Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~CLOMISTIT vko35~~

28.08.2006 |

Huomenta tännekin. Huonot fiilikset. Liityin tätikerhoon eilen. Kirjoittelen lisää, kunhan tästä taas tokenen. Onneksi huomenna se poliaika..

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniinalle pahoittelut. Toivottavasti asia tosiaan etenee nopsaan polilla.

Toivon myös, että Merin tuntemukset olisi väärässä ;-)

OmaNapa: Piikitykset alkoi eilen. Tässä kierrossa siis inssi, mutta lauantaina tuli niin kylmää vettä niskaan miehen taholta (on 2v salannut multa yhden päivittäisen asiansa, josta moni muu on tiennyt), että saa nähdä mitä sen jälkeen. Lapsen nyt kuitenkin haluaisin, kun saattaa olla sitten muutaman vuoden päästä mun kropalla myöhäistä.

Vierailija
42/56 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire kirjoitus... illalla sitten lisää...

Kyselin aiemmin siitä clomifeni asiaa.. ja siitä metformiinista.

Kävin tänään clomi ultrassa ja kaksi follikkelia kasvaa nytten. söin siis 1 tbl päivässä 6 päivää. Kokoa oli 17mm ja 14,7mm. Muutama päivä niin sitten on 21mm saavutettu ja pitäis irrota. Toiveet korkealla mut nautitaan nyt ja suretaan vasta sitten kun täti kylään tulee.

Lääkäri määräsi vielä metformiinit (omasta pyynnöstäni) lisäksi turvaamaan pikkuisten matkaa jos mukaan edes toinen tarttuu... Keskenmeno riski siis pienenee..

Mut nyt töihin.. palaan illalla =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniinalle ja Merille pahoittelut tädistä!

Haaveelle onnittelut plussasta!

Täällä elellään alkukiertoa ja odotellaan, että ovistikkuihin ilmestyisi pian positiivisia viestejä. Siitä tulikin mieleeni, että minä päivinä teillä on ollut ovis, jos oletta clomeja popsineet?

Mukavaa viikonalkua!

t.Pikkumyy07

Vierailija
44/56 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Ensimmäinen lapsi toiveissa. Itse olen 23v. ja mieheni 30v.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06. Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti. Clomit käyttöön 07/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Clomit aloitettu 01/06, yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!

Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06; jonka jälkeen tuulimuna ja km. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen +. Uutta alkua yritetään kesän jälkeen eli syyskuun puolesta välistä!!

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Meri05 [size=2][color=#000000]Mulla on ilmeisesti lievä pco, ja ovista pitäis avittaa. Mulla on jo kaksi lasta, jotka on saatu hieman rankemmilla hoidoilla, mutta on mulla ollut luomuraskauskin (joka päättyi keskenmenoon rv:lla 18 napanuorakomplikaation takia). Clomit aloitettu 08/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Pikkumyy07 [size=2][color=#000000]Olemme molemmat mieheni kanssa kolmenkympin paremmalla puolella ja toinen vauva olisi toiveissa. Esikoinen on 2,5 vuotias. Clomit aloitetaan mahdollisesti 08/06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]k.i.r.s.t.i. [size=2][color=#000000]Ikää 34 ja miehella 33, vauva saanut tulla jo vuosia vaan eipä ole näkynyt. Taustalla pco ja toisen munatorven synnynnäinen puutos, simpat onneksi loistoluokkaa. Clomit aloitettu 07/06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]..nyyhky.. [size=2][color=#000000]Minä 21v ja mies 22v. Yritys aloitettu alkuvuodesta 04. 7/04 leikattu tähystysleikkauksella iso kysta ja -04 loppuvuosi meni kontrolleissa ravaamiseen. Kystia oli kokoajan, isompia ja pienempiä, enemmän ja vähemmän..

9/05 sain Terolutit lähinnä menkkakipuja hillitsemään ja kiertoa tasoittamaan. 2/06 kun se loppui, kierrot sekoittuivat heti (n.28-42kp kun Terolutin aikana tasan 28kp.)

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]ki-ra [size=2][color=#000000]minä 24 ja mies 26. Esikoinen toiveissa ja asutaan pk-seudulla. Hoidot aloitettu 03/05 terolutilla ja 04/06 polilla ekaa kertaa.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]kihara-74 [size=2][color=#000000]Mulla on nyt eka Clomifen+Terolut- kierto menossa (clomit syöty ja hikoiltu ja terot kp16 etiäpäin).

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]

[size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06

[size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06

[size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06

[size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06

[size=3][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06

[size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06

[size=3][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07

[size=3][color=EE1289]Elora [size=2][color=#000000]la 05.02.07

[size=3][color=EE1289]Giiga-82

[size=3][color=EE1289]Helinä_1983

[size=3][color=EE1289]Ulriina

[size=3][color=EE1289]Senny-76

[size=3][color=EE1289]Haave07 [size=2][color=#000000]01.05.07

Vierailija
45/56 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muutama sana lisää, kun oli tuo aloitus niin lyhyt ja ankea. Haaveelle lämmin halaus! Ihanaa, että edes jollakin hyviä uutisia! Olen kyllä lukenut täältä muittenkin mielipiteitä mammaksin testeistä, että eivät ole ihan luotettavia.

Sätkylle tsemppiä! Olis mukava päästä inssiä piinistelemään samaan aikaan, mutta huomenna vasta tiedetään jatkot. Jos clomeilla edetään, niin ehtisin vielä tähän kiertoon ottaa ne, kun huomenna on kp3. Ikävää tuo miehesi salailu=-( Toivottavasti saatte asiat kuntoon!

Olin tässä kierrossa vähän turhan pää pilvissä (taas kerran). Jotenkin ajattelin, että kierto olis tasoittunut siihen 27-28 tienooseen ja kun pääsin yli 30, niin arvaatte mitä mielessä liikkuu..Pahoja pms:iäkään ei ollut. Paitsi se kurasonnalla istuminen, joka alkoi viikko ennen tätiä. Kovia etukäteismahakipuja ei ollut ja vuotokin sellaista ohutta ja kirkasta viimesinä päivinä.

Olo on kyllä sellanen, että nyt ei riitä diagnoosiksi, että " ei ole vaan tärpännyt" . Kyllähän mussa joku vika on, kun en raskaaksi tule tällä seksin määrällä. Prkl. En vaan jaksa ymmärtää, mikä se vika voi olla. Clomeilla tulee hyvät follikkelit ja pregnylillä ne tod.näk. irtoaa, luteaali tasan 14, limis ok jne..Että tällasta tänään.

Vierailija
46/56 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikitykset (ainakin Menopur) aloitetaan myös kp3, joten ehkä ehdit kuitenkin mukaan ;-)

Vierailija
47/56 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi tälle viikolle clomistit!

Olen siis uusi joukossanne. Mä oon monta viikkoa lukenukin teidän juttuja ja uskaltauduin sit mukaan.

Vähän taustatietoja: Ite olen 32v ja mieheni 31v. Ekaa kuumeillaan kovasti. Olen aika malttamaton luonne ja kun tota ikääkin on, eikä sitä plussaa ole luomuna kuulunu, ni kyselin omalta gyneltäni vähän vauhtia asiaan ja sain clomit ja terot.

Kertoisko joku mulle millasia sivuvaikutuksia teil on näist clomeista ollu? Mulla on nyt kp 11 ja söin clomeja 3-7kp 2krt päivässä. Ite ainakin hikoilin kuin mummu vaihdevuosien kynsissä:) ja pinnakin on ollu piukalla ja hallitus saanu huutia.

Ja mitäs on tiedossa näistä teroluteista? Niitä pitäis popsia 16-25 kp:t. Ja yleensäkin että miks niitä syödään? Että mä olen aivan pihalla näistä systeemeistä, syön pillereitä kun käsketään, mutta olen aivan ulalla mitä kropassa tapahtuu.

Kevyttä vuodatusta, mutta auttakaa siskoa:)

Vierailija
48/56 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniinalle ja merille pahoittelut tädistä. Minä niin toivoin että te olisitte plussanneet. Parempaa onnea seuraavaan kiertoon :)

Saatinhan onneksi yksi plussa eli Haaveelle oikien paljon onnea, mahtava juttua. Lisäsin sinut jo tuonne plussanneisiin joten koitappas sitten pysyä siellä :) ja tarrasukkia pikkuiselle.

Toivottavasti Sätkyn inssi toisin kaivatun tuloksen ja toivottavasti saatte miehesi kanssa asiat sovittua.

Pikkumyy: onnea ovistestailuun, minulla ovis on tullut n. 10pv viimisestä tabletista saisi kyllä tulla aikaisemmin kun jää luteaali niin lyhyeksi.

Senniina: toivottavasti tekin pääsette yrittämään inssiä tässä kierrossa. Mulla on muuten aivan sama aikomus kuin sinulla eli enää ei riitä selvitykseksi et pitäsi kyllä onnistua, aion lypsää lääkäriltä tiedot ulos. En enää tyydy siihen ettei selitystä ole.

Kihara: Tervetuloa joukkoon. Lisään sinun tietoja listaan ja laitan sitten maanantaina taas uuden listan.

Mulla ei clomeista onneksi tullut pahoja oireita. Ihan ensimmäisessä kierrossa pää oli aluksi kipeä mitä ei enää myöhemmissä ole ollut joten en tiedä mistä johtui. Mutta ne kuumataallot on sit asia erikseen, töissä hikoilen kun possu jos jotain raskaampaa tekee kun clomeja syö. Mutta eipäs oikeastaan sen kummempaa. Mulla oireetkin loppuu kun viimisen clomin otan.

No niin tulikohan kommentoitu kaikki tarvittavat :)

Silloin kun minulla oli se soittoaika niin lääkäri lupas jutella vielä minun oman lääkärin kanssa, mutta empä oikein sitä uskonut. Ajattelin et pitäisi tässä soittaa ja tahtoa soittoaika omalle lääkärille, mutta tänään tulikin postissa kirje soittoajasta joka on ens viikon tiistaina joten vielä kerkeäisi tähän kiertoon aloittaa luget jos niitä saan.

Kaverini sanoi et kun menet seuraavan kerran lääkäriin niin kysele kaikki mahdolliset jotta vastaus saataisiin. Sanoiet laita vaikka lapulle ylös mitä kysyä niin ei unohdu, niin olin aikonutkin. Monesti oon miettinyt et mitä pitää muista kysyä mutta sitten vain jotenkain unohtaa kysyä ainakin osan.

Toinen clomi otettu tänään, vielä pitkä aika ovikseen sais aika kiitää.

Kaverin kanssa ollaa " sovittu" että ens kesänä heidän häihin meitä tulee sitten kolme. Jos nyt tärppäisi niin vielä kerkeäisi pikkuisen kanssa lähteä, nyt kun olis la 1.6 ja kaverin häät on heinäkuussa.

Niin joo sit piti vielä kysyä ovislimasta. Viime kierrossa ei oikein kunnolla limaa tullut oviksen aikoihin, mutta testi kyllä näytti vahvan testiviivan mikä ei tietenkään takaa et ovis tapahtuu. Uskon kuitenkin et clomiella mulla on joka kerta ovis ollut ainakin suurimmaksi osaksi. Mutta jos ei niin tuon liman vähäisyyshän voisi johtua siitä tai sitten voiko kyseessä olla mahdollisesti et limis olis liian ohut tai jotain??

Ai niin lämpöjä kyllä mittasin ja olivat koholla joten kyllä ovis tapahtui.

En oikein tiedä onko lääkäri katsonut multa limiksen vahvuutta kertaakaan ainakaan ei ole ääneen sellaista puhunut. Ekalla käynnillä en ollu tietoinen oikeastaa mistään ja sit se on jäänyt kysymättä. Täytyypä lisätä se listaan.

Sit mietin vielä sitä et mulla kuitenkin on clomit vaikuttanut hyvin vaikka olen aloittanut " väärään aikaan" . Tai kun olen laskenut myös tuhrun joten ehkä aloittanut liian aikaisin mutta kuitenkin hyvä ovis tapahtunut. Toisaalta aluksihan söin kp5-9 ja aloitin ekasta tuhrupäivästä ja kun tuhrua yleensä yksi päivä aluksi oli joten tavallaan aloitin clomit vasta kp3 paikkeilla jos laskee ekan kunnon vuodon kp1.

No eiköhän tässä tullut tarpeeksi tälle päivälle, toivottavasti siatte selvää mun sepustuksista ja kirjoitusvirheistä, nopeasti kun yritän kirjoittaa niin tulee huomaamatta virheitä. En oikein osaa käyttää 10 sormea kun kirjoitan vain n.7-8 ja näppäimistöä joudun katsella kirjoittaessa.

Iloista viikon alkua ja plussasäteitä+++++

Taitaa olla piinikset kaikilla eletty pariin viikkoon, aika samoissa ollaa kirtojen kans menossa eli alkupäässä aika monella.

Vierailija
49/56 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankaran pitkä kirjoitus tuli.

Vierailija
50/56 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oikeastaa tullut clomista pahoja oireita, välillä pikkuisen pää kipeä mutta ankat kuumataallot kylläkin. Töissä tulee kuuma kun tekee jotain raskasta. Mulla ne oireet kuitenkin loppuu kun otan viimisen clomin.

