Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 34 *~*

28.08.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 kk vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]limetti1[/b] olen 23-vuotias 1 1/2vuotiaan pikkutaaperon äiti. Toinen raskaus meni kesken 6+0. Kovasti olisi toiveissa toinen lapsi tähän perheeseen ja sisarus esikoiselle.

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]Pirpaliina[/b] Itse olen 28-vuotias, mies 26. Lapsia on kaksi, molemmat tärpänneet ensimmäisestä yrityskierrosta. Nyt spontaani km 08/06, todettu rv 8+6, ja toivottavasti jää ensimmäiseksi ja viimeiseksi.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[/quote]

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä aamupäivän olen koneen lähellä. Hauskoja testaussessioita teillä on kaverit... Mä olen malttanut olla ihan " kuulisti" , enkä testaile ennen kuin ensi viikolla. Itse asiassa en ole ihan edes selvillä kiertopäivästä päivän tarkkuudella, kun viimeksi täti tuli ja oli poissa kaksi päivää ja sit taas tuli. Että mistä mä lasken sen kierron alkavaksi. Normaalisti alkaa tuhrulla jota jatkuu ihan tasaisesti parin päivän ajan. Mut viimeksi siis tuli ihan kunnon vuotoa heti, mutta tyssäsi sitten. Seli seli... mut enivei, keskiviikkoon jätän testauksen, jos nyt sinne asti pääsen ilman sitä punaista pakua... oli niin hauska se yksi jumppiksen lause...

Ja jumppikselle vielä, että harmi tuo tädin tulo. Mä kyl tiedän miltä se tuntuu. Etukäteen jo suren, ku ollaan viikonloppu mökillä ja varmaan se akka sinnekin löytää, niin siis harmittaa se, etten pääse heti teille sitä tilittää.

Mul on vapaata tänään, ja nyt pitäisi kai alkaa pakkailee. Ja mennä kaivaa matoja (hyi yök) että päästään ongelle. Katri huhuu.. lähetkö haistelee meille minne päin pitäisi soutaa...

Vierailija
42/79 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain ehti kuukausikin taas vaihtua ja tulla perjantai, ennenkuin ehdin jotain kirjotella. Tässä meni eilinenkin melkein koko päivä kun katsoin ja laskeskelin aso-asuntoja.

Paljon on juttuakin ehtiny tulla, joten ei tässä auta muuta tehdä kuin lähteä katsomaan mitäs tänne oikein kuuluu.... =)

vm69: Joo, palstaterrorina pysyin tasan yhden päivän ja sitten olinkin häviksissä vähän aikaa. Vieläkö sulla on vatsa sekaisin? Mainio juttu sinänsä, että ripulointi tietää menkkoja. Mulla taas on ollu ihan päinvastoin. Eli kun olen nyt ripuloinut, niin olen ollu joka kerta raskaana. Niin kävi nyt viimeksikin. Että näköjään sekin voi sitten vaihdella oireena. =)

Pirpaliina: Kauanko olet nyt noita menkkoja joutunu jo odottelemaan? Vai on sulla sellanen " kutina" , että mies saattais kanssa alkaa jarruttelemaan. No, mä olen taas miehen kanssa siitä jo puhellu ja se sanoi, että tuo tauko koskis vain tätä seuraavaa kiertoa. Mutta sitten seuraavasta voisi jatkaa. Tai ainakin tällä hetkellä on sen mielipide tuo.

Nonna: Mulla kanssa sama juttu ollu joskus eli on tehny mieli luopua koko vauvahaaveesta. Sullakin tota aikaa on kulunu jo luvattoman paljon. Ei nyt ihan niin pitkälti kuin mulla, mutta kuitenkin. Täällä sitä silti edelleen pyöritään ja odotetaan vain koska pääsis taas jatkamaan. ;) Hyviä jatkoja sulle ja sitten kun/jos siltä tuntuu, että voi jatkaa palstailua aktiivisemmin, niin tervetuloa takaisin. =)

Helga: No en silloin heti osannu miehelle sanoa, että pitäis nyt multakin jotain kysyä. Olin niin hämmästyny sen muutoksesta. Mutta nyt ollaan siitä keskusteltu lisää. Sanoi kuulemma aiemmin väsyneenä vähän hassusti, eikä kuulemma todellakaan olis tarkoitus kuukausia tätä pitkittää, vaan ainoastaan tuon matkan ajan. Sanoi vielä, ettei mun tarvis sitte kärsiä siellä pahoinvoinnistakaan, jos vaikka raskautuisinkin heti. No, onhan se toisaalta niinkin. Ei tosiaan olis kiva reissu, jos pitäis halailla pönttöä sen viikon ajan. Mutta toisaalta ei se varmaakaan ole, että edes heti raskautuisin ja siitä sanoin miehellekin. No, ehkä tässä alan kallistumaan kuitenkin siihen suuntaan, että odotetaan nyt vielä tää yks kierto. Tai jos matkalla sitten alotettais. Mä kun yleensä pakkailen, niin vois noi kumit jättää kotia... ;)

Möllömasut ry: Siis mä ihmettelen miten mun vatsa on edelleen niin pömppönä, vaikka menkat alko keskiviikkona. Yleensä on jo litistyny normaaliin, mutta tuossa se vain edelleen on. Ihme homma, eipä kyllä tuotakaan ole ennen tehny. On se kyllä vain sellanen kumpu, että kun tuon näkee, niin vois hyvinkin kuvitella olevansa raskaana. On ihan saman näköinen kuin mitä on noita vauvamasuja tullu nähtyä.

Vainukolmikko ry: Nyt on kalojen sun muiden hajut hävinny. Mutta ehkä syy on pohjoisen puoleisesta tuulesta. Meistä katsottuna kun ei meri ole siellä päin. =) Silloin kun tuuli etelästä tai jostain sieltä päin, niin niitä haistelinkin. Mutta on sitte hajuja, jotka tekee pahaa ja alkaa kuvottamaan, kuten puhdistusaine, tiskiaine sekä pyykkipulveri ja huuhteluaine. En tiedä mikä niissä on, mikä aiheuttaa jatkuvasti tuota kuvotusreaktiota.

Helga: Sulla tosiaan tuota juttua riitti, kiitos siitä. Juttujasi on aina kiva lukea, kun osaat jotenkin hauskasti niitä kirjottaa. =)

Nipsu: Oletko uutta testiä tehny, mitä näytti tänään? bdbdbdbd

Jumppis: Kylläpä sulle on outoja testituloksia tullu. Tarkotan lähinnä sitä yhtä, johon tuli haamuviiva ja lähti minuutin päästä pois. Ihme juttu, en muuta voi sanoa. Pahoitteluni vielä menkkojen alkamisesta. Olis nyt vain pysyny poissa.

vm69: Joo, voinhan mä tulla haistelemaankin, eipä tässä muutakaan ole. ;) Pitää vain katsoa sitten, että pysytään koko ajan niin, että tuuli osuu suoraan nenään. Vain siten haistan. =)

ON: Täällä siis kp 3 tänään. Huomenna pitäiskin olla jo helpompi päivä tuon vuodon suhteen. Tai niin on ainakin tähän asti aina menny.

Huoh, että taas ärsyttää toi työkkäri. Mulle tuli maanantaina kirje, jossa oli " käsky" osallistua koulutukseen. No, mulle se ei vain sovi, koska ollaan just silloin matkalla kun se alkais. Kirjottelin sitten viestiä tuon koulutuslapun kirjoittaneelle, että mitäs tehdään kun en voi osallistua kun ollaan matkalla jne. No, se täti sitte sanoi, että tässä tapauksessa joutuu nyt sitten pistämään selvityspyynnön miksi en voi osallistua ja nyt sitten katkastaan työmarkkinatuen saanti vähintään neljäksi viikoksi eli ajaksi, jonka tuo käsittely kestää. Siellä käsittelyssä sitte miettivät vielä mahdollisesta jatkokeskeytyksestä. Siis hel.... sentään, sanon mä. Lisäs se työkkärin täti vielä sen, että työtön saa kerran kalenterivuodessa käydä ulkomailla 6 päivän ajan, mutta jos kestää kauemmin, niin siltä ylimenevältä ajalta ei saa. Siis mikä ihme tuo 6 päivää on, miksei sitä voitu saman tien laittaa viikoksi. Sellasiahan ne matkat yleensä vähintään ovat. En ymmärrä...

Joo, mitäköhän tässä muuta... niin joo, vuokrattiinpa tai siis varattiin auto itsellemme tuolta Teneriffalta sitten 3:ksi päiväksi. Eli on sitte jotain valmisteluja jo tehty. Matkaliputkin ovat tulleet, mutta vielä pitäisi miettiä mitä tilaisi tuosta Finnairin ennakkotilaussysteemistä.

Miehellä on ollu tosi pitkää viikkoa tää viikko. Töiden olisi pitäny päättyä vähän ennen seitsemää illalla, niin yks pääsee vasta kahdeksan maissa tai vähän ennen puolta yhdeksää kotiin päin. Sitten on ollu taas niin väsynyttä miestä... Tänään on tiedossa taas pitkä päivä, mutta onneks on koko viikonloppu vapaata. =)

Huh, taispa tästäki tulla aikamoinen romaani...

Päivänjatkoja sekä viikonloppuja kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli todellakin aamulla täti ja nega. Nega, jossa myös häilyi pieni viiva, kuivuessaan muuttui roskishaamuksi.

Eli viikon ajalta nyt laatikossa 5 (!!!en viitsi edes laskea hintaa!!!) Clearblue:ta, joissa 4 näyttää positiivista ja yksi maanatainen negaa.

Kemiallinen raskaus siis aika varma juttu. Vatsaa kolottaa ja vuoto ihmeen tummaa.

Katri: Ihania suunnitelmia matkalle! Määkin haluan mukaan!!!Mahdun muuten vähän isompaan matkalaukkuun tai jääkiekkokassiin, joten käviskö pieni salamatkustaja? Lupaan olla hiljaa, enkä häiritse. Vastaan, jos kysytään. Pliiisss?

Helga: Kuinkas palaveri sujui?

vm69: Sinä vaan sinnikkäästi odottelet. Hyvä niin. Kuten edellisistä viesteistäni huomaat, on turha testata liian aikaisin. Menee vaan rahaa ja hermot. +++

ON: Yllä jo aika laaja yhteenveto, mutta vähän mietityttää tuo kemiallinen. Sitähän hieman alkaa ajattelemaan niitä limakalvoja. Jos vaikka liian ohuet ja kiinnittyminenkin on vaikeampaa. Toisaalta vuoden takainen km oli keskeytynyt km eli ei olisi millään halunnut tulla itse pois. Piti kiinni kuin takiainen.

MUTTA:Positiivinen kun olen, löysin myös hyviä pointteja tästä kemiallisesta:

1. Röörit on rassattu eli ensi kierrosta simppaa putkeen, kun tie on puhdistettu valmiiksi. Ei ole esteitä. Kiinni kun kala limppuun tai jotain..Ei kai toi sanonta noin mene?

2. Ei tarvi edetä samoissa viime keskenmenneen raskauden kanssa. Laskettu aikakin olisi ollut vain 5 päivää myöhemmin.

3. Rakkaani oli selkeästi innoissaan raskauden mahdollisuudesta ja luulen, että nyt saan sen helpommin vällyjen väliin lämmittelemään, kun illat on jo kylmiä:)

No niin siskot. Onkohan palsta-aika tältä viikolta jo täynnä:)

Hyvää viikonloppua! Mitä muuten ajattelitte duunata? Itse ajattelin tehdä yläkerran työhuoneen katon ja lattian siis maalata. Enhän osaa mitään remonttiahommia oikeasti " tehdä" ...Keittelen kahvia ja ihmettelen...

Jumppis

Vierailija
44/79 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan täällä joku sentään vielä linjoilla. Just ajattelin tulla nostamaan meidän pinoa ylöspäin, mutta Jumppis ehtikin ensin. =)

Jumppis: Eipä meillä ole kyllä ihan sen kokoista kassia täällä, että jos mukaan haluat, niin ota oma mukaan. ;) Kyllähän se seura tervetullutta on. Varsinkin, jos mies nukahtaa alkuunsa kun alkaa ilta tulla ja mä taas haluaisin olla vielä hereillä. =) Muutenkin meillä on vain yksi matkalaukku ja kassi mukana, joten ei varmaan herättäis mitään epäilyksiäkään, vaikka olis toinenkin laukku. Täytyy vaan tehdä niin pieniä ilmareikiä, ettei muut huomaa.... ;)

Helga: Tosiaan, kuinkas se palaveri sujui?

Jaa, että viikonlopun suunnitelmista. No, huomenna pitäis käydä kaupassa ja jos on hieno ilma, niin mies haluais vielä kerran tänä vuonna päästä Loviisaan ja sinne hampurilaiselle. Voi kuulostaa ehkä hassulta, mutta tuolla on meidän mielestämme maailman parhaat hampurilaiset. =) Jos sataa koko viikonlopun, niin sitten ollaan vain kotona. Ja mitä siinä tapauksessa tehdään, niin en tiedä. Ainakin normi siivous pitäis suorittaa.

Viikonloppuja edelleen!!

Vierailija
45/79 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te siellä kärsitte, kun täti pesii kylässä ja mä täällä todellakin toivoisin, että se täti sieltä JOSKUS tulisi. Piinailijoitakain taisi olla jokunen... Mun km:sta on tänään 3 vkoa täynnä, joten n. 1 vkon päästä pitäisi sen tätin tännekin jo joutua. Möllömasu on jo, joten tosiaan viikon päästä sitä ämmää tänne odotan...

Helga: Nyt sä vasta jännäksi pistit! Siis saadaan jännätä vielä vähän pitempään! Kivaa!

Nonna: Halit ja rutistukset! Ihan varmasti teillekin jo kuuluisi se plussa ja vauva!

vm69: ihailtavaa kärsivällisyyttä! Mistähän sitä sais ostettua!?

Katri: kyllä joo, musta tuntuu, että koska noita on jo kaksi niin mies saattaa kaikista puheistaan huolimatta jänistämään. Toivon tietenkin, että ei ala, mutta varaudun siihen kuitenkin.

Nipsu: äkkiä kertomaan onko uusi testaus selvittänyt mitään!

Onko kukaan muu ennen tätin tuloa sitten niin äärettömän valeraskas, että oikeesti välillä kuvittelee, että olisi mahdollisesti raskaana? Mä olen kuumeillut salaa mieheltä koko viime kevään ja aina ennen menkkoja on ollut niin yököttävät raskausoireet, että olen saanut jopa menkat viikon parin myöhään. Labratestin paljastaessa asian todellisen puolen päästin sitten sen tätin kylään...

Huh, miten tänään työpäivän jälkeen väsyttääkin! Pitääpä heittää nokosille, että jaksan katsoa illalla BB:n!

Vierailija
46/79 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juuri töistä kotiuduttu siiderikaupan kautta... Ja se varmaan kertookin sitten jo osittain miten meni...

Eli penkin alle perseelleen.

* Tähän kohtaan kirosanat x 100 000 ja helvetillistä huutoa..*

Siis perusperiaate pysyi sitten ennallaan, töykeä asiakaspalvelu. On se nyt yks s****na, jos asiakas ottaa sääntöjen kertomisen töykeänä palveluna niin mitä hel***tiä minä voin siihen asiaan? En niin yhtään mitään!

Sokerina pohjalla, mut siirretään toisiin tehtäviin, etten ihan niin paljoa ole asiakkaitten kanssa tekemisissä. Mikä toisaalta ihan jees juttu näin loppupeleissä. Saapahan rauhas keskittyä yhteen hommaan kerrallaan eikä tartte revetä joka suuntaan!

Ja myös toisesta mahdollisesta työpaikasta taas olin yhteyksissä ja siellä annettiin deadlineks viimeiset opiskelemaan lähtijät, eli ne jotka on varasijoilla odottaa pääsekö kouluun ja sitten vasta selviää heillä lopullinen tilanne työvoimapulan suhteen.

Et kuukausi piinaa kaikin puolin! Sekä vauva et työ.

Tiiä sit onko asiat kuitenkin enemmän reilassa vai päin persettä? En oikein ossaa päättää ittekkään?

Jos sitä vierailevan kirjoittajan titteliä sitten kuitenkin harkitsis...

Vierailija
47/79 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... niin emmä suinkaan mitään ylikierroksilla käy, et mies saa varmaan myös huutia ihan kiitettävästi jossain vaiheessa iltaa kun tarpeeks pääsen tuohon siiderin makuun...

