Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten varallisuus ja deittailu

Vierailija
05.08.2021 |

Mietin, törmäänkö vain jatkuvasti kullankaivajiin ja vääriin ihmisiin mutta alla kuvailemaani asiaan törmään jatkuvasti. Pyytäisin rehellisiä mielipiteitä sekä miehiltä että naisilta. Vai olenko vain niin mielenkiinnoton mies, että ainoa josta potentiaalisesti joku voisi kiinnostua on erityisen paksu lompakko?

Eronneena duunarinpalkkaa tienaavan vaikkakin erittäin säästeliäänä ihmisenä koen ahdistavana epäsuhtana varallisuuden suhteettoman merkityksen parinvalinnassa. Enkä tarkoita sitä että ei olisi varaa tarjota ravintola-ateria vaan olen useamman tinder-tuttavuuden tavannut, jotka haluavat muuttaa valmiiseen omakotitaloon ja käydä miehen kesämökillä rentoutumassa. Naisella itsellä ei tietenkään ole mitään varallisuutta koska nainen lähäri tai ylioppilas (nelikymppisenä) ja bilettäminen kiinnosti enemmänkin työnteko aikoinaan. Rahalla ei ole mitään väliä, saan kuulla jatkuvasti, mutta tämä pätee ilmeisesti vain omiin rahoihin, miehen rahoilla on todella paljon merkitystä.

Ahdistaa ajatus siitä, että sellainen 100 000 euron omaisuus joka itselläni on ja jonka mielelläni käyttäisin uuteen perheeseeni, ei ole useille kivoille naisille vielä juuri yhtään mitään.

Samalla mietin minkälaista ihmiset pärjäävät tällaisissa geimeissä, laskujeni mukaan mulla pitäisi olla vähintään terveyskeskuslääkärin palkka jotta pystyisin kaikki nämä huvit kustantamaan. Vai perinnöilläkö näissä jutuissa pärjätään?

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla on 500 000 euron varallisuus. Jostain syystä ap katsoo mielummin näitä lähäreitä, jotka haluavat itselleen kustannettavan asioita, joihin heillä ei itse ole varaa. Naisia kun on maailmassa niin monenlaisia. 

Vierailija
62/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muitakin seuranhakuja kuin tinder, esim match ja eliittikumppanit

Noi mainitsemasi ovat kyllä oman kokemukseni mukaan tosi huonoja. Siis hirveän vähän ihmisiä. Suomi on kuitenkin pieni maa (ja harva kai tietoisesti etsii kaukosuhdetta). Tämä seikka nyt vain huomiona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaanhan ei sinua sieltä Tinderistä väkisin iske, ja treffeille vie, jos et sinä niitä myös valitse. Turha on syyttää ketään muuta, kuin itseäsi valitse seurasi paremmin.

Tuhat ketjua on täällä paukutettu, että miksi naiset pariutuu ylöspäin. Ei, miksi miehet pariutuu alaspäin.

Vierailija
64/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi mainitsemasi ovat kyllä oman kokemukseni mukaan tosi huonoja. Siis hirveän vähän ihmisiä. Suomi on kuitenkin pieni maa (ja harva kai tietoisesti etsii kaukosuhdetta). Tämä seikka nyt vain huomiona.

Eihän sieltä tarvita kuin se yksi sopiva. Kaksi ystävääni ovat löytäneet elmänkumppanit noitakin pienemmistä deittisovelluksista ilman sarjadeittailua. Silloin vaan pitää hyväksyä se, että odottelee sopivan ilmaantumista sovellukseen. 

Vierailija
65/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minulla on 500 000 euron varallisuus. Jostain syystä ap katsoo mielummin näitä lähäreitä, jotka haluavat itselleen kustannettavan asioita, joihin heillä ei itse ole varaa. Naisia kun on maailmassa niin monenlaisia. 

