Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan yhtä ihmistä tosi paljon..

Vierailija
20.08.2014 |

Kohtasin ihmisen, jollaista en olisi uskonut edes olevan olemassakaan. Niin paljon yhteistä, niin paljon tuttua. Suuri arvostus häntä kohtaan. Mitä enemmän hänen kanssaan puhuin, sitä enemmän tuntui siltä että hän on juuri sellainen ihminen jota olen kaivannut. En tiedostaen, olen luullut minulla olevan kaiken. Mutta kas kummaa, ymmärsin, että jotain tärkeää puuttuu. Ihan ystävänä siis, ei ole mistään ihastumisista kyse. Ihmeellisten yhteensattumien kautta hänet kohtasin ja juuri erityisessä elämäntilanteessa. Tuntuu niin erikoiselta, ihan kuin sillä olisi joku tarkoitus. Vaikka olen aina ollut niin jalat maassa-tyyppiä, en usko mihinkään hölynpöly-haihatuksiin. Mutta ensimmäisen kerran tuli tunne että ihmeellistä, miten sattuikin näin, ihan kuin tällä olisi ollut joku tarkoitus. Tilanne oli ja meni, en häntä juuri enää edes näe. Mutta ikävä on suuri.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, kun on niin kova ikävä että sattuu fyysisesti?

Vierailija
62/68 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:43"]

Mitä sitten, kun on niin kova ikävä että sattuu fyysisesti?

[/quote]

Täytyy jotenkin yrittää lievittää oireita, jos itse kivun aiheuttajalle ei voi tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin samantapainen kokemus. Jälkikäteen tosin ymmärsin, että siihen liittyi sittenkin ihastumista omalta puoleltani. Olisi ollut ihanaa saada pitää se ihminen tosi lähellä henkisesti ja fyysisestikin, mutta elämä on valintoja, kaikkea ei voi saada.

Vierailija
64/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä väitän että ihastumisesta on nyt kyse. Miksette voi olla yhteydessä? Onko hän naimisissa, vai te molemmat?

Vierailija
65/68 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 06:29"]

Mulla on sellainen kaipaus, jota en oo ikinä ennen kokenut. En usko, että tää ikinä kokonaan katoaa. Aika surumielistä, mutta onhan tää aikamoinen kokemus mun elämänkaarelle.

[/quote]

 

Kerro lisää, kuulostaa mielenkiintoiselta.

Vierailija
66/68 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa mieluummin ottaa ne pakit kuin jäädä kaipailemaan ja jossittelemaan.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
68/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla aika samanlaisia kokemuksia. Kaipaus on ja pysyy, emme näe toisiamme. Olimme samalla aaltopituudella kai.