Ihmisten varallisuus ja deittailu
Mietin, törmäänkö vain jatkuvasti kullankaivajiin ja vääriin ihmisiin mutta alla kuvailemaani asiaan törmään jatkuvasti. Pyytäisin rehellisiä mielipiteitä sekä miehiltä että naisilta. Vai olenko vain niin mielenkiinnoton mies, että ainoa josta potentiaalisesti joku voisi kiinnostua on erityisen paksu lompakko?
Eronneena duunarinpalkkaa tienaavan vaikkakin erittäin säästeliäänä ihmisenä koen ahdistavana epäsuhtana varallisuuden suhteettoman merkityksen parinvalinnassa. Enkä tarkoita sitä että ei olisi varaa tarjota ravintola-ateria vaan olen useamman tinder-tuttavuuden tavannut, jotka haluavat muuttaa valmiiseen omakotitaloon ja käydä miehen kesämökillä rentoutumassa. Naisella itsellä ei tietenkään ole mitään varallisuutta koska nainen lähäri tai ylioppilas (nelikymppisenä) ja bilettäminen kiinnosti enemmänkin työnteko aikoinaan. Rahalla ei ole mitään väliä, saan kuulla jatkuvasti, mutta tämä pätee ilmeisesti vain omiin rahoihin, miehen rahoilla on todella paljon merkitystä.
Ahdistaa ajatus siitä, että sellainen 100 000 euron omaisuus joka itselläni on ja jonka mielelläni käyttäisin uuteen perheeseeni, ei ole useille kivoille naisille vielä juuri yhtään mitään.
Samalla mietin minkälaista ihmiset pärjäävät tällaisissa geimeissä, laskujeni mukaan mulla pitäisi olla vähintään terveyskeskuslääkärin palkka jotta pystyisin kaikki nämä huvit kustantamaan. Vai perinnöilläkö näissä jutuissa pärjätään?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö työttömät siivoamaan toisten koteihin, voisin katsoa mitä vaatekaapeissa on? Kaappien sisältö kertoo paljon ihmisestä.
Ja vaikka kiellettäisiin, että ei saa katsoa kaappeihin niin tottakai katsotaan, palkatonta työtä nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö työttömät siivoamaan toisten koteihin, voisin katsoa mitä vaatekaapeissa on? Kaappien sisältö kertoo paljon ihmisestä.
Ja vaikka kiellettäisiin, että ei saa katsoa kaappeihin niin tottakai katsotaan, palkatonta työtä nääs.
Työttömältä ei voi pyytää edes korvausta mistään, koska työttömän tilillä ei ole rahaa, tämä on unohdettu palkatonta työtä laatiessa. Minä en mitään rikkaiden kieltoja tottele. Jos en saa tes-palkkaa, teen mitä haluan, itsepä käskevät työkkäristä palkattomaan työhön. Joten katson vaatekaappeihin, jos tykkään. Siivotkoon itse asuntonsa, jos ei halua ketään asioitaan tutkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toista kertaa naimisissa ja myös tämä toinen mieheni on tavallinen keskiluokkaa alempi duunari. Naimisiin olen mennyt rakkaus edellä. Jos nykyajan "nuoret" miehet ajattelevat että pitää olla upporikas laatikkoleuka lentäjäkirurgi, niin jossain on vikaa...joko se on väärät luulot rahan perään olevista naisista tai omat hakukriteerit naisten suhteen. En nimittäin omassa tuttava piirissäni tiedä ja tunne yhtään naista joka juoksee raha edellä parisuhteeseen. Omat lapsenikin ovat valinneet puolisonsa sen takia että tykkää toisesta. Mikä täällä oikeen mättää? Väärät olettamuksetko? Malttakaa tutustua niihin ihmisiin mitkä siellä netissä tapaatte.
Ei ennenkään oltu rahan perään, enkä usko että kaikki ovat sitä nyttenkään.Kuinka paljon oikeasti varakkaita tuttavapiiriisi kuuluu? Voin hyvin toimeentulevana naisena kertoa, että kyllä hyvin monella vähän varattomammalla naisella miehen tulotaso on todella korkealla kriteerilistalla.
Ja kolikon kääntöpuolella se, että oma tulotasoni on nähty hyvin toimeentulevien toimesta uhkakuvana eikä mahdollisuutena.
Liikutaan ehkä vähän eri piireissä. Uhkaavia asioita voi olla moniakin. Toisille se on varallisuus, toisille se on kauneus.
Ja "oikeasti" varakkaita ei tuttavapiiriini kuulu yhtään, vaikka itsekki olen yrittäjä suvusta lähtöisin. Sen takia ja juuri siitä syystä arvot ovat vähän toisenlaiset, minulla.Työttömiä on haukuttu niin paljon, että nykyään kehdataan huomauttaa rikkaista ja myös heidän lastensa ulkonäössä olevista virheistä. Jos on rikas niin on täytynyt syntyä täydellisen ulkonäön omaavana. Nykyään ulkonäkö puutteista kehdataan huomauttaa myös rikkaille.
Voi sanoa lääkärin lapselle, vaikka teinille, että miksi sulla on tuollainen kyömynenä ja muiden teinien kuullen tietenkin. Tuolla kauppa alueilla niitä pörrää.
Työttömiä on haukuttu niin paljon, että lääreiden, asianajajien ja muiden rikkaiden lasten ulkonäöstä sanotaan takuulla muiden teinien kuullen, vaikka kauppa reissulla, voi kysyä vaikka ohi mennen et hei miksi olet niin lihava jo tuossa iässä ja vartalossa ja kasvoissa huomautettavaa kyllä riittää myös hoikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toista kertaa naimisissa ja myös tämä toinen mieheni on tavallinen keskiluokkaa alempi duunari. Naimisiin olen mennyt rakkaus edellä. Jos nykyajan "nuoret" miehet ajattelevat että pitää olla upporikas laatikkoleuka lentäjäkirurgi, niin jossain on vikaa...joko se on väärät luulot rahan perään olevista naisista tai omat hakukriteerit naisten suhteen. En nimittäin omassa tuttava piirissäni tiedä ja tunne yhtään naista joka juoksee raha edellä parisuhteeseen. Omat lapsenikin ovat valinneet puolisonsa sen takia että tykkää toisesta. Mikä täällä oikeen mättää? Väärät olettamuksetko? Malttakaa tutustua niihin ihmisiin mitkä siellä netissä tapaatte.
Ei ennenkään oltu rahan perään, enkä usko että kaikki ovat sitä nyttenkään.Kuinka paljon oikeasti varakkaita tuttavapiiriisi kuuluu? Voin hyvin toimeentulevana naisena kertoa, että kyllä hyvin monella vähän varattomammalla naisella miehen tulotaso on todella korkealla kriteerilistalla.
Ja kolikon kääntöpuolella se, että oma tulotasoni on nähty hyvin toimeentulevien toimesta uhkakuvana eikä mahdollisuutena.
Liikutaan ehkä vähän eri piireissä. Uhkaavia asioita voi olla moniakin. Toisille se on varallisuus, toisille se on kauneus.
Ja "oikeasti" varakkaita ei tuttavapiiriini kuulu yhtään, vaikka itsekki olen yrittäjä suvusta lähtöisin. Sen takia ja juuri siitä syystä arvot ovat vähän toisenlaiset, minulla.Työttömiä on haukuttu niin paljon, että nykyään kehdataan huomauttaa rikkaista ja myös heidän lastensa ulkonäössä olevista virheistä. Jos on rikas niin on täytynyt syntyä täydellisen ulkonäön omaavana. Nykyään ulkonäkö puutteista kehdataan huomauttaa myös rikkaille.
Voi sanoa lääkärin lapselle, vaikka teinille, että miksi sulla on tuollainen kyömynenä ja muiden teinien kuullen tietenkin. Tuolla kauppa alueilla niitä pörrää.
Työttömiä on haukuttu niin paljon, että lääreiden, asianajajien ja muiden rikkaiden lasten ulkonäöstä sanotaan takuulla muiden teinien kuullen, vaikka kauppa reissulla, voi kysyä vaikka ohi mennen et hei miksi olet niin lihava jo tuossa iässä ja vartalossa ja kasvoissa huomautettavaa kyllä riittää myös hoikilla.
Joo, siellä niitä pyörii porukoissa, helppo käydä huomauttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minulla on 500 000 euron varallisuus. Jostain syystä ap katsoo mielummin näitä lähäreitä, jotka haluavat itselleen kustannettavan asioita, joihin heillä ei itse ole varaa. Naisia kun on maailmassa niin monenlaisia.
Ootko vähän koppava ämmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole enää työpaikoillakaan kivaa, monelta 50-vuotiaalta voi kysyä, että oletko ajatellut kiristysleikkausta ryppykaulaan, voi kysyä esim. lääkäriltä. Valitettavasti yhteiskunnassamme ei enää kohdella hyvin, jos olet hyvätuloinen, heistä tullaan etsimään kaikki viat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minulla on 500 000 euron varallisuus. Jostain syystä ap katsoo mielummin näitä lähäreitä, jotka haluavat itselleen kustannettavan asioita, joihin heillä ei itse ole varaa. Naisia kun on maailmassa niin monenlaisia.
Olen nelikymppinen nainen. Varallisuutta on jonkin verran ja tulotaso erinomainen. Edellinen suhteeni päättyi miehen mustasukkaisuuteen ja kieltämättä minua vaivasi miehen aiempien kumppanien ns. "laatutaso". Kaikenlaisia kauniita ja kiestä nuorempia kullankaivajia, joiden perusteella oletti minusta ties mitä. En ymmärrä, miten miehet eivät osaa katsoa yhtään pintaa syvemmälle. Ex halusi naisen, joka ei ole hänen rahojensa perässä. Kun sai (ja vielä itseään nuoremman eikä mitään peikkoa), pelkäsi neuroottisesti että jätän hänet. Loogista.
Seuraavaksi toiveissani on hyvällä itseluotamuksella varustettu mies.
Kuka tuollaista koppavaa ämmää haluaa, korkeintaan rahan takia.
Tuo lähäri-juttu oli törkeä. Lähihoitaja voi olla se, joka pienellä palkalla suostuu hoitamaan joskus vaikkapa sinut tai vanhat vanhempasi. Tahtoisitko sitä sataa tonniasi käyttää yksityisen hoitajan palkkaukseen?
Kullankaivajat erikseen. Ne voit erotella elämästäsi ihan itse ja niin kannattaakin tehdä. Miksi suostuisit lompakoksi loisille?
Ps. Kyllä miehetkin osaavat eläteiksi alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisella itsellä ei tietenkään ole mitään varallisuutta koska nainen lähäri tai ylioppilas (nelikymppisenä)"
Mutta kun sillä naisen ammatilla ja koulutuksellahan ei pitänyt olla yhtään mitään merkitystä. Näin meille on toitotettu jo vuosikausia.
Entä jos.. entä jos sillä olisikin merkitystä?
Tietenkin sillä on merkitystä, en ole kuullut kenenkään väittävän muuta!
Itse en usko että köyhänä naisena saisin miestä kovin helpolla. Ja jos saisinkin, seurustelu kaatuisi siihen kun ei olisi varaa samaan kuin miehellä.
Nuo on yleensä uusavuttomia, jotka ei osaa edes leipoa täytekakkua, niillä on kahvipöydässä ne pienikokoiset äklömakeat valmiskakut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo lähäri-juttu oli törkeä. Lähihoitaja voi olla se, joka pienellä palkalla suostuu hoitamaan joskus vaikkapa sinut tai vanhat vanhempasi. Tahtoisitko sitä sataa tonniasi käyttää yksityisen hoitajan palkkaukseen?
Kullankaivajat erikseen. Ne voit erotella elämästäsi ihan itse ja niin kannattaakin tehdä. Miksi suostuisit lompakoksi loisille?
Hyvätuloisilla on harvemmin käytöstapoja, ne on koppavia ämmiä. Mutta älä huoli nyt niiden ulkonäöstä on alettu löytämään huomautettavaa. Eikä niillä ole tyylitajua. 50-vuotiailla on lyhyet hameet kesällä, vaikka on ryppyjalat, puhuttiinkin työpaikan tauoilla tietyistä ihmisistä että ei olisi uskonut, että on niin rumat jalat, monella miehellä meni halut, pitkät housut jalassa ihmiset näyttää niin erilaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömältä ei voi pyytää edes korvausta mistään, koska työttömän tilillä ei ole rahaa, tämä on unohdettu palkatonta työtä laatiessa. Minä en mitään rikkaiden kieltoja tottele. Jos en saa tes-palkkaa, teen mitä haluan, itsepä käskevät työkkäristä palkattomaan työhön. Joten katson vaatekaappeihin, jos tykkään. Siivotkoon itse asuntonsa, jos ei halua ketään asioitaan tutkailemaan.
Rikkaat ei voi oikein luottaa kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloisilla on harvemmin käytöstapoja, ne on koppavia ämmiä. Mutta älä huoli nyt niiden ulkonäöstä on alettu löytämään huomautettavaa. Eikä niillä ole tyylitajua. 50-vuotiailla on lyhyet hameet kesällä, vaikka on ryppyjalat, puhuttiinkin työpaikan tauoilla tietyistä ihmisistä että ei olisi uskonut, että on niin rumat jalat, monella miehellä meni halut, pitkät housut jalassa ihmiset näyttää niin erilaisilta.
On ollut yllätys, kuinka ihmiset haluavat lämpimillä ilmoilla paljastaa ryppyisen ihonsa, selluliitin, raskausarvet, suonikohjut, mutta monella on itsetunto noussut, kun on nähnyt kuinka kamalalta naapuri tai työkaveri näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Olet sä koppava ämmä, sun kanssa halutaan korkeintaan olla sun rahojen takia, miehet on hyviä valehtelemaan ja menet lankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut yllätys, kuinka ihmiset haluavat lämpimillä ilmoilla paljastaa ryppyisen ihonsa, selluliitin, raskausarvet, suonikohjut, mutta monella on itsetunto noussut, kun on nähnyt kuinka kamalalta naapuri tai työkaveri näyttää.
Tänä kesänä myös vanhemmat ihmiset oli yllättävän vähissä vaatteissa ja kyllä myös paljon liikkuvilla on yllättävän huono ihon ja selluliittia ja suonikohjuja. Olin myös yllättynyt nähdessäni 20-vuotiaalla paljon selluliittia, kun tällä oli lyhyet shortsit.
Meillä 40-vuotias naapuri ulkoilutti koiraa lyhyissä shortseissa, järkyttävä näky, ylipainoa ja kunnon selluliittijalat, en tiedä onko sillä peiliä kotona.
En kyllä nyt tunnista yhtään kyseistä naistyyppiä. Jopa bipolaarihäiriöisellä nelikymppisellä tutullani on jo lapset aikuisia ja asunto maksettuna. Minulle ei ole mitään, mutta se johtuu siitä kun olen ollut vaimona ja kaikki tuli panostettua mieheen. Mutta käy se elämä näinkin vuokrakaksiossa eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nuo on ylpeitä teinejä, tekee hyvää huomauttaa heidän ulkonäöstä ja laskea itsetuntoa. Palkattomat työntekijät kyllä tietävät miten se tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Olet sä koppava ämmä, sun kanssa halutaan korkeintaan olla sun rahojen takia, miehet on hyviä valehtelemaan ja menet lankaan.
Menipä jollain nyt sieluun.
Meillä on yksi tuttu hyvätuloinen pariskunta, mutta lyhyitä ja nyt heidän pojat on luokan lyhyimpiä pikkumiehiä HAH HAH.