Olen nelikymppinen nainen. Varallisuutta on jonkin verran ja tulotaso erinomainen. Edellinen suhteeni päättyi miehen mustasukkaisuuteen ja kieltämättä minua vaivasi miehen aiempien kumppanien ns. "laatutaso". Kaikenlaisia kauniita ja kiestä nuorempia kullankaivajia, joiden perusteella oletti minusta ties mitä. En ymmärrä, miten miehet eivät osaa katsoa yhtään pintaa syvemmälle. Ex halusi naisen, joka ei ole hänen rahojensa perässä. Kun sai (ja vielä itseään nuoremman eikä mitään peikkoa), pelkäsi neuroottisesti että jätän hänet. Loogista.

Seuraavaksi toiveissani on hyvällä itseluotamuksella varustettu mies.

Vierailija
66/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siihen "lähäriksikin" on pitänyt opiskella n. 3 vuotta. Eihän siitä työstä makseta,  mutta heidän tekemänsä työ on kuitenkin tarpellista.

Vierailija
67/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen. Varallisuutta on jonkin verran ja tulotaso erinomainen. Edellinen suhteeni päättyi miehen mustasukkaisuuteen ja kieltämättä minua vaivasi miehen aiempien kumppanien ns. "laatutaso". Kaikenlaisia kauniita ja kiestä nuorempia kullankaivajia, joiden perusteella oletti minusta ties mitä. En ymmärrä, miten miehet eivät osaa katsoa yhtään pintaa syvemmälle. Ex halusi naisen, joka ei ole hänen rahojensa perässä. Kun sai (ja vielä itseään nuoremman eikä mitään peikkoa), pelkäsi neuroottisesti että jätän hänet. Loogista.

Minulla taas eksä oli jo silloin selvästi ahdistunut siitä, että olin taloudellisesti hänestä riippumaton ja tasa-arvoinen (tai tulossa talouden vahvemmaksi) elannonhankkija, vaikka olin vielä nuori eikä rahatilanne ollut näin hyvällä tolalla. 

Vierailija
68/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se koulutus vielä varallisuutta kerro. Kyllä minulla on lähes velaton omakotitalo yksin. Ammattikoulun käynyt, duunari. Tosin olen ns. miestenalalla, missä palkka ihan ok, ei mikään huippu kuitenkaan. Ja se ammatti tuntuu karkottavan osan miehistä. Ei haluta naista joka on miesten töissä. Vaikka en muuten mikään "äijä" olekaan. En profiilissa alaani kerro, mutta keskustelussa sitten huomaa sen toisen hämmästyksen ja jopa ghostaamisen. Minulle taas on ihan sama mitä mies tekee, kunhan älyä löytyy. Ja rahaa sen verran että toimeen tulee.

N36

Vierailija
69/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sieltä tarvita kuin se yksi sopiva. Kaksi ystävääni ovat löytäneet elmänkumppanit noitakin pienemmistä deittisovelluksista ilman sarjadeittailua. Silloin vaan pitää hyväksyä se, että odottelee sopivan ilmaantumista sovellukseen. 

Minä ja kaksi kaveria ollaan löydetty elämänkumppanit tuolta. Noin kolme kuukautta meni ja viisi deittiä.

Vierailija
70/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löydät pelkkiä lähäreitä ja nelikymppisiä ylioppilaita, vika on ehkä sun naismaussa, tai sitten profiilisi houkuttelee vain tietynlaisia naisia. Harmi, ettet vaikka minun tuttavapiirini naisiin törmää - heissä on tasan yksi lähäri, ja hänkin on mennyt jo yliopistoon opiskelemaan uutta ammattia (tosin on perheellinen ja naimisissa) ja lisäksi tunnen yhden 45-vuotiaan ylioppilaan, mutta hän on töissä ja hänellä on oma pieni kesämökki. Eli ratkaisu ap:n ongelmaan: deittaile sellaisia naisia, jotka eivät halua muuttaa omakotitaloon ja jotka eivät ole mökki-ihmisiä. Tai sitten sellaisia, joilla on jo oma asunto ja oma mökki, joihin ovat kiintyneitä ja joissa haluavat olla.

