Kaipaan yhtä ihmistä tosi paljon..
Kohtasin ihmisen, jollaista en olisi uskonut edes olevan olemassakaan. Niin paljon yhteistä, niin paljon tuttua. Suuri arvostus häntä kohtaan. Mitä enemmän hänen kanssaan puhuin, sitä enemmän tuntui siltä että hän on juuri sellainen ihminen jota olen kaivannut. En tiedostaen, olen luullut minulla olevan kaiken. Mutta kas kummaa, ymmärsin, että jotain tärkeää puuttuu. Ihan ystävänä siis, ei ole mistään ihastumisista kyse. Ihmeellisten yhteensattumien kautta hänet kohtasin ja juuri erityisessä elämäntilanteessa. Tuntuu niin erikoiselta, ihan kuin sillä olisi joku tarkoitus. Vaikka olen aina ollut niin jalat maassa-tyyppiä, en usko mihinkään hölynpöly-haihatuksiin. Mutta ensimmäisen kerran tuli tunne että ihmeellistä, miten sattuikin näin, ihan kuin tällä olisi ollut joku tarkoitus. Tilanne oli ja meni, en häntä juuri enää edes näe. Mutta ikävä on suuri.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (68)
Tuttua on. Yhteen ei mekään päädytty. Ainakaan vielä :D
Kaipaan erästä miestä. Nää kaipaukset tulee aalloissa. Välillä on aikoja etten sjattele häntä juurikaan ja sitten välillä taas ihan koko ajan. Pitäisi unohtaa jo koko ihminen, koska tuskin hän minua enää muistaakaan.
Kannattaisi ottaa yhteys ja katsoa mitä tulee. Minäkin harmittelen öisin miksi en nuorena uskaltanut...
Kaipaaminen on tuttua. Nyt kaipaan erästä miestä, joka ei kai halunnut tutustua, tai ei tuossa mitään epäselvää ollut, ei halunnut.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:04"]Kannattaisi ottaa yhteys ja katsoa mitä tulee. Minäkin harmittelen öisin miksi en nuorena uskaltanut...
[/quote]
Ei varmaan aina kannata. Esim jos jompikumpi on varattu.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:04"]Kannattaisi ottaa yhteys ja katsoa mitä tulee. Minäkin harmittelen öisin miksi en nuorena uskaltanut...
[/quote]
Ei varmaan aina kannata. Esim jos jompikumpi on varattu.
[/quote]
Tiedänpä niitäkin joiden on kannattanut. Huono suhde on jäänyt.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:04"]Kannattaisi ottaa yhteys ja katsoa mitä tulee. Minäkin harmittelen öisin miksi en nuorena uskaltanut...
[/quote]
Ei varmaan aina kannata. Esim jos jompikumpi on varattu.
[/quote]
Tiedänpä niitäkin joiden on kannattanut. Huono suhde on jäänyt.
[/quote]
No voi se tosiaan niinkin mennä. Mutta sanotaan, että kynnys on kyllä paljon korkeammalla varattuna.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:04"]Kannattaisi ottaa yhteys ja katsoa mitä tulee. Minäkin harmittelen öisin miksi en nuorena uskaltanut...
[/quote]
Ei varmaan aina kannata. Esim jos jompikumpi on varattu.
[/quote]
Tiedänpä niitäkin joiden on kannattanut. Huono suhde on jäänyt.
[/quote]
No voi se tosiaan niinkin mennä. Mutta sanotaan, että kynnys on kyllä paljon korkeammalla varattuna.
[/quote]
Eihän kysyminen mitään maksa
Ehkä se toinen voi tehdä aloitteen jos kiinnostaa
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:44"]
Ehkä se toinen voi tehdä aloitteen jos kiinnostaa
[/quote]
näin itsekin olen miettinyt.
Mä kaipaan kanssa kauheasti yhtä ihmistä... vasta hänen kanssaan jouduin laittaa välit poikki kun hän ei tuntenut samoin minua kohtaan. :( joka päivä itkenyt häntä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:49"]
Mä kaipaan kanssa kauheasti yhtä ihmistä... vasta hänen kanssaan jouduin laittaa välit poikki kun hän ei tuntenut samoin minua kohtaan. :( joka päivä itkenyt häntä.
[/quote]
Minulla sama...
Toivon, että aika parantaa jossain vaiheessa.
Kaipaan ja toivon, että se menee joskus ohi. Tunne ei valitettavasti ole molemminpuolinen, niin vaikea kuin se onkin uskoa ja hyväksyä. Ei tunnu reilulta, että tunne voi olla näin vahva ja näin yksipuolinen.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:58"]
Anna joku vinkki :)
[/quote]
Luin ekan viestisi. Ei ole samanlainen tarina..
Onