Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

// Maanantaihin, SYYSkeijut \\

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas päivä meni kuin itsestään. No, tunnustetaan, oon roikkunu suuriman osan päivästä netissä, kun on ollu noin tympeä sadepäivä. On tullu huudeltua huutonetistä lähinnä esikoiselle vaatetta ja nyt illalla innostuin taas laittamaan itsekin vaatetta myyntiin, niin saa kaappeihin tilaa.

Voihan ärsytys tuon miehen kanssa. Tuli tänään ihan ihmisten aikaan kotiin, mutta nyt sitten torkkuu sängyssä. Ja kun mä meen nukkumaan, alkaa herra ihan varmasti pelaamaan tietsikalla niin, etten saa nukuttua. Nukkuis yöllä, niinkun normaalit ihmiset eikä tälleen illalla.

Tuli tuossa iltapäivällä mieleen, että toi äp:n toppahaalarihan on ihan järkyttävän kokoinen. Pitää siis vielä hommata vähän pienempi haalari tulevaksi talveksi. Nukkumahaalarinahan tuo äp:n haalarikin menee, mut autoiluun, kaupoissakäyntiin ja kyläilyyn haluaisin kyllä vähän sopivamman kokoisen haalarin. Täytyykin siis pitää silmät auki.

Jalmari on pitänyt vauhtia yllä tämänkin päivän. Heti kun koneella joutuu istumaan vähän etukenossa, niin vatsasta tulee kyllä palautetta :) Ja jos pitkäkseni menen, niin samantien alkaa jumppa.

Jaahas, esikoiselle tarttis varmaan antaa iltapalaa ja pistää petiin. Itsekin vois kohtapuolin suunnistaa untenmaille, niin jaksais huomisaamuna herätä vauvakahvilaan keittelemään kahvia.

Jossu ja Jalmari

Vierailija
42/47 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan paljon onnea tytöstä ;) Ja jaksamista kolmen pienen kanssa!!

stenval ja masu 37+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOSSU: Löysin itse ainakin tuon pienemmän toppahaalarin tiitiäisestä:) Missäpäin tretta tuollanen vauva kahvila on?

Manta ja Onnimonni 35+3

Vierailija
44/47 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui tuosta alkuillan viestistä yksi kysymys. Muutamina iltoina nukkumaan käydessäni (oikealle kyljelle, joka on tuettu tyynyillä jotta maha ei valu ihan alas patjaan) masuvauva on tuntunut painavan jotain hermoa - nivunen on ollut todella kipeä ja välillä kipu on tuntunut kantapäässä asti. Onko muilla esiintynyt vastaavaa (nyt minulla rv 38-39)? Saako asentoa jotenkin paremmaksi? Kipua kestää noin tunnin ajan ja se käytännössä estää nukahtamisen...

Vierailija
45/47 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä kotona, nou hätä! Epämukavia ruttaavia harjoitussupistuksia kyllä tulee, mutta siinäpä se toistaiseksi. Vauva on ollut ihan alhaalla jo vähän päälle viikon eli lähtö voi tulla koska tahansa, mutta vielä siis kotosalla. Eipä ole kiire tällä kolmannellakaan, äidillä on vissiin niin mukava masu :)

Lämpimät onnittelut vauvansa saaneille! Ja teille muille voimia loppuraskauteen!

Mulla TURVOTUS on hieman helpottanut, ei ole enää elefanttijalkoja. Ananasmehua on mennyt litrakaupalla ja pahimpana aikana otin kylmiä jalkakylpyjä ja pidin jalkoja koholla iltaisin. Nyt turvotus on siirtynyt osittain sormiin, mutta sormukset saan vielä juuri ja juuri pois.

VAUVAN KASSI: en ole vielä pakannut, ehkä huomenna voisi ehtiä. Omakin kassi on pakkaamatta... En ole siis yhtään vielä miettinyt mitä vauvalle otan. Kestovaippoja ja pari liinaa lähtevät mukaan, samoin se perinteinen lakritsipussi.

On pitänyt vähän kiirettä viime aikoina, kun töitä teen edelleen. Lisäksi kaksi viikkoa sitten iskivät karmeat liitoskivut, jotka ovat estäneet istumisen normaalissa asennossa eli en ole pystynyt pahemmin koneella olemaan :/ Muutama päivä sitten tuli vähän helpotusta ja nyt pystyy istumaan edes joitakin hetkiä.

Siivousta olen tehnyt myös, meillähän on muutto uuteen kotiin noin parin viikon kuluttua ja olen käynyt kaappeja läpi tyhjennysmielessä eli kaikki ylimääräinen ja turha roskiin. Saa sitten pakkausvaiheessa vaan nostaa tavarat laatikoihin.

Nyt pitää mennä jatkamaan hahtuvapeiton tekemistä, saa nähdä saanko sen valmiiksi ennen vauvan tuloa :)

Porenn ja Pimpula rv 39+6

Vierailija
46/47 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksanut tänään pinoutua. Hullua, että käyn monta kertaa päivässä lukemassa pinoa, josko olisi uusia tekstejä tullut =) Olisko jo riippuvuutta kenties! Öitä kaikille ja synnyttämisiin ;)

Ainiin..tän päivän huomio: On muuten mielenkiintosta hommaa toi alapään karvojen ajaminen, ei ihan helposti enää onnistu. Pitäis olla akrobaatti ;)

-frodo 38+6-

Vierailija
47/47 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on illalla tullut muutamia supistuksia mutta ne on ollut ihan kivuttomia.

Mulla ei onneks oo juurikaan turvotusta. Sormukset oon pystynyt pitämään sormissa.

Jokohan Halfantti on kotiutunut nyytin kanssa?

Tajusin just et mulla ei oo tällä viikolla ollenkaan neuvola käyntiä. Vasta 5.9 ois seuraava käynti. Tasi th.lla käydä moka. En tiedä pitäiskö soittaa ja pyytää aika tälle viikolle. Kaikki on kuitenkin ok ja vauva liikkuu hyvin niin ei kait se välttämätöntä oo siellä tällä viikolla käydä.

Muistutan vielä että kun vauva syntyy niin käykää ilmoittamassa vauvan tiedot siihen syyskeijujen syntyneet, la:t & esittelyt pinoon.

Viime yönä sain nukuttua tosi hyvin. Kumpa saisin tänäkin yönä nukuttua kunnolla. Poitsu on meijän sängyllä tällä hetkellä. Pitää kohta yrittää se kantaa omaan sänkyyn.

Nyt meen nukkumaan.

Hyvät yöt kaikille!

Öttis