Ou jee..... Mikä ilta luvassa!

P.s selvis siellä palaverissa myös äärettömän kummallisia asioita, joita voin sit huomenna ruotia tarkemmin. =)

Vierailija
48/79 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikaisesti kertomaan omia kuulumisia; Tänään käytiin rakenneultrassa ja kaikki oli niinkuin pitikin. Sikiö vastasi kooltaan 6-10 päivää suurempaa, mutta la:ta ei muutettu. Tänään täyttyi myös toinen virstanpylväs; nimittäin puoliväli!

Samalla kun tulin teitä pikaisesti moikkaamaan, tulin vetämään teitä tuonne toiselle puolen, hiiii-op!

maria80 ja Patu-Alli rv 20+0!

Vierailija
49/79 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirpaliina: Joskus yritysten alkuaikoina huomasin kaikenlaisia oireita tulevan. Se oli se, kun niin odotti sitä raskautta, niin alkoi sitten kuvitella oireita. Yleensä ne oireet päätty menkkoihin. Nyt kun on vähän reilut 3 ½ vuotta takana, niin ei oo juuri valeoireita tullut. Sitten kun on oireita ollu, niin olen ollu raskaanakin.

Helga: Voi Helga, Helga.... eipä menny tosiaankaan putkeen. Ja että vielä toisiin hommiin siirretään. No, jos se itsellesikin sopii, niin mikäs siinä sitten. Täällä sitte odotellaan, että mitä ne kummalliset asiat oikein sitten oli, mitä selvis.

Maria: Siis apua, joko sä olet puolivälissä raskautta!! Mihin tää aika on kulunut?? Mutta onnea hienoista ultrakuulumisista ja myöskin loppuraskauteen!! =) Toivotaan, että vetämisesi auttaa ja saatais joku/joitakin sillekin puolelle. Mieluusti itsekin tulisin mahdollisimman pian, mutta siihen menee vielä aikaa.

ON: Joo, täällä sitä vain pyöritään koneella kun ei oo muutakaan. Paitsi, että nyt on vatsa sekasin oikein kunnolla. Epäilen, että johtuu tän päiväsesta ruoasta, vaikken kyllä sen tarkempaa että mistä siitä. Ei se nyt niin mausteinenkaan ollu. Että hiukkasen kyllä ihmetyttää mistä tuo oikein tuli. No, toivottavasti ei oo enää huomenna kun pitäis kauppaankin päästä.

Illanjatkoja!!

Vierailija
50/79 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti ja ytimekkäästi:

Silloin kun kesäkuussa siirryin tuonne paikkaan töihin, hyppäsin tietämättäni abaut 5 ihmisen varpaille, tietämättäni... Ja kas soppa valmis lusikoitavaksi!

Niin ilmeisesti tää viisikko on nyt sit tavallaan " mustamaalannut" mua, esim joko mun palvelu tyyli on töykeää taikka imelää... Että näin. Töykeä voin joskus vahingossa olla, mutta imelä? Never! Multa kun ei ikinä oo onnistunu tuo turhanpäiväinen lipevyys ollenkaan!

Mun mielestä kun ollaan töissä niin olllaan töissä eikä silloin kuulu käyttää aikaa muitten työkavereiden miellyttämiseen, vaan asiakkaiden.

Mut kuten sanonta kuuluu vahvoille ihmiselle se paska yleensä kasaantuu, kun uskaltaa sanoa ääneen mitä ajattelee eikä vaan mutise selän takana.

Vierailija
51/79 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen lukenut teidän kuulumisia. Olette ajatuksissa... Olen itse jähmeässä tilassa ja ehkä siksi en osaa sanoa mitään. Apatia ja alakulo on aika rankkaa nyt...

Tämä suru vaan on :' (

Vierailija
52/79 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs ihmeessä kaik haahut on??

Ei kai meil mitään erillistä viikonloppupinoa ollu?

Nooooo enywei, eilinen ilta olikin super hauska ja tämä neiti nollas tilannetta ihan kiitettävästi... Mieskin sai olla ilman satikutia koko illan.

Mä alan ymmärtää ehkä hieman niitä miehiä, jotka vetää perseet olalle jos maailma alkaa liian rankasti päähän potkimaan. Kyllä se näemmä laukasee stressiä, ainakin hetkeks!

Höh.... No mä taidankin nyt dementiani kourissa hiippailla takavasemmalle grillijuhliin..... Ja jos ihan vähä vielä siideriä lisäks....

T: Ikinuori alkoholistin uraa harjoitteleva Helga, joka huomenna sit kuoleutuu krapulaansa.....

Vierailija
53/79 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän piti käydä nostelemaan ja kertomaan, kun kärpäselle taas tapahtuu...sitä ennen:

Moila: *Suuren suuri halaus Pohjanmaalta* Kirjoittelet sitten enemmän kuin jaksat.

Katri: Löytykö kaupasta heräteostoksia matkaa varten? Ja tänäänkö kävitte taas hampurilaisilla?

Helga: No, johan oli palaveri. Tiedän tuon, kun muut jauhavat paskaa jostakin töissä, koska ovat kateellisia ym. Itse yritän taas opiskella työn ohessa, että parin vuoden jälkeen voin sanoa " Morjens" ja siirtyä muun alan hommiin. Sillä ajatuksella jaksan helposti nämä pari tulevaa vuotta. Ja jos vielä pääsis äitiyslomalla, parista vuodesta lyhentyisi työaika huomattavasti:) Oonkin joskus todennut, että siksi yläkerran Herra ei mulle lasta anna, koska motiivini ovat väärät: nimittäin pääsisi töistä pois:)

Sitten asiaan:

Kertokaapas minulle kokemuksia kohdunulkoisesta raskaudesta! Netistä jo pakolliset kävin katsomaan, joten homma sinänsä hallussa.

Nimittäin: Eilen aamulla alkanut vuoto vähän niinkuin jäi aamuun. Illalla tuli ainoastaan vähän, yöllä ei yhtään ja tänään muutama hassu tippa. MITÄ IHMETTÄ!!! Sitten ne miljoonat ja tjiljoonat haamuplussat ja negat ja AAAAAARRRGGGG!!! Mitä tässä kropassa tapahtuu?

Nyt mielessä on kohdunulkopuolinen. Ehkä siksi niin vähän hormonia, että antoi haamuja toisensa jälkeen, eikä vahvistanut viivoja viikon kuluessa. Vuoto on muutenkin kummallisen tummaa, eikä siinä ole mitään " rompetta" eli jos se ois ollu kemiallinen, kai nyt tulis runsaammat menkat?

Pelastakaa mut. Miksi minua hermoheikkoa ihmistä nyt koetellaan näin. Minua, joka tekee kärpäsestä muutenkin härkäpaistia. Luulin, että tämän kierron ongelmat on nyt takana ja kohta alkaa taas oviksen bongaus. Sucksucksuck*****ja sama f-alkusena.

Jumppis

Vierailija
54/79 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, lopultakin ehtii koneelle vähän pidemmästi...

Jumppis: Eipä kaupasta tullu mitään matkaa varten osteltua. Kaikki jo oikeastaan on. Ainut, mitä vois vielä hommata, niin on aurinkorasva. Jotain tuossa kateltiin, mutta ei vielä osteltu. Kun tietäis vain mikä olis hyvä suojakerroin tuonne Teneriffalle.... Mä kun olen vielä suht helposti palavaa tyyppiä, niin ei kovin alhaista parane ottaa.

Kohdunulkoisesta. Lääkärihän epäili vuosi sitten kesällä, että mulla olis ollu kohdunulkoinen, joka kuivui heti alussa itsestään kokoon. En kyllä osaa sua siinä auttaa, kun itselläni ei ollu niin minkäänlaista oiretta enkä vuotanukaan.

ON: Tänään sitte tuli käytyä siellä Loviisassa. Ensin näytti pilviseltä, mutta kun lähettiin kauppaan, niin ilma alkoi muuttua. Kotiin kun päästiin tuolta, niin katoin säätiedot ja kun kerran hyvältä vaikutti, niin äkkiä tavarat pois ja sitten menoks. Tuossa vähän ennen seitsemää sitte kotiuduttiin. Porukkaa oli paljon, sattui siellä olemaan tänä viikonloppuna jotain häppeningiä. Mutta ne hampurilaiset maistu, ne meidän mielestämme maailman parhaat.... ;) Tossa puheltiin, että seuraavan kerran vois vaikka syödä oikein ruuat siinä. Suht sopuhintasta sentään, vaikka A-oikeuksin varustettu ravintola onkin ja vielä meren rannalla.

Tänään on jo helpompi olo menkkojenki kannalta eli pikku hiljaa on väistymään päin. Haluaisko joku nää, niin voisin hätistää sinne päin?? ;)

Juu, mutta nyt taas tekemään muuta. Illanjatkoja!!

Vierailija
55/79 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä muilla on varmaan " elämä" , joten ette rieku täällä palstalla lauantaisin:) Meillä mies töissä, joten...

Etsin äsken tietoa tuosta ruskeasta, niukasta vuodosta (joka nyt on täysin loppunut ja on pelkkää limaa) ja törmäsin ihanaan (!!!!) viestiketjuun:

Se oli haahujen-pinkka viime tammikuulta. Oli mahtavaa huomata, että siellä todella monet kuumeilevat haahut ovat nykyään tuolla odotus-puolella ja viikkoja on kasassa todella paljon. Femmamma, neronja, Maria80, titikin oli mukana, peebee sai silloin juuri plussansa ym. Oli vaan niin ihana lukea sitä ja muistella, kun osa oli jo toivoa pois heittämässä ja nyt ovat jakautumassa muutaman kuukauden sisällä.

(Toisaalta oli myös mukana meitä, jotka oomme vieläkin mukana täällä:( Ja muutama, jotka ovat jälleen kerran saaneet uuden km:n.) Mutta mehän mennään vielä sinne odotus-puolelle!!!!

Nyt haluaisinkin kuulla Nipsulta kuulumisiasi? Oletko jo testannut uudestaan?

Ei muuta asiaa. Luon vain teihin positiivisia ajatuksia. Yltiöpositiivarit rules! (äidit, jotka ostaa lapsille lumi-panttereita)...

Noniin, menen sänkyyn uusimman kotivinkin kanssa ja luen Roope Lipastin remontista.

Levoton Jumppis

Vierailija
56/79 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molemmissa edellisissä raskauksissa menkka aikaan tuli rusehtavaa vuotoa. Esikoiselta tuli muutama päivä ennen kuukautisten pois jääntiä ja kuopukselta tuli rv8 tietämillä. Silti ihan normaaleja nuo näyttävät olevan. Joten mä yllyttäisin sut vielä testaamaan ja sitten kilauttamaan vaikka gynelle, että pääsisit tutkimuksiin ja varmuuteen asiasta. Kohdun ulkoisesta en tiedä sen enempää, kuin että kahdella tutulla on se todettu ja molemmilla kohtukin jopa kasvoi asianmukaisesti, kunnes rv12 todettiin, ettei siellä mitään olekaan.

Nyt kahville, ennen kuin mies repii peliverkkarinsa!

Vierailija
57/79 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... Ilman krapulaa! Tosin illal joinkin vaan 3 sidukkaa, mut eihän sitä koskaan tiedä, joskus on krapula saatu aikaiseks puolet vähemmällä.

Onkohan musta tullu jokseenkin kyyninenkin, kun " aloittelijat" jättää juomingit juomatta heti oviksen jälkeen, ihan varmuuden vuoks, ja mä ryypiskelen ja polttelen tupakkaa niin kauan kunnes on syy toisin tehdä?

En muista mitä piti ja kenelle sanoo mut,

Jumppis: Ja kaiken lisäks, mun virallinen pomo ei sanonu mitään tästä mun " palveluasenteesta" , vaan hänen varaihminen, joka on pomona pomon paikalla tarpeen vaatiessa. Ja koko ajan kun se selitti, ja selitti niin _kertaakaan_ se ei katsonu mua silmiin... Asia joka vaivaa mua edelleen. Juttua riitti kyllä, mut sitten samalla katsottiin lattioita, lamppuja, muita ihmisiä, pyöriteltiin sormia jne. Aivan uskomatonta!

No niin ja mulla vähä sama tavoite, jos en sit kuukauden sisällä ole vaihtanu työpaikkaa ( Siis edelleen täkynä se " uus/vanha" " paikka.) niin sit alan tosiaan toivoo vimpan päälle, et nyt saa**** raskaaks että pääsee tästäkin paskasta pois! ( Ja ihan kuin muuten en toivois sitä raskautta yhtä kiihkeesti...