Olen kyllä lukenut että joillakin oireet saattavat kestää koko kierron, toivottavasti ei sinun tapauksessa.

Lyhyestä kierrosta en osaa sanoa mistä johtuu, mutta mulla kierto on varmaan kans lyhyehkö 26pv ja ovis minulla tulee myöhään ja luteaalivaiheen pituudeksi jää vain n.9 eikä se ihan riitä.

Toivottavasti oli edes jotain apua:)

Vierailija
51/56 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen tuli väärään paikkaan oli tarkoitus mennä toiseen ketjuun..

Vierailija
52/56 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikki!

Olen ihan täpinöissä,kun sain ekaa kertaa mammaksin ovistestiin jotain muutakin kuin testiviivan. Tähän asti olen jo ehtinyt ajatella että ne on pelkkää puppua koko testit. Kp 12 menossa ja tosiaan se testi pukkas haalean kakkosviivan. On sen johduttava clomeista, kun luomuna en ole mitään haamujakaan saanut.

Huomista odottelen, että josko sit sais oikeen hienon tumman viivan :)

Mutta osaako kukaan valistaa mua niistä teroluteista? Miks ihmeessä mun tarvii vielä oviksen jälkeen, eli kp:t 16-25 niitä ottaa. Mulla on tainnu jäädä jotain kuulematta/ymmärtämättä siellä gynarilla kun reseptit sain?

Vierailija
53/56 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inha Täti saapui sitten tänään. Tulipahan pudottua korkealta, oli niin lupaavat oireet, mutta taisivat johtua clomeista :(. Tietääpähän vastaisuudessa olla luottamasta mihinkään oireisiin clomikierroissa. Mut nyt sitten inssiin kera clomien.

Onnea Haaveelle!

t. Meri ja kp 1

Vierailija
54/56 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikka kp 28/jotain olis viela pinnistelemassa; huomenna aikasintaan voisin testailla, mutta yritan siis sinnitella tuonne perjantai-aamuun; olis kiva aloitus uudelle kuulle!

Kaikille tsemppia joka tilanteeseen ja sillai...

Vierailija
55/56 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Haaveelle! Ja pahoittelut tädin yllättämille.

ON: kp 19 menossa, sunnuntaina sain ovis plussan aconeilla ja yritetään ukon kanssa olla aktiivisia... :o)

Nyt sitten Kädet kyynerpäitä myöten ristiin ja pieni toive yläkerran isännälle että pikkasen avittais tätä projektia.

Metojen sivuoireet on selkeästi vähentyneet kunhan ei vain ota tyhjään vatsaan.

En muista kuka kysyi mutta eikös terojan kanssa pidä odottaa ovisplussa testiin + pari päivää että ovis ehtii tapahtua ennenkuin aloittaa terot, syystä että terot mahdollisesti estää oviksen jos ne aloittaa liian aikaisin. Näin olen käsittänyt...

Hyviä vointeja kaikille!

Vierailija
56/56 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAAVE07: Jeeee! Ihania uutisia! Onnea ja tarrasukkia pikkuiselle!

SENNIINA: pahoittelut tädistä! Mites polikäynti tänään sujui?

MERI05:pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon ja inssiin!

SÄTKY: toivottavasti saat miehesi kanssa asiat ssovittua. Ja toivottavasti inssi toisi iloisia uutisia teille.

KI-RA: sinulla oli hyvät ultranäkymät! Hienoa! Clomit toimii!

PIKKUMYY07:vahvoja viivoja ovistikkuuun sinulle!

KIHARA-74: tervetuloa joukkoomme. Liiankin tutunkuuloisia sivuoireita oli sinulla.

HANNA: tässä kierrossa sinulle tulee plussa ja ensi kesänä juhlitte kolmehenkisenä perheenä kaverisi häissä..

LEVINIA: Jännät paikat! Plussasäteitä sinne!

IRMELI72: Onnea ovisplussasta!

ON: kp3. Kirottu sukulaisnainen ilkesi saapua sunnuntai-iltapäivänä vierailulle.. pkle!!!!! Jälleen kerran toiveet kerkesi nousta aivan liian korkealle ja oireitakin mukamas oli. Nyt lähti viimeinen clomikierto ja parin viikon päästä on lääkäriaika. Sunnuntaina olin aivan maassa, mutta parin päivän aikana olen kaivanut positiivisen ja tästä kaikesta sisuuntuneen minän esille. Meille tulee vielä vauva taloon!!!

Mukavaa viikkoa kaikille! Plussatuulia!

SaaraMatias