Kaipaan yhtä ihmistä tosi paljon..
Kohtasin ihmisen, jollaista en olisi uskonut edes olevan olemassakaan. Niin paljon yhteistä, niin paljon tuttua. Suuri arvostus häntä kohtaan. Mitä enemmän hänen kanssaan puhuin, sitä enemmän tuntui siltä että hän on juuri sellainen ihminen jota olen kaivannut. En tiedostaen, olen luullut minulla olevan kaiken. Mutta kas kummaa, ymmärsin, että jotain tärkeää puuttuu. Ihan ystävänä siis, ei ole mistään ihastumisista kyse. Ihmeellisten yhteensattumien kautta hänet kohtasin ja juuri erityisessä elämäntilanteessa. Tuntuu niin erikoiselta, ihan kuin sillä olisi joku tarkoitus. Vaikka olen aina ollut niin jalat maassa-tyyppiä, en usko mihinkään hölynpöly-haihatuksiin. Mutta ensimmäisen kerran tuli tunne että ihmeellistä, miten sattuikin näin, ihan kuin tällä olisi ollut joku tarkoitus. Tilanne oli ja meni, en häntä juuri enää edes näe. Mutta ikävä on suuri.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (68)
Vapaan on tehtävä selkeä aloite, jos haluaa tietää varatun ajatukset/tunteet. Eikä niitä tosiaan saa selville minkään puoliviattoman flirtin avulla. Härkää sarvista ja varautuminen 99%:n todennäköisyydellä tuleviin pakkeihin. Näin se vaan menee. Kaipaus hiipuu siinä vähitellen, kun tietää, että homma ei etene.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:07"]
Vapaan on tehtävä selkeä aloite, jos haluaa tietää varatun ajatukset/tunteet. Eikä niitä tosiaan saa selville minkään puoliviattoman flirtin avulla. Härkää sarvista ja varautuminen 99%:n todennäköisyydellä tuleviin pakkeihin. Näin se vaan menee. Kaipaus hiipuu siinä vähitellen, kun tietää, että homma ei etene.
[/quote]
näin se menee. Vapaan vastuulla se homma kyl on.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:59"]Kaipaan ja toivon, että se menee joskus ohi. Tunne ei valitettavasti ole molemminpuolinen, niin vaikea kuin se onkin uskoa ja hyväksyä. Ei tunnu reilulta, että tunne voi olla näin vahva ja näin yksipuolinen.
[/quote]
Et ole Pirkanmaalta?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:59"]Kaipaan ja toivon, että se menee joskus ohi. Tunne ei valitettavasti ole molemminpuolinen, niin vaikea kuin se onkin uskoa ja hyväksyä. Ei tunnu reilulta, että tunne voi olla näin vahva ja näin yksipuolinen.
[/quote]
Olen, mutta puolet av:laisista on Pirkanmaalta. En usko, että olen etsimäsi henkilö. Valitettavasti
Et ole Pirkanmaalta?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:59"]Kaipaan ja toivon, että se menee joskus ohi. Tunne ei valitettavasti ole molemminpuolinen, niin vaikea kuin se onkin uskoa ja hyväksyä. Ei tunnu reilulta, että tunne voi olla näin vahva ja näin yksipuolinen.
[/quote]
Et ole Pirkanmaalta?
[/quote]
Olen, mutta eikö puolet AV:tä? Tuskin olen etsimäsi henkilö :(
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:00"]
Onko teillä kaikilla siis kyseessä yksipuolinen ihastuminen? Sntten ei auta kuin jatkaa matkaa pää pystyssä. Kyllä kaikille löytyy joku oma ihana ihminen. Ja ovatko kaikki ketjulaiset naisia?
[/quote]Tutustu todelliseen elämään huomaat, että kaikille ei todellakaan löydy omaa ihanaa ihmistä. Moni ihminen kuolee ilman, että kohtaa koskaan sitä rakkautta mitä aina etsi.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:00"]
Onko teillä kaikilla siis kyseessä yksipuolinen ihastuminen? Sntten ei auta kuin jatkaa matkaa pää pystyssä. Kyllä kaikille löytyy joku oma ihana ihminen. Ja ovatko kaikki ketjulaiset naisia?
[/quote]Tutustu todelliseen elämään huomaat, että kaikille ei todellakaan löydy omaa ihanaa ihmistä. Moni ihminen kuolee ilman, että kohtaa koskaan sitä rakkautta mitä aina etsi.
[/quote]
Näin on. Minulle kerrottiin aina, että löydän sen oikean, ja monesti luulin löytäneeni. Kohta olen 40-v. enkä luule enää. Monta väärää kyllä löysin, enkä usko, että edes pystyn enää rakastumaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:00"]
Onko teillä kaikilla siis kyseessä yksipuolinen ihastuminen? Sntten ei auta kuin jatkaa matkaa pää pystyssä. Kyllä kaikille löytyy joku oma ihana ihminen. Ja ovatko kaikki ketjulaiset naisia?
[/quote]Tutustu todelliseen elämään huomaat, että kaikille ei todellakaan löydy omaa ihanaa ihmistä. Moni ihminen kuolee ilman, että kohtaa koskaan sitä rakkautta mitä aina etsi.
[/quote]
no useimmille löytyy kyllä. Vaikka sitten vähän vanhempanakin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:07"]
Vapaan on tehtävä selkeä aloite, jos haluaa tietää varatun ajatukset/tunteet. Eikä niitä tosiaan saa selville minkään puoliviattoman flirtin avulla. Härkää sarvista ja varautuminen 99%:n todennäköisyydellä tuleviin pakkeihin. Näin se vaan menee. Kaipaus hiipuu siinä vähitellen, kun tietää, että homma ei etene.
[/quote]
Minkä ihmeen vuoksi vapaan on aloite tehtävä? Olen vapaa ja ei tulisi mieleenkään lähteä varatuiksi tietämiltäni ihmisiltä kyseleen yhtään mitään aiheeseen liittyvää.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:23"]Joo, mulla aika samanlaisia kokemuksia. Kaipaus on ja pysyy, emme näe toisiamme. Olimme samalla aaltopituudella kai.
[/quote]
Täsmälleen kuin minun suustani. Oltiin molemmat vähän tulisieluja niin paikottain otettiin yhteen vaikka olimme vain hyviä ystäviä. Hän oli itse parisuhteessa kun minä alotin omani, mutta se oli kai silti hänelle liikaa ja pian välimme olivatkin poikki.
En tiedä mitä kaipaan hänessä, hän oli vuorotellen maailman kamalin, mutta usein myös ihan siedettävä. Kaipuu menee minullakin aalloittain - alkuviikosta näin unta, jossa olin saanut häneltä sovittelevan sähköpostin, että voisimme ehkä yhä olla ystäviä. Aamulla olin hetken eri tavalla onnellinen kuin yleensä kunnes muistin, että se oli vain unta........ :/ Ensi viikolla tuskin muistan häntä enää.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:00"]
Onko teillä kaikilla siis kyseessä yksipuolinen ihastuminen? Sntten ei auta kuin jatkaa matkaa pää pystyssä. Kyllä kaikille löytyy joku oma ihana ihminen. Ja ovatko kaikki ketjulaiset naisia?
[/quote]Tutustu todelliseen elämään huomaat, että kaikille ei todellakaan löydy omaa ihanaa ihmistä. Moni ihminen kuolee ilman, että kohtaa koskaan sitä rakkautta mitä aina etsi.
[/quote]
no useimmille löytyy kyllä. Vaikka sitten vähän vanhempanakin.
[/quote]
... helppo sanoo, kun olet parisuhtessa. Eikö? Todella ylimielistä. Moni kuolee löytämättä sitä omaa ihanaa ihmistä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:07"]
Vapaan on tehtävä selkeä aloite, jos haluaa tietää varatun ajatukset/tunteet. Eikä niitä tosiaan saa selville minkään puoliviattoman flirtin avulla. Härkää sarvista ja varautuminen 99%:n todennäköisyydellä tuleviin pakkeihin. Näin se vaan menee. Kaipaus hiipuu siinä vähitellen, kun tietää, että homma ei etene.
[/quote]
Minkä ihmeen vuoksi vapaan on aloite tehtävä? Olen vapaa ja ei tulisi mieleenkään lähteä varatuiksi tietämiltäni ihmisiltä kyseleen yhtään mitään aiheeseen liittyvää.
[/quote]
Ei muuten vaan, mutta tilanteissa, joissa on ollut jotain ap:n kuvauksen kaltaista ja jäänyt se kaipuu.
Onko myös kyse yksipuolisesta ihastumisesta, jos tavataan terassilla, flirttaillaan, ihastuminenkin ilmaistaan suoraan, mutta illan jälkeen tokaan tekstariin ei tule vastausta? Molemmat siis vapaita, kemiat pelasi. Minä naisena laitoin ekan viestin, siihen tuli kiva vastaus. Kului viikko ja laitoin toisen, mutta siihen en saanut vastausta. Nyt olen jäänyt kai koukkuu ajattelemaan tätä henkilöä paljon ja epärealistisesti odottamaan yhteydenottoa.Turhaa?
Miksi pitää vetää sivuraiteille aina joka aloitus? Ei tässä mistään rakkaustarinasta ollut kyse. Niitä nyt on jokaisella.
Välillä hän oli kyllä ihan saatanan ärsyttäväkin, että en tiedä olisimmeko tulleet toimeen pidemmän päälle. Mutta sitten taas toisaalta ihan älyttömän ihana tyyppi. Miten voi edes joku ihminen aiheuttaa niin paljon ristiriitaisia tunteita??
Täällä on kanssa yksi Pirkanmaalla kaipaava :(
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:57"]
Välillä hän oli kyllä ihan saatanan ärsyttäväkin, että en tiedä olisimmeko tulleet toimeen pidemmän päälle. Mutta sitten taas toisaalta ihan älyttömän ihana tyyppi. Miten voi edes joku ihminen aiheuttaa niin paljon ristiriitaisia tunteita??
[/quote]
Eikö se, että se ihminen sai aikaan voimakkaita tunteita sussa, juurikin kerro siitä, että sillä ihmisellä oli merkitystä sun elämässä? Jos joku on vaan samantekevä tai ihan kiva, niin ei sellaisen tekemiset aiheuta niin paljon ärsytystä tai lämmintä fiilistä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 22:00"]
Onko teillä kaikilla siis kyseessä yksipuolinen ihastuminen? Sntten ei auta kuin jatkaa matkaa pää pystyssä. Kyllä kaikille löytyy joku oma ihana ihminen. Ja ovatko kaikki ketjulaiset naisia?
[/quote]
Paskapuhetta. Lienet onnellisesti parisuhteessa?