Ups unohdin wöördin, lähetetääs tää täs välis jo pois....

Vierailija
58/79 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ja sit sain valitusta, kun jos muistatte kun mulla oli niitä vatsakipuja reippaasti yhdessä vaiheessa, siitä että olen istunut työpisteessä olevassani tuolissa... Koska siellä ei ollut asiakkaan asiakasta, ja tuoli siis ihan työntekijöitä varten, ei asiakkaita.

Teki mieli sanoa, että hei, olen tosi sori, mutta tietenkin olisin voinut hakea saikkua kun ei tää mun kroppa vaan nyt toimi ns. täysillä edelleenkään sen km jälkeen, että ihan siksi olen istunut ja lepuuttanut itseäni.

Mut.... Sit aattelin, et jaaha jos mä sen sanon ääneen nii sit ajatellaan, et mä yritän siitä tekosyytä saada aikaiseks yms.

Ja just tuo pomon kakkonen, kun hän selitti, et kato kyllä muut ainakin _leikkii tekevänsä jotain_, jos asiakkaita ei ole. Niin meinasin sanoa siinä kohtaa, et sori, jos ei töitä ole niin en mä ala esittämään, et hei mä teen leikisti töitä....

Haloo? Kuka pomo ihminen voi olla noin V**UN tyhmä, että myöntää, et muut feikkaa tekevänsä töitä, mut hänen silmää se tyyli miellyttää...

Tuo työpaikka on jotenkin aivan utopistinen...Eikä mua varten... Mut nooo jos/ja/kun menen takaisin töihin kesäloman jälkeen, niin onneks pari viikkoo siitä pääsen niihin toisiin hommiin, joista on äärettömän helppo ottaa ja lähteä jos pääsen sinne toiseen paikkaan töihin! Siinä myös yks syy miks en pistä pahakseni sitä siirtoo.

Ja kas kun on se koeaika.... Niin sehän riittää kun mä ilmoitan, et sori en muuten tuu enää huomenna töihin...

* V-mäisen ämmän pirullista naurua....*

Nyt syömään jotain, kamala nälkä!

Vierailija
59/79 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppikselle piti tulla vastailemaan, kun olit kohdunulkoisesta kysellyt. Mulla alkoi " menkat" ajallaan, mutta neljän päästä siitä testasin kun vuoto oli vaan tummanruskeaa tuhrua ja testi oli selkee plussa. Varmaan reilun viikon päästä siitä alkoi järkky vatsakipu, jota kesti päivän/pari ja sitten alkoi verinen vuoto. Menin polille keskenmeno epäilyn vuoksi ja sielä totesivat kohdunulkoiseksi; ottivat verikokeilla hcg:n joka vastasi ihan normaalia, mutta kohtu oli normaali. Ystävällä on ollut kohdunulkoinen, joka ei oireillut mitenkään ja vasta rv 12-13 se huomattiin kun tuli kipeäks ja munatorvi repes. Mutta mulla myös on ollut tuhruttelua myös onnistuneissa raskauksissa; kuopuksella varsinkin oli koko ajan tuonne rv12 asti välillä ihan veristäkin vuotoa ja kaikki meni hyvin ja esikoisen aikaan luulinkin että mulla oli menkat (tosin vuoto oli vaan tummanruskeaa) ja vasta kun seuraavia menkkoja ei kuulunut testasin plussaa. Toivottavasti masussa kasvais pikkuinen ja kaikki olisi hyvin! bd bd bd bd bd bd bd +++++++++++

Moilalle jaksuhaleja ja voimia!

Muillekin terveiset!

Meillä on menossa suruaika, kun isä (aikasemmin kirjoitin että sairastaa jos joku muistaa) nukkui pois muutama päivä sitten. Nyt mennään päivä kerrallaan eikä vauvakuumeilukaan tunnu tärkeältä tällä hetkellä, vaikka toki toivon että raskaus alkaisi. Palaan varmasti tänne sitten kun aikaa vähän kuluu ja mieli taas paranee. Siihen asti teille kaikille muille paljon plussasäteitä +++++++++++

Vierailija
60/79 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumppis neljän päivän päästä siitä testasin..