Lähihoitajilla kyllä paremmin töitä kuin monella yliopiston käyneellä...minunkin alaltani on maistereita mennyt opiskelemaan lähihoitajaksi tai sairaanhoitajaksi.

Vierailija
71/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisella itsellä ei tietenkään ole mitään varallisuutta koska nainen lähäri tai ylioppilas (nelikymppisenä)"

Mutta kun sillä naisen ammatilla ja koulutuksellahan ei pitänyt olla yhtään mitään merkitystä. Näin meille on toitotettu jo vuosikausia.

Entä jos.. entä jos sillä olisikin merkitystä?

Tietenkin sillä on merkitystä, en ole kuullut kenenkään väittävän muuta!

Itse en usko että köyhänä naisena saisin miestä kovin helpolla. Ja jos saisinkin, seurustelu kaatuisi siihen kun ei olisi varaa samaan kuin miehellä.

Vierailija
72/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se koulutus vielä varallisuutta kerro. Kyllä minulla on lähes velaton omakotitalo yksin. Ammattikoulun käynyt, duunari. Tosin olen ns. miestenalalla, missä palkka ihan ok, ei mikään huippu kuitenkaan. Ja se ammatti tuntuu karkottavan osan miehistä. Ei haluta naista joka on miesten töissä. Vaikka en muuten mikään "äijä" olekaan. En profiilissa alaani kerro, mutta keskustelussa sitten huomaa sen toisen hämmästyksen ja jopa ghostaamisen. Minulle taas on ihan sama mitä mies tekee, kunhan älyä löytyy. Ja rahaa sen verran että toimeen tulee.

N36

No kun miehet eivät halua näin kykenevää naista, mutta sitten ahdistaa sekin, että nainen haluaisi miehen pitävän hänestä taloudellisesti huolta. 

Vierailija
73/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toista kertaa naimisissa ja myös tämä toinen mieheni on tavallinen keskiluokkaa alempi duunari. Naimisiin olen mennyt rakkaus edellä. Jos nykyajan "nuoret" miehet ajattelevat että pitää olla upporikas laatikkoleuka lentäjäkirurgi, niin jossain on vikaa...joko se on väärät luulot rahan perään olevista naisista tai omat hakukriteerit naisten suhteen. En nimittäin omassa tuttava piirissäni tiedä ja tunne yhtään naista joka juoksee raha edellä parisuhteeseen. Omat lapsenikin ovat valinneet puolisonsa sen takia että tykkää toisesta. Mikä täällä oikeen mättää? Väärät olettamuksetko? Malttakaa tutustua niihin ihmisiin mitkä siellä netissä tapaatte.

Ei ennenkään oltu rahan perään, enkä usko että kaikki ovat sitä nyttenkään.

Vierailija
74/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas eksä oli jo silloin selvästi ahdistunut siitä, että olin taloudellisesti hänestä riippumaton ja tasa-arvoinen (tai tulossa talouden vahvemmaksi) elannonhankkija, vaikka olin vielä nuori eikä rahatilanne ollut näin hyvällä tolalla. 

Niin, minä oletin miehen epävarmuuden yhdeksi syyksi sen, etten hyötynyt hänestä samalla tavalla kuin naiset, joihin hän oli tottunut. Minä olin naivisti kuvitellut miehen kokevan olonsa turvalliseksi tilanteessa, jossa nainen on ihan puhtaasta yhdessä olemisen halusta hänen kanssaan.

t. se, jota kommentoit

Vierailija
75/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toista kertaa naimisissa ja myös tämä toinen mieheni on tavallinen keskiluokkaa alempi duunari. Naimisiin olen mennyt rakkaus edellä. Jos nykyajan "nuoret" miehet ajattelevat että pitää olla upporikas laatikkoleuka lentäjäkirurgi, niin jossain on vikaa...joko se on väärät luulot rahan perään olevista naisista tai omat hakukriteerit naisten suhteen. En nimittäin omassa tuttava piirissäni tiedä ja tunne yhtään naista joka juoksee raha edellä parisuhteeseen. Omat lapsenikin ovat valinneet puolisonsa sen takia että tykkää toisesta. Mikä täällä oikeen mättää? Väärät olettamuksetko? Malttakaa tutustua niihin ihmisiin mitkä siellä netissä tapaatte.

Kuinka paljon oikeasti varakkaita tuttavapiiriisi kuuluu? Voin hyvin toimeentulevana naisena kertoa, että kyllä hyvin monella vähän varattomammalla naisella miehen tulotaso on todella korkealla kriteerilistalla.

Ja kolikon kääntöpuolella se, että oma tulotasoni on nähty hyvin toimeentulevien toimesta uhkakuvana eikä mahdollisuutena.

Vierailija
76/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä päinvastainen ongelma kun miehiä häiritsee se että olen varakkaampi. Vaikutan köyhältä ensivaikutelman perusteella, olen osa-aikatöissä ja opiskelen, enkä suuremmin prameile esim. oman ulkonäön tai sisustuksen suhteen. Sitten paljastuu että olen saanut perintöä ja tehnyt sijoituksia jo nuoresta asti ja se herättää ärtymystä. Olen jo vuosia asunut omassa asunnossa. Jostain syystä taas itse tapaan miehiä joilla ei ole perintöä liiemmin tulossa, omaisuutta korkeintaan kaksio ja auto. Voisin käyttää rahojani yhteiseen elämään kuten ostaa meille kodin, mutta miehillä on ylpeytensä ja sitten pitäisi kituuttaa jossain luukussa jotka he omistaa. 😄

Vierailija
77/123 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon oikeasti varakkaita tuttavapiiriisi kuuluu? Voin hyvin toimeentulevana naisena kertoa, että kyllä hyvin monella vähän varattomammalla naisella miehen tulotaso on todella korkealla kriteerilistalla.

Ja kolikon kääntöpuolella se, että oma tulotasoni on nähty hyvin toimeentulevien toimesta uhkakuvana eikä mahdollisuutena.

Liikutaan ehkä vähän eri piireissä. Uhkaavia asioita voi olla moniakin. Toisille se on varallisuus, toisille se on kauneus.

Ja "oikeasti" varakkaita ei tuttavapiiriini kuulu yhtään, vaikka itsekki olen yrittäjä suvusta lähtöisin. Sen takia ja juuri siitä syystä arvot ovat vähän toisenlaiset, minulla.

Vierailija
78/123 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikutaan ehkä vähän eri piireissä. Uhkaavia asioita voi olla moniakin. Toisille se on varallisuus, toisille se on kauneus.

Ja "oikeasti" varakkaita ei tuttavapiiriini kuulu yhtään, vaikka itsekki olen yrittäjä suvusta lähtöisin. Sen takia ja juuri siitä syystä arvot ovat vähän toisenlaiset, minulla.

Työttömiä on haukuttu niin paljon, että nykyään kehdataan huomauttaa rikkaista ja myös heidän lastensa ulkonäössä olevista virheistä. Jos on rikas niin on täytynyt syntyä täydellisen ulkonäön omaavana. Nykyään ulkonäkö puutteista kehdataan huomauttaa myös rikkaille.

Vierailija
79/123 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä on haukuttu niin paljon, että nykyään kehdataan huomauttaa rikkaista ja myös heidän lastensa ulkonäössä olevista virheistä. Jos on rikas niin on täytynyt syntyä täydellisen ulkonäön omaavana. Nykyään ulkonäkö puutteista kehdataan huomauttaa myös rikkaille.

Voi sanoa lääkärin lapselle, vaikka teinille, että miksi sulla on tuollainen kyömynenä ja muiden teinien kuullen tietenkin. Tuolla kauppa alueilla niitä pörrää.

Vierailija
80/123 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö työttömät siivoamaan toisten koteihin, voisin katsoa mitä vaatekaapeissa on? Kaappien sisältö kertoo paljon ihmisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä