Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesälomat lopuillaan, onko teillä muilla työttömillä ahdistava olo?

Vierailija
02.08.2026 |

Ei ole mitään minne palata kesäpäivien jälkeen? Jäät yksin kotiin kun mahdollisesti puoliso palaa töihin, lapset kouluihinsa. 

Kaupoissa muut ostelevat syksyksi töihin uusia vaatteita, itse mietit ettei ole syytä ostaa mitään kun eihän niille ole tarvetta. Katsot pihalla seisovaa autoasi, jotenkin syyllisenä. Et oikeastaan tarvitse sitäkään. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kesä on ankeampaa aikaa, kun kaikki on onnellisina kesäriennoissaan ja lomailemassa samalla, kun mä istun yksin kotona. Ihanaa, että syksyn myötä palataan taas normaaliin päiväjärjestykseen.

Vierailija
2/7 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kesä on ankeampaa aikaa, kun kaikki on onnellisina kesäriennoissaan ja lomailemassa samalla, kun mä istun yksin kotona. Ihanaa, että syksyn myötä palataan taas normaaliin päiväjärjestykseen.

Miksi et riennä niiden muiden lomalaisten seurana? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rahaa.

Vierailija
4/7 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rahaa.

Ai, tekeekö ne vain maksullisia juttuja? Itse oon ollut monissa ilmaistapahtumissa ja kutsunut myös näitä lomalaisia esim. rannalle ja piknikille kanssani. 

Vierailija
5/7 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jää enemmän aikaa itselle, kun on yksin kotona.

Vierailija
6/7 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on isompi ongelma se, että yhden jos toisenkin jutun ostamiselle OLISI kyllä todellakin tarvetta, mutta rahaa niihin ei ole.

Vierailija
7/7 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rahaa.

Ai, tekeekö ne vain maksullisia juttuja? Itse oon ollut monissa ilmaistapahtumissa ja kutsunut myös näitä lomalaisia esim. rannalle ja piknikille kanssani. 

Kaikkeen tarvitaan rahaa, myös sinne ilmaistapahtumaan tai rannalle pääsemiseen ja piknikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi