotenkin kuvittelin, että uudella plussalla pääsisin nopeasti siivilleni, mutta kun sitä ei heti tullutkaan, piti jotenkin käydä tunteet läpi uudestaan. Tsemppiä sinulle ja valonpilkahduksia!
Pirpaliina: Onnea jatkuvasta työstä! Nuo määräaikaiset työsuhteet on kyllä ärsyttäviä. Ajattelen juuri niitä, jotka joutuvat kesästä toiseen olemaan töissä ja tulevaisuutta on vaikea suunnitella eteenpäin. Näinhän se on, että lainat pyörii ja maksettavahan ne on. Onnea vielä kerran!
Katri: Jaa, että mies odottelisi. Meillä välillä sama juttu. Tuntuu, että ei oikein ymmärrä tätä asian tärkeyttä minulle. Onneksi kyllä vihaa kumeja, joten jos saan miehen kellistettyä suurinpiirtein ovulaation aikoihin, on mahdollisuudet heti paremmat. Millä alalla sinä olet, kun näin pitkään olet ollut työttömänä?
vm69: Karkotetaan nyt molemmat tätiä oikein urakalla!!*poispoispois*
ON: Vatsaa nippailee sitten ihan jatkuvasti eli kohta se kutsumaton vieras tulee ja päättää tämän piinan. Siltä se ainakin tuntuu. Oireitahan nyt ois " muka" vaikka kuinka paljon, mutta plaaplaaplaa. Koska niin vahvat haamut oli ennen negaa (siis tein ne jo kp21haamu, kp22 selkeämpi haamu ja kp23nega/24-26) epäilen edelleen kemiallista. Sittenhän sitä oli ns.piuhat auki seuraavalle yritykselle!
Jumppis
kp25/24-26, enkä enää testaa (ainakaan ennen sunnuntaita). Sanoin miehellekin, että eiköhän sen vauvan tulon sitten huomaa 9kk päästä:)
On näköjään mun vuoro häiriköidä tätä palstaa tänä päivänä. =D
Jumppis: Olen erilaisia toimistotöitä tehny, laskutusta, reskontraa yms. Vähän kaikkea aika monipuolisesti, tuossa nyt vain pari esimerkkiä. =) Onhan tässä hakemuksia tullu läheteltyä aina silloin tällöin, mutta ei vain oo onnistanu.
Mies tosiaan alko viime tinkaan jarruttelemaan. Vai oliskohan sille tullu pupu pöksyyn eli toisin sanoen alkanu jänistämään. Vaikkei se oo sanonu tai näyttäny, niin jos se olis kuitenki ottanu raskaasti tän viimesimmän km:n ja se näkyy sitten tuolla tapaa.
Joo, eiköhän tässä vielä tuu pyörittyä. Mitäs tässä muutakaan tekis kun pyöris täällä, kun on kerta aikaa... ;)
Tänään onkin ollu niiiiiiiiiiiin kiire päivä ja nyt kamala väsy, että jää kaik kommentoinnit suosiolla huomiseks.
*haukotus*
Mut tsiizuz, täähän melkein näyttää siltä, et mulla on ollu oikein elämääkin netin ulkopuolella... Noooo korjataan huomenna tilanne vp päivän kunniaks! ;)
Vai on katri ottanut Palstaterrorin roolin... Ihan hyvä, että joku pitää meitä pinnalla.
Jumppis: Jepjep, karkoitetaan yhdessä täti huitsin nevadaan. *mene mene mene mene..*
Mä olen ollut töissä puolitoista tuntia ja käynyt vessassa sataviiskytviis kertaa (vähän saatoin liioitella...?) Vatsa sekaisin, melkein ripulia... yleensä ennen menkkoja onkin löysällä, mutta nyt varmaan menee ihan kuralle silkasta hermoilusta ja jännityksestä. Ja niinkuin mun piti ottaa ihan rennosti. No, eihän tässä pitäisi olla mitään jännäämistä, kun vasta viikonloppuna pitäisi menkkojen alkaakin. Mut huisin hauskaa on taas mielessään ajatella " sit jos olisinkin raskaana, niin..."
Iloista torstaita kaikille!!
kerronpa jo nyt, että olen taas viikonlopun täysin nettipimennossa. Eli kun musta ei kuulu mitään tän piinan keskellä, niin ei tartte pelätä, että mä olisin *masentuneena tädin vierailusta hypännyt kirveen kanssa kaivoon* tai jotain vastaavaa.
Helga muuten, eikö ole hienoa, kun huomaa selviävänsä hengissä ilma nettiäkin. Vai oliko vieroitusoireita??
Tää listalla roikkuminen on saanut mut totaalisen valeraskaaksi: tissit kipeenä, masukka turvoksissa ja välillä tuntuu kuin flunssa iskisi justiinsa. Selkärankaa pitkin jytisee sellanen nikamakihelmöinti että! Ja korostan edelleen: km jälkeistä tätin viereilua edelleen odottelen!!! Eli raskaana en kuitenkaan taida olla...
Mulla on ihme mielihalukin: mozzarella juusto! Nam! Voisin vetää sitä paketti tolkulla salaatin seassa! Jogurttia syön myös paljon, mutta varmaan vain sen takia, ettei meillä ole jäätelöä, eikä ole vähään aikaan ostettukaan. Valion vanilja-mansikka, LOL!
Plussa tuulia täältä päin kaikille piinailijoille! Olisihan se ihana alkaa taas itsekin piinailemaan... *huokaus* Vaikka on se kurjaa odottaa sitä tätiäkin, kun tietää, että sen jälkeen pääsisi taas piinailemaan. Mulla on jotenkin sellainen kutina, että meilläkin saattaa mies lykätä vauvahanketta, liekö sitten alkaa jänistää tai mitä, mutta paha aavistus on. Eipä tuo ole kuumeillut kolmatta, ja välillä sanoo, että kahdessakin on toinen liikaa. Varsinaisesti ei ole sanonut, etteikö lisää saisi tulla, ja jopa puhunut siitä kolmannen tekemisestä. Mutta silti mulla vaan on sellainen fiilis, että saattaa alkaa jarruttelemaan. Mutta tosiaan tulis se täti, että pääsis koputtelemaan kepillä jäätä, olisiko nyt vauvan aika...
En nyt oikein ole kirjoitustuulella... Vaikka muutenkin tänään kehtuuttaa kyllä ihan kaikki... Katsellaan, jos huomenna olisi parempi päivä.
vm69: Sama täällä, nimittäin vatsa sekaisin. Yleensä menkkaoire. Tyhmää! Mieskin aamulla oikein ihmetteli, että miten pystyin olemaan eilen testaamatta. Palkkapäivä huomenna ja rahat vähissä, joten jouduin valitsemaan ruokaa tai raskaustesti. Valitsin karmean nälän vallassa sen ensimmäisen vaihtoehdon.
Muuten kaikki ennallaan. Rinnat kasvaneet kuppikoon ja sehän kelpaa. Ja vaikka täti tuli, niin pysyispä nuo rinnat ainakin tuollaisenaan *pienirintaisen pienet ilot*.
Koko ajan fiilis, että nyt alkaa...nyt..ei kun nyt...koska vatsan nippailut vähentyneet..Selkä kipeä, aamulla myös slimmi-olo, tietää 24h, että täti tulee. Ja nyt itse asiassa punainen paku tohon pihaan kurvasikin, mutta taitaa olla takan muurari:)
Rankka päivä tulossa, joten nyt suihkuun ja töihin!
Jumppis
Torstaihuomen vaan kaikille.
Olen tarkoituksella pitänyt vähän palstataukoa viimeisen keskenmenon jälkeen. Nyt siis menossa kp 17/25- ja ilmeisesti pitkä (normaali luomukierto) tulossa, sillä eilen ja tänään ovisplussaa. Puuhasteltiin tossa toissapäivänä ja jos tänään vielä sais miehen innostettua petipuutiin, niin olis tosi hyvä.
Clomeja jatketaan ainakin se 5 kk, jos ei mitään tapahdu.
Limetille onnea plussasta. jätäthän oven auki ja köytät resiinan junan perään, jotta me muutkin päästään odotuspuolelle mahd. pian.
Fiilikset on täällä vähän apeat. Jotenkin tuntuu, et tää koko 3 vuoden yritysprojekti alkaa olla finito. Loppuu voimat. Mut minkäs teet...oman lapsen kaipuu on niin kova, et sitä riskeeraa melkein mitä vaan sen takia. Mut jossain on mentävä raja. Tuntuu, et meidän on kohta annettava periksi.
Toivottavasti huomenna alkava uusi työ tois munkin päähän jotain muita ajatuksia kuin nää lapsettomuushoidot ja haahuilut. Siihen asti taustailen.
Nonna
Huamenta immeiset!
Kuten huomaatte, eilinen päivä veti niin tilttiin ja siten aikaisin sänkyyn, et tänä aamuna se taas kostautuu ja heräsin jo puol ysin paikkeilla. Tylsää herätä aikaisin vp päivänä¿.
No mutta ensin kommentaattoriksi muille ja sitten sen jälkeen pääsemme seuraamaankin jännittäviä hetkiä ON osuudesta¿.;)
Juuliar: Mulla on kans kerran ollu tosi mukava miespuolinen gyne, ja hänellä kävin aina. Kunnes sitten muutin toiselle puolelle suomee niin eihää suostunu muuttamaan kans¿ Ihan kumma juttu, en tajuu jos asiakas sanoo et kun mä muutan niin kai sä muutat kans, niin ei hää sit viittiny muuttaa peräs.
Jumppis: Hei, äläpä yhtään tiiäkkö mä tiiän aika monta liikuntaa enemmän ja vähemmän työkseen harrastavia ihmisiä ja ne polttaa kaikki! Joten ihan on kyllä luultua yleisempää se harrastus kyllä sitten¿ Käviks sulle muuten niin, et raskautuneesta kaverista tulikin kuin taikaiskusta kaikentietävä täydellinen wanna bee mami? Onko muuten hieman raskasta kun noin käy¿ Mun kaverille kävi just noin, meidän ikioma partyanimal muuttuikin täydellisyyttä hipovaksi ihmiseksi, ainakin omasta mielestään¿ Ja hän tietenkin tietää raskauksista kaiken¿ Muutenkin muistutti lähinnä hysteeristä ihmistä noudattaessaan vainoharhaisesti sitä neuvolasta saatua lappua, jossa lueteltu vältettävät ruoka aineet jne.
Siis oikeesti, parhain kommentti oli tällänen: Siis vauvan sukupuolihan määräytyy vasta ihan loppumetreillä, etkö sä ole koskaan huomannu et siksi vauvoista puhutaan sukupuolettomina kun ei niillä ole sukupuolta ennen kuin ihan loppuvaiheessa¿ Just, että tyyliin kuukautta ennen synnytystä se vauva saa sukupuolen silleen simbsala bin!
Mut jooo¿. No yks juttu viel: Sit he ovat sopineet jo valmiiksi, et mies hoitaa lasta viikonloppuisin, että hänelle jää ¿omaa aikaa¿ harrastaa jne. Siis just¿ Että mies painaa eka duunia 5pv viikossa 12h/vuorokaudessa ja sit koittaa viikonloppu eikä silloinkaan saa nukkua yhtään sen enempää! Tossa kohtaa mun oli sit pakko avata suuni sanoa, et hei kiva suunnitelma, mut et kai sä oikeasti kuvittele et tuollanen sopimus on enenpää kuin veteen piirretty viiva¿ ( Siis tietenkin toivon, et kaverini saa myös omaa aikaa, mutta noilla ehdoilla se tuskin tulee onnistumaan..)
Moila: Miten mä voisin olla oikeesti niin tyhmä ja ruveta uudestaan polttaa röökiä¿ Lopetin samana aamuna kun tein plussan ja kun km tuli vedin tunnin sisallä sairaalan pihalla melkein askin, eikä edes tehny tiukkaa¿ Ja mä en edes normaalisti polta noin paljoo! Siitä se tupruttelu sit lähti, mulle tuli kans sellanen hälläväliä olo, et lopetetaan sit kun joskus uudestaan plussaan. Nii ja mä oikeesti huijasin itteeni, et joo poltat vaan kun nyt on niin surku olokin ja sit kun tuntuu paremmalta niin lopetat taas¿.. Ja HAH, onnistuiko? No ei.
Vm69: Tollaset aamut on kamalii, kun kränää on ilmassa ja sit on pakko keretä töihin ja kaik jää sopimatta ja selvittämättä. Mutta, mutta¿. Silloin Helga alkaa puhelin terroristiks! Tekstiviestejä saattaa lähteä riidan laadusta riippuen noin 5-10kpl peräkkäin ja tietenkin mies vastaa niihin, kun tietää et jos ei vastaa niin joko mulle tulee entistä pahempi mieli taikka isompi kiukku, et on se nyt yks saa****, kun ei viitsi edes asioita selvittää millään tavalla..
Mut tosiaan, kun mä oon tämmönen mikä oon niin mun koko päivä on pilalla, ellei edes jonkinlaista välirauhaa saada sovittua tekstareilla. Sitten kun mies saapuu kotia/taikka mää niin sit puhutaan asiat ihan kunnolla loppuun.
Ja höpsis¿ *Sää mitään nyt rupee luovuttaan*
Ja POIS se tupakka! Älä vaan mee toistamiseen imutteleen hetkeen, jos se hyvältä on maistunu¿
Ja se tuntui suorastaan hämmentävältä käydä vaan äkkiä lukaisemassa täältä löpinät ja ilmoittaa menevänsä nukkumaan¿ Oikeesti sängyssäkin sit mietin, et höh ois mun pitäny kyl jotain kommentoida ja varsinkin vessa reissun jälkeen meinasin suorastaan juosta uudelleen koneen kimppuun, mut hyökkäsinkin miehen kimppuun¿ ;)
Katri: No johan pomppas! Kait sanoit miehelle, että valitettavasti se ei nyt kyllä ole yksin sun päätettävissä koska tässä vauvaa yritetään hankkia¿. Okei, ymmärrän miestäs ainakin jonkun verran kun ottaa teidän historiikin huomioon, mut¿. Ei jumankauta, mulla vaan pistää aina niin vihaks, kun miehet päättää _yksin_ et nyt tehdään sitten näin ja näin. Vaikkakin hänellä on yks tärkee juttu mitä ilman ei hommasta tuu yhtään mitään niin silti, mä nostaisin sellaisen raivon puuskan et ei olis todellistakaan, ihan vaikka silläkin riskillä, et mies pysyis omassa kannassaan entistä tiukemmin. Mut hei, ei se ota jos ei annakkaan¿. ;) Seksillä kiristäminen on normaalisti mun mielestä aina väärin ja sillä ei saa kun kakkaa aikaiseks, mut toisinaan se on kyl ainoa ja toimiva ase miehen idiotismia vastaan¿.
Pirpaliina: Kyllä mä uskon siihen negaan¿ ON osuudessa selviää tarkemmin. ;) Apinaorkesteri.. Mä repesin eilen kun pikana lukaisin viestejä ja mua naurattaa edelleenkin tuo sun lause!
Möllömassut ry & Vainukolmikko: Ja jos möllömassuissa olis kilpailu kuka johtaa turpeimmalla olemuksellaan, nii a´vot täällä istuu voittaja¿ Voi herra siunakkoon miten tuo pötsi onkin yön aikan pullahtanu noin valtavaks! tai no jaa onhan se syykin selvillä joo-o¿. ;) Ja mä puolestani en oo haistanu nyt mitään outoja tuoksahduksia, sekin varmaan liittyy tuohon ON osuudessa selviävään juttuun.
Jumppis¿ Punainen paku ja takan muurari¿. =)
Ja sitten siirrymmekin sujuvasti jännitävään ON osuuteen¿..
Illalla tosiaan kun kävin sit iltapissalla alko jännitys tiivistyä¿Ensinnäkin avasin ovistestin sit jotenkin huonosti ja liuska vähän vaurioitui siinä hötäkässä niin meinasin jättää koko testauksen sikseen. Noo aattelin, et kyllä se toimii kun en vaan rupee puolittaan sitä enää.
Sit vaan tikkuu uitteleen ja se parkkiin pesukoneen päälle ja hampaiden pesulle.
Meinasin ääneen kiljaista, kun käännyin ympäri ja näin sen tikun! Vi*** mä sain OVISPLUSSAN!! Vihdoin ja viimein 40 tikun jälkeen!!!! Ja voiko ajoituskaan olla enenpää kohdallaan, eilen just aamulla sekstattiin miehen kaa. Siis mä juoksentelin täällä kämpäs ihan intona ympyrää ja hehkutin miehelle sitä tulosta kans. Joka vaan hymyili mulle nätisti ja hätisteli mua pois telkkarin edestä¿
Ja ne testin viivat tuli siihen alta 5min ja se on todella paksu ja tumma viiva, ei jääny epäselväks.
Mutta nyt sit aamulla¿ Menin pokkana testaamaan vielä kertaalleen, et tuleeko siitä vielä tummempi tai jotain ja ylläri olikin melkoinen.. Juttu meni siis jotenkin näin:
Tiistai: Aamulla &illalla heikkoja haamu plussia
Keskiviikko: Aamulla haamu edelleenkin, Illalla vahva plussa
Torstai: Plussa, selkeä, mutta viiva ei ole enää tummempi.
Eli mun ovis tuli ja meni¿ Noo vielä vähä tänään siementä tyrkylle ja sit eikun jännäämään kuinka käy¿.. Ja aika jännä et ovis tosiaan tuli tasan 12pv oletetuista menkoista¿ Menkat eli mulla tuhrut¿
Ja voi hitsi et mä oon onnellinen, nyt ainakin tiedän että ovuloin! Ja olikohan joku tällä palstalla, joka sanoi et km jälkeinen seuraava ovis oireili miniraskaus oireina? Koska siihen mä nyt ymppään omat oireeni ihan täysin! Et se ovis vaan tuli jotenkin niin vauhdilla ja ehkä voimakkaanakin, et kroppa vähä ¿sekoili¿.. Mutta nyt tarttee mennä¿
Palaillaan illalla taas! =)
Ja hups kirjoitinkin romaanin....
Mä en osaa asettua sun tilaasi, voin kuvitella miltä tuntuu, mutta se on tosiaan vain kuvittelua. Tekisi mieli sanoa, että älä luovuta, mutta itse tiedät jaksamisesi rajat.
Helga: kiitti tosiaan romaanista. Hyvät kuulumiset sulla.
Mun maha on litteämpi kuin aikoihin ja vainuamiset ovat seisahtuneet täysin. Mitä tää nyt sitten tarkoittaakin. Hölkkäämisen alkaa tuottaa tulosta ja vatsa pienentyy... Vessassa en ole viimeiseen tuntiin käynyt (OHO!!) joten taidanpa nyt mennä...
tein sit äsken raskaustestin kun oireita on niin pirusti kuten aamupahoinvointia syömisen jälkeen ja rinnat aristaa edelleen. testi oli Clearblue plussa testi. Tuloksesta en sitten tiedä sillä vaaka viiva on mut pystyviiva myös mutta hyvin haalean sininen joka on hyvin ohut. Huomaa kyllä selvästi huonnommassakin valossa vaikka on haalea. Olenko raskaana? Oireitten mielestä kyllä mut miksi testiin ei tule vahvaa viivaa kun on jo kp15 menossa..Olen siis epäillyt valemenkkoja kun olivat todella niukat ja lyhyet kun normaalisti tulee kuin esterin perseestä mitkään suojat ei riitä.
Nonna: Jos ei mitään muuta nyt osaa tähän hätään sanoa niin¿. Onnea uudesta työpaikasta! Ja paaaaaljoooon paaaaljoooon jaksamisia tulevalle taipaleelle, mikä se sitten ikinä onkin. =)
VM69: Liikunta on pyllystä¿ Mut pakko sitäkin harrastaa, et pysyy ees jotenkin kuosissa. Eilen ottaa kipitin sellasen tunnin verran töitten jälkeen kun paraskin singeri.. Siis oikein toooooosi kovaa kävelyä.
Blääh nyt tarttee taas mennä pikaisesti kaupungille¿ *mutinaa & jupinaa*
Nipsu: Vastasin sulle tuohon aloitukseesi.
ON: Suoraan asiaan. 2 tuntia rakossa ollut iltapissa näytti negaa eli
kp21/24-26 Haalea ohut haamuplussa iltapäivällä. Näki selkeästi heti.
kp22/24-26 Illasta sama juttu, mutta selkeämpi ja paksumpi viiva.
kp23/24-26 12h edellisestä, nega aamupissasta.
kp26/24-26 Nega illasta.
SUORAAN SANOTTUNA ärsyttää tollaset testit. Sanoin apteekin myyjällekin, että onko näistä tullu valituksia, kun näyttävät mitä sattuu. Ei tiennyt mitään ja pratade lite dålig finska...En siis viitsinyt enempää vaivata.
Kyllähän mää sen arvasin, että ei se nyt voi tietenkään tärpätä!!!Mutta pitääkö vedellä kaikkia ihmeviivoja testeihin. Per..ele!!! Ja unohdin ostaa tupakkaa! Nyt huolttikselle!!!
Niin ja ei ne rinnatkaan oo enää edes kiinteät eli täti tulossa huomenna.
Tasajalkaa pomppiva Jumppis,
joka testaa vielä kerran aamupissasta negan huomenna.
Mullahan menkat alkoi ihan ajallaan kuten pitikin. Pari pvä ennen menkkoja testasin clearblue digitaalisella ja negaa oli. Menkat tuli mut oli todella niukat. Mitä pitemmäs on menty siitä päivästä niin oireet on vahvistunu ja sen takia testasin. Kohdussa on myös kävellessä tullu välillä niin kovia vihlasuja etten ole voinut kävellä. Samalailla muissa raskausksissa. Hiivaa on ollu vain kun olen ollu raskaana ja alkuviikosta sitä oli.
Ajattelin huomenna testata uudestaan samalla testillä millä tanäänkin ja katsoa mikä tulos on? Ja sit miettiä tilannetta uudestaan. Mut nyt nukkumaan...krooh
Sulla kyllä kuulostaa lupaavalta!
Nyt rauhoituttuani tulin tähän tulokseen:
Jotenkin nyt tulkitsin tuon omani niin, että varmaankin itselläni kemiallinen kyseessä, koska tuskin kahtena peräkkäisenä ja eri apteekista ostetulla testillä voi tulla virheellistä tulosta.
Se haaleuskin ja viivan ohuus mua hieman ihmetytti ja siksi en ottanut sitä ihan todesta. Mutta kyllä tämä nega nyt kirpasi, kun toiveet kuitenkin nousi.
Vatsakivut jatkuvat jo viidettä päivää, joten sekin on hieman kummallista. Jos se onkin siis kemiallinen.
Pidän sulle peukkuja ihan täysillä! Ja toivottavasti oireesi jatkuvat;) Mulla juuri huomasin pömpöttävän " menkkamahan" ja tosiaan rintojen kipeys / turvonneisuus ovat myös poistuneet tämän illan aikana. Se tietää siis punaista vierasta huomenna.
Jumppis
p.s. kun testasin äsken, niin siihen tuli heti haamuviiva, mutta se lähti minuutin jälkeen pois...outoa!
Nipsu & Jumppis: Ja mullako vaan ihmeellisiä oireita ja systeemejä! Siis kyl teilläkin niiiiiiiiin paljo viittaa plussan poikasiin jutut ja hommelit, et oksat pois!
Jes, nyt mää pääsen sit jännityksellä ootteleen, et mites teil mahtaakaan käydä..... Plussia tietysti, eikös vaan =)
Ja sanonpahan vaan, et voi kiesus mitä oloo tuo turpeinen pötsi aiheuttaa.. Suomeks sanottuna niin kauhia painontunne vattas koko ajan et tuntuu kun tarttis koko ajan suorittaa istuntoo pöntöllä ja mitään ei kyl pysty likistään ulos. Tosi hehkee kuvaus..jep..
Ja munis kipu on erilaista, sellasta leppeempää mutta kovempaa? Hankala selittää, no mutta äkkinäiset liikkeet ei tee myöskään hyvää sit yhtään.
Huoh, tarttis koittaa mennä nukkuunkin kun oma auto remontissa edelleen ja tarttee mies heittää töihin aamulla.. Blääh!
Ja vähä jänskät paikat huomen muutenkin, on nääs se keskustelu sessio.....Oon ajatellu et tarttee pysyä vaan coolina, ja vielä kerran coolina, ette sit hermostu siihen jahkaamiseen ja vääntämiseen siel.. Onneks se on melkein työpäivän lopussa niin jos menee ihan penkin alle koko homma niin pääsee viettään kesälomaa sentään sit.
Nyt öitä ja vällykäärmeille töitä =)
Töihin pitäisi lähteä, mutta sitä ennen...
Eilinen nega oli yöllä muuttunut selkeäksi roskishaamuplussaksi jälleen ohuella viivalla. Aamulla testasin negan ja se tätikin sieltä alkoi.
Nyt taas epäilyttää koko Clearbluen testit. Jos antaa niin helposti tuon ohuen viivan.
Ensi kerralla ostan kyllä apteekin oman ja sillä taas edetään.
Jumppis, joka ei koske testitikkuihin ennen kp27/26 enää koskaan.
mahtava juttu :D!!! Ja vielä säännöllinen työ! Varmasti on perhekin iloinen!!!
Itse joudun palaamaan tammikuussa hoitovapaalta vuorotyöhön. (sekin murhe, kun jo kerkesi vähän ajattelemaan ettei tarvitsisi töihin vielä palata, ja varsinkin ettei tarttis laittaa poikaa hoitoon... mutta näin se elämä sitten heitteli...)