Kaipaan yhtä ihmistä tosi paljon..
Kohtasin ihmisen, jollaista en olisi uskonut edes olevan olemassakaan. Niin paljon yhteistä, niin paljon tuttua. Suuri arvostus häntä kohtaan. Mitä enemmän hänen kanssaan puhuin, sitä enemmän tuntui siltä että hän on juuri sellainen ihminen jota olen kaivannut. En tiedostaen, olen luullut minulla olevan kaiken. Mutta kas kummaa, ymmärsin, että jotain tärkeää puuttuu. Ihan ystävänä siis, ei ole mistään ihastumisista kyse. Ihmeellisten yhteensattumien kautta hänet kohtasin ja juuri erityisessä elämäntilanteessa. Tuntuu niin erikoiselta, ihan kuin sillä olisi joku tarkoitus. Vaikka olen aina ollut niin jalat maassa-tyyppiä, en usko mihinkään hölynpöly-haihatuksiin. Mutta ensimmäisen kerran tuli tunne että ihmeellistä, miten sattuikin näin, ihan kuin tällä olisi ollut joku tarkoitus. Tilanne oli ja meni, en häntä juuri enää edes näe. Mutta ikävä on suuri.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:43"]
Mitä sitten, kun on niin kova ikävä että sattuu fyysisesti?
[/quote]
Täytyy jotenkin yrittää lievittää oireita, jos itse kivun aiheuttajalle ei voi tehdä mitään.
Mullakin samantapainen kokemus. Jälkikäteen tosin ymmärsin, että siihen liittyi sittenkin ihastumista omalta puoleltani. Olisi ollut ihanaa saada pitää se ihminen tosi lähellä henkisesti ja fyysisestikin, mutta elämä on valintoja, kaikkea ei voi saada.
Kyllä väitän että ihastumisesta on nyt kyse. Miksette voi olla yhteydessä? Onko hän naimisissa, vai te molemmat?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 06:29"]
Mulla on sellainen kaipaus, jota en oo ikinä ennen kokenut. En usko, että tää ikinä kokonaan katoaa. Aika surumielistä, mutta onhan tää aikamoinen kokemus mun elämänkaarelle.
[/quote]
Kerro lisää, kuulostaa mielenkiintoiselta.
Kyllä kannattaa mieluummin ottaa ne pakit kuin jäädä kaipailemaan ja jossittelemaan.
Joo, mulla aika samanlaisia kokemuksia. Kaipaus on ja pysyy, emme näe toisiamme. Olimme samalla aaltopituudella kai.
Mitä sitten, kun on niin kova ikävä että sattuu fyysisesti?