Ihmisten varallisuus ja deittailu
Mietin, törmäänkö vain jatkuvasti kullankaivajiin ja vääriin ihmisiin mutta alla kuvailemaani asiaan törmään jatkuvasti. Pyytäisin rehellisiä mielipiteitä sekä miehiltä että naisilta. Vai olenko vain niin mielenkiinnoton mies, että ainoa josta potentiaalisesti joku voisi kiinnostua on erityisen paksu lompakko?
Eronneena duunarinpalkkaa tienaavan vaikkakin erittäin säästeliäänä ihmisenä koen ahdistavana epäsuhtana varallisuuden suhteettoman merkityksen parinvalinnassa. Enkä tarkoita sitä että ei olisi varaa tarjota ravintola-ateria vaan olen useamman tinder-tuttavuuden tavannut, jotka haluavat muuttaa valmiiseen omakotitaloon ja käydä miehen kesämökillä rentoutumassa. Naisella itsellä ei tietenkään ole mitään varallisuutta koska nainen lähäri tai ylioppilas (nelikymppisenä) ja bilettäminen kiinnosti enemmänkin työnteko aikoinaan. Rahalla ei ole mitään väliä, saan kuulla jatkuvasti, mutta tämä pätee ilmeisesti vain omiin rahoihin, miehen rahoilla on todella paljon merkitystä.
Ahdistaa ajatus siitä, että sellainen 100 000 euron omaisuus joka itselläni on ja jonka mielelläni käyttäisin uuteen perheeseeni, ei ole useille kivoille naisille vielä juuri yhtään mitään.
Samalla mietin minkälaista ihmiset pärjäävät tällaisissa geimeissä, laskujeni mukaan mulla pitäisi olla vähintään terveyskeskuslääkärin palkka jotta pystyisin kaikki nämä huvit kustantamaan. Vai perinnöilläkö näissä jutuissa pärjätään?
Kommentit (123)
Olen 40v nainen ja minulla on omaisuutta noin 300 000 euron arvosta. Sinä deittailet lähäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v nainen ja minulla on omaisuutta noin 300 000 euron arvosta. Sinä deittailet lähäreitä.
Minulla myös ja teen pienipalkkaista työtä. Ei ole koiraa karvoihin katsomista.
Tuo miehen 100000e rahat riittävät vain jollekin rapajuopolle baariruusulle, joka kiehnää miehen vieressä, kunnes nekin rahat on juotu ja tupakoitu.
Kommenttini ja aloitukseni saa rutosti alaspäinpeukkuja, anteeksi siitä jos loukkaan jotakuta. Silti on helpottavaa kuulla,että ilmeisesti vain olen törmännyt bimbo- osastoon ja moni nainen ihmettelee tä toimintaa. Nyt täytyisi enää löytää ne järkevät, vaikka
Sitten "vertaiseni" tyypit:)
Ap
En o kyl huomannu kertaakaan et kukaan nainen olisi ollut kiinnostunut omaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Käytte jossain deiteillä ja juttelette omaisuudesta ja palkasta? Tuntemattomien ihmisten kanssa. Miksi?
pitäähän se selvittää, että mies kykenee tarjoamaan naiselle taloudellista turvaa ja vakautta. Kateelliset kutsuu lokkeiluksi, mutta ei se minua haittaa. Miehen kuuluu tarjota tiettyä elintasoa
Vierailija kirjoitti:
Kommenttini ja aloitukseni saa rutosti alaspäinpeukkuja, anteeksi siitä jos loukkaan jotakuta. Silti on helpottavaa kuulla,että ilmeisesti vain olen törmännyt bimbo- osastoon ja moni nainen ihmettelee tä toimintaa. Nyt täytyisi enää löytää ne järkevät, vaikka
Sitten "vertaiseni" tyypit:)Ap
Kirjoitit itse, että kyse on lähihoitajista (kaikki kunnia heille) ja nelikymppisistä ylioppilaista. Eikö se kerro riittävästi, jos ihminen ei ole vielä nelikymppisenä kouluttautunut sen pitemmälle?
Vierailija kirjoitti:
En o kyl huomannu kertaakaan et kukaan nainen olisi ollut kiinnostunut omaisuudesta.
Huomaat kyllä viimeistään erotessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit itse, että kyse on lähihoitajista (kaikki kunnia heille) ja nelikymppisistä ylioppilaista. Eikö se kerro riittävästi, jos ihminen ei ole vielä nelikymppisenä kouluttautunut sen pitemmälle?
En tahtoisi masentaa itseäni myöntämällä, että pääsääntöisesti saan mätsejä vain näiltä. Toisaalta tuo pimu joka kerskailee 300 000 euron omaisuudellaan ymmärtämättä, etten tahdo tässä mitään vertailla on vielä pihemmalla kuin nämä nelikymppinen ylioppilaat:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytte jossain deiteillä ja juttelette omaisuudesta ja palkasta? Tuntemattomien ihmisten kanssa. Miksi?
Et selkeästi tunne genreä. Ei tietysti palkkaa ja osakesäästötilin saldoa suoraan kysytä, mutta harrastusten jne. Kautta ongitaan hienovaraisesti selville, mitä toinen omistaa.
"Tykkään niin luonnosta, se on ihanaa. Muistan kun olin sukulaisten kesämökillä viime kesänä oli niin ihanaa uida. Onko sinulla samankaltaisia harrastuksia, vietätkö sinäkin aikaa luonnossa?
Ap
Olet kyllä vetänyt johtopäätökset oikoisiksi. Minä tykkään käydä sukulaisten mökillä. Olisin voinut höpötellä jotain tuollaista. Nykyinen kumppani pääsee nyt minun mukanani sukulaisten mökille, ja on tykännyt myös. Ei hänellä tarvinnut olla mökkiä. Halusin kaverin, joka ei inhoa mökkeilyä, koska minä haluan sitä tehdä ja jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaat kyllä viimeistään erotessa
No ei mulla kyllä ole deittaillessa ollut ensimmäisenä erotkaan mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tahtoisi masentaa itseäni myöntämällä, että pääsääntöisesti saan mätsejä vain näiltä. Toisaalta tuo pimu joka kerskailee 300 000 euron omaisuudellaan ymmärtämättä, etten tahdo tässä mitään vertailla on vielä pihemmalla kuin nämä nelikymppinen ylioppilaat:)
Miksi sinä ylipäänsä ensin tykkäät nelikymppisistä ylioppilaista? Eihän mätsiä muuten voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella sanot, ettet tahdo vertailla? Koska sitähän sä kuitenkin teet. Vertaat, että sulla sentään on se satkuja ihmettelet/kitkeröit kun se ei tyhjätaskuille riitä.
En ole parisuhdemarkkinoilla, mitta täytyy todeta, että mulle lause ”tämän verran olen valmis panostamaan perheeseen” on jo red flag. lapsista kun ei etukäteen tiedä, paljonko niihin joutuu panostamaan. Ajatus miehestä joka heittää pyyhkeen naulaan kun erityislapsi tms vaatiikin laskelmoitua enemmän ei tosiaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ylipäänsä ensin tykkäät nelikymppisistä ylioppilaista? Eihän mätsiä muuten voi tulla.
Miksi joudun jatkuvaan ristikuulusteluun? Pidän koulutusta tärkeänä, mutta esimerkiksi suhteellisen hyvää mielenterveyttä, sitä ettei ole korviaan myöten veloissa ja päihdeongelmattomuutta vielä tärkeämpänä, ja elämän fakta on että Sara Siepin näköiset upporikkaat herttaisella luonteella varustetut tohtorit ovat tinderissä varsin vähissä, eli kaikkea ei voi saada varsinkaan jos itse ei mikään alfauros ole.
Ap
Sinä itse haluat kehuskella varmaan pienellä varallisuudellasi ja sinulle ei normaalit naiset kelpaa vaan haet noita onnen onkijoita jotka varmaan sinua ratkaisevasti nuorempia. Sitten itket kun nuo naiset hakee rahaa eli kun sinussa ei muu houkuta ja sitä käytät itse houkuttimena.
Olen samantyyppinen nainen ap:n kanssa niiltä osin, että olen pystynyt säästämään pienistä tuloistani huolimatta.
Tilillä on noin 60 000€, asunnoissa on noin 250 000€ omaa rahaa + velat.
Työttömänä ollessa olin totaalinen turn off joillekin miehille. Mutta löysin niitäkin joita ei haitannut. Omistusasunto taisi olla se taikasana näiden kohdalla.
Päädyin yhteen miehen kanssa, jolla on ulosotossa noin 50 000€. Uskoin hänen nyyhkytarinansa, mutta totuus paljastui 3 vuodessa ja suhteen päätös oli järkyttävä. Mies muun muassa raivosi minulle, kun luuli yhden vahingossa hänelle menneen viestin pohjalta minulle viikon putkeen, että olen valehdellut hänelle omaisuudestani, että joku muu omistaa ne. En ollut kertonut omistamastani asunto-osuudesta, jonka omistan passiivisesti yhdessä 3 muun henkilön kanssa... Ulosottovelkainen huusi minulle viikon putkeen, kun luuli minun valehdelleen kuten exänsä. Annoin huuta, enkä korjannut, koska tilanne oli niin outo.
Mietin monesti maksanko miehen kuiville ulosotosta, jotta pääsisimme aloittamaan yhteisen elämän puhtaalta pöydältä.
Onneksi en tehnyt sitä virhettä.
Meillä oli hyvin vaikea kevät. Mies oli jatkuvasti raivona. Sairastuin vakavasti. Mies raivosi. Pyysin rauhaa. Sitä ei tullut. Kesäkuun puolessa välissä olin täysin raunio ja pyysin miestä antamaan rauhaa tai menemään tinderiin. Sanoi ettei mene mihinkään, vaan on kanssani aina. 1.7. oli jo löytänyt facebookistaan toisen ja 1.8. ovat kihloissa ja vauvaa yrittävät. 12.7 etehdyin soittamaan miehelle tietämättä uudesta ja siitä se helve-ti repesi. Uusi nainen lähetti aivan kansean viestin. Nainen on miestä 5 vuotta vanhempi. 44 vuotias. Satun tietämään, koska on ex työkaverin joku tuttu. Kiire on lapsitouhuille.... Mies kertoi näitä minulle, jotta muistan aina mitä menetin. Kostoa janoaa, vaikka itse etsi uuden.
Nyt minulla on rauha. Ei enää tuollaisia miehiä. Hankin lapsen yksin, jos se on enää mahdollista sairauden jälkeen ja katselen josko joskus hamassa tulevaisuudessa voisin olla avoin uudelle suhteelle.
En voi enää pitää yllä unelmaa perheestä, johon kuuluisi myös mies alussa....
Kai niitä hyviäkin miehiä on, mutta kukaan muu ei koskaan osoittanut Suomessa minuun kiinnostusta kuin nämä pari poikaystävää mitä on ollut ja jotka osoittautuivat epäsopivaksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joudun jatkuvaan ristikuulusteluun? Pidän koulutusta tärkeänä, mutta esimerkiksi suhteellisen hyvää mielenterveyttä, sitä ettei ole korviaan myöten veloissa ja päihdeongelmattomuutta vielä tärkeämpänä, ja elämän fakta on että Sara Siepin näköiset upporikkaat herttaisella luonteella varustetut tohtorit ovat tinderissä varsin vähissä, eli kaikkea ei voi saada varsinkaan jos itse ei mikään alfauros ole.
Ap
Tuo oli vain tarkentava kysymys, tarkoitettu herättelemään, että jollain olet itse tehnyt seulontaa, ja tulos on yllättävä eikä miellytä sinua. Jostainhan se johtuu, että koet vetoa juuri näihin.
Sara Siepin näköiset ovat harvassa muutenkin, että jos kovin korkea ulkonäkökriteeri edellä menee, paljon muuta kriteerejä ei voikaan enää pitää.
Vierailija kirjoitti:
Olen samantyyppinen nainen ap:n kanssa niiltä osin, että olen pystynyt säästämään pienistä tuloistani huolimatta.
Tilillä on noin 60 000€, asunnoissa on noin 250 000€ omaa rahaa + velat.Työttömänä ollessa olin totaalinen turn off joillekin miehille. Mutta löysin niitäkin joita ei haitannut. Omistusasunto taisi olla se taikasana näiden kohdalla.
Päädyin yhteen miehen kanssa, jolla on ulosotossa noin 50 000€. Uskoin hänen nyyhkytarinansa, mutta totuus paljastui 3 vuodessa ja suhteen päätös oli järkyttävä. Mies muun muassa raivosi minulle, kun luuli yhden vahingossa hänelle menneen viestin pohjalta minulle viikon putkeen, että olen valehdellut hänelle omaisuudestani, että joku muu omistaa ne. En ollut kertonut omistamastani asunto-osuudesta, jonka omistan passiivisesti yhdessä 3 muun henkilön kanssa... Ulosottovelkainen huusi minulle viikon putkeen, kun luuli minun valehdelleen kuten exänsä. Annoin huuta, enkä korjannut, koska tilanne oli niin outo.
Mietin monesti maksanko miehen kuiville ulosotosta, jotta pääsisimme aloittamaan yhteisen elämän puhtaalta pöydältä.
Onneksi en tehnyt sitä virhettä.Meillä oli hyvin vaikea kevät. Mies oli jatkuvasti raivona. Sairastuin vakavasti. Mies raivosi. Pyysin rauhaa. Sitä ei tullut. Kesäkuun puolessa välissä olin täysin raunio ja pyysin miestä antamaan rauhaa tai menemään tinderiin. Sanoi ettei mene mihinkään, vaan on kanssani aina. 1.7. oli jo löytänyt facebookistaan toisen ja 1.8. ovat kihloissa ja vauvaa yrittävät. 12.7 etehdyin soittamaan miehelle tietämättä uudesta ja siitä se helve-ti repesi. Uusi nainen lähetti aivan kansean viestin. Nainen on miestä 5 vuotta vanhempi. 44 vuotias. Satun tietämään, koska on ex työkaverin joku tuttu. Kiire on lapsitouhuille.... Mies kertoi näitä minulle, jotta muistan aina mitä menetin. Kostoa janoaa, vaikka itse etsi uuden.
Nyt minulla on rauha. Ei enää tuollaisia miehiä. Hankin lapsen yksin, jos se on enää mahdollista sairauden jälkeen ja katselen josko joskus hamassa tulevaisuudessa voisin olla avoin uudelle suhteelle.
En voi enää pitää yllä unelmaa perheestä, johon kuuluisi myös mies alussa....
Kai niitä hyviäkin miehiä on, mutta kukaan muu ei koskaan osoittanut Suomessa minuun kiinnostusta kuin nämä pari poikaystävää mitä on ollut ja jotka osoittautuivat epäsopivaksi...
Onko tämä mies Tampereelta?
Ap ei ole suurituloinen, joten 100 000 euron omaisuus on iso omaisuus.