Kaipaan yhtä ihmistä tosi paljon..
Kohtasin ihmisen, jollaista en olisi uskonut edes olevan olemassakaan. Niin paljon yhteistä, niin paljon tuttua. Suuri arvostus häntä kohtaan. Mitä enemmän hänen kanssaan puhuin, sitä enemmän tuntui siltä että hän on juuri sellainen ihminen jota olen kaivannut. En tiedostaen, olen luullut minulla olevan kaiken. Mutta kas kummaa, ymmärsin, että jotain tärkeää puuttuu. Ihan ystävänä siis, ei ole mistään ihastumisista kyse. Ihmeellisten yhteensattumien kautta hänet kohtasin ja juuri erityisessä elämäntilanteessa. Tuntuu niin erikoiselta, ihan kuin sillä olisi joku tarkoitus. Vaikka olen aina ollut niin jalat maassa-tyyppiä, en usko mihinkään hölynpöly-haihatuksiin. Mutta ensimmäisen kerran tuli tunne että ihmeellistä, miten sattuikin näin, ihan kuin tällä olisi ollut joku tarkoitus. Tilanne oli ja meni, en häntä juuri enää edes näe. Mutta ikävä on suuri.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (68)
Minäkin kaipaan erästä ihmistä. Mokasin kaiken, koska pelkäsin. Nyt en saa koskaan tietää mitä olisi voinut tapahtua...
Mulla on sellainen kaipaus, jota en oo ikinä ennen kokenut. En usko, että tää ikinä kokonaan katoaa. Aika surumielistä, mutta onhan tää aikamoinen kokemus mun elämänkaarelle.
Kaipaan sitä jonka kanssa oltiin niin erilaisia, mutta silti niin samalla aaltopituudella. Jokin meitä yhdisti, ymmärsimme toisiamme. Harmi, ettemme koskaan voineet kokeilla, miten yhteinen elämämme olisi sujunut. Uskon, että se olisi voinut olla kaunista.
Mä taas en jaksa enää kaivata. Voimat loppu.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:00"]
Onko teillä kaikilla siis kyseessä yksipuolinen ihastuminen? Sntten ei auta kuin jatkaa matkaa pää pystyssä. Kyllä kaikille löytyy joku oma ihana ihminen. Ja ovatko kaikki ketjulaiset naisia?
[/quote]
helkkari että pistää vihaksi lukea tällasta tekopirteää paskaa. 35 vuotta olen saanut yksin olla ja seurannut kuinka ihmiset löytävät toisensa. Niin monet pakit olen saanut, etten jaksa edes muistaa. Ei kukaan halua minua.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 00:53"]
Kaipaan myös sinua S..
[/quote]Täällä liikkuu monta S:ää. Jos tässä kaipailtiin minua, neuvoni on, että yrittäisit tehdä hiukan eroa itsepetoksesi ja todellisuuden välille. Jos ja kun et osaa, pyydä ammattiapua.
[/quote]
Miksi ottaisin vastaan neuvoja ihmiseltä joka petti luottamukseni? Voin silloin huonosti, nyt paremmin. Anteeksi siitä miten sinua kohtelin, enää en samoin tekisi. Kun kerroit olevasi tekemisissä exäsi kanssa, oli aika kova kolaus. Ja annan sinulle vinkin:älä saatana neuvo minua, en tarvitse ammattiapua, olen sellainen, että syyllistyn helposti ja sinun kanssasi tunsin, että olen jonkinsortin heikkopäinen. Alistit minua kierolla tavalla!
[/quote]
Tämä jäi todella vaivaamaan minua. Oletko P?
P on typerä väkivaltarikollinen, joka on itse valinnut tekojensa sovittamatta jättämisen ja elää siis loppuikänsä hirveiden taakkojen kanssa. Älä sinä edellinen kirjoittaja suotta vaivaa päätäsi sellaisella peellä, joka ei ole ihmisenä minkään arvoinen.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:57"]
Kaipaan sitä jonka kanssa oltiin niin erilaisia, mutta silti niin samalla aaltopituudella. Jokin meitä yhdisti, ymmärsimme toisiamme. Harmi, ettemme koskaan voineet kokeilla, miten yhteinen elämämme olisi sujunut. Uskon, että se olisi voinut olla kaunista.
[/quote]
Onko sopimatonta udella, että miksi ette voineet kokeilla? Oliko jokin este (muita osapuolia tms.) vai menikö tilaisuus vain ohi?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:57"]
Kaipaan sitä jonka kanssa oltiin niin erilaisia, mutta silti niin samalla aaltopituudella. Jokin meitä yhdisti, ymmärsimme toisiamme. Harmi, ettemme koskaan voineet kokeilla, miten yhteinen elämämme olisi sujunut. Uskon, että se olisi voinut olla kaunista.
[/quote]
Onko sopimatonta udella, että miksi ette voineet kokeilla? Oliko jokin este (muita osapuolia tms.) vai menikö tilaisuus vain ohi?
[/quote]
En oikein tiedä, mutta luulen ettei mies halunnut sitoutua, vaikkei hän sitä suoraan sanonutkaan. On sellainen seikkailijaluonne.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 00:53"]
Kaipaan myös sinua S..
[/quote]Täällä liikkuu monta S:ää. Jos tässä kaipailtiin minua, neuvoni on, että yrittäisit tehdä hiukan eroa itsepetoksesi ja todellisuuden välille. Jos ja kun et osaa, pyydä ammattiapua.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 06:29"]
Mulla on sellainen kaipaus, jota en oo ikinä ennen kokenut. En usko, että tää ikinä kokonaan katoaa. Aika surumielistä, mutta onhan tää aikamoinen kokemus mun elämänkaarelle.
[/quote]
Nyt nainen pää pystyyn, jotain kivaa päälle ja ulos. Vähintäänkin piristyt, parhaimmassa tapauksessa tapaat jonkun uuden ihmisen!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 00:53"]
Kaipaan myös sinua S..
[/quote]Täällä liikkuu monta S:ää. Jos tässä kaipailtiin minua, neuvoni on, että yrittäisit tehdä hiukan eroa itsepetoksesi ja todellisuuden välille. Jos ja kun et osaa, pyydä ammattiapua.
[/quote]
Miksi ottaisin vastaan neuvoja ihmiseltä joka petti luottamukseni? Voin silloin huonosti, nyt paremmin. Anteeksi siitä miten sinua kohtelin, enää en samoin tekisi. Kun kerroit olevasi tekemisissä exäsi kanssa, oli aika kova kolaus. Ja annan sinulle vinkin:älä saatana neuvo minua, en tarvitse ammattiapua, olen sellainen, että syyllistyn helposti ja sinun kanssasi tunsin, että olen jonkinsortin heikkopäinen. Alistit minua kierolla tavalla!
Miksi kaikki aina neuvoo vaikka itse ovat kusessa...
Naiset ne vaan kaipailee ja haikailee ja miehet ovat jo siirtyneet uusille apajille aika päiviä sitten. Miksi se aina meneekin näin?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:44"]Naiset ne vaan kaipailee ja haikailee ja miehet ovat jo siirtyneet uusille apajille aika päiviä sitten. Miksi se aina meneekin näin?
[/quote]
Koska mies ajatteler kyrvällään, jolla tunnetusti on huono muisti. Hölmö nainen rakastuu ja ikävöi miestä, joka parhaillaan panee toista.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 00:53"]
Kaipaan myös sinua S..
[/quote]Täällä liikkuu monta S:ää. Jos tässä kaipailtiin minua, neuvoni on, että yrittäisit tehdä hiukan eroa itsepetoksesi ja todellisuuden välille. Jos ja kun et osaa, pyydä ammattiapua.
[/quote]
Miksi ottaisin vastaan neuvoja ihmiseltä joka petti luottamukseni? Voin silloin huonosti, nyt paremmin. Anteeksi siitä miten sinua kohtelin, enää en samoin tekisi. Kun kerroit olevasi tekemisissä exäsi kanssa, oli aika kova kolaus. Ja annan sinulle vinkin:älä saatana neuvo minua, en tarvitse ammattiapua, olen sellainen, että syyllistyn helposti ja sinun kanssasi tunsin, että olen jonkinsortin heikkopäinen. Alistit minua kierolla tavalla!
[/quote]
Kenelle tämä on tarkoitettu? Ilmansuuntaa tai nimesi kirjaimia.. ? Toivottavasti ei minulle :(
S
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 00:53"]
Kaipaan myös sinua S..
[/quote]Täällä liikkuu monta S:ää. Jos tässä kaipailtiin minua, neuvoni on, että yrittäisit tehdä hiukan eroa itsepetoksesi ja todellisuuden välille. Jos ja kun et osaa, pyydä ammattiapua.
[/quote]
Miksi ottaisin vastaan neuvoja ihmiseltä joka petti luottamukseni? Voin silloin huonosti, nyt paremmin. Anteeksi siitä miten sinua kohtelin, enää en samoin tekisi. Kun kerroit olevasi tekemisissä exäsi kanssa, oli aika kova kolaus. Ja annan sinulle vinkin:älä saatana neuvo minua, en tarvitse ammattiapua, olen sellainen, että syyllistyn helposti ja sinun kanssasi tunsin, että olen jonkinsortin heikkopäinen. Alistit minua kierolla tavalla!
[/quote]Nyt taidat haukkua väärää puuta, minä en ole koskaan pettänyt kenenkään luottamusta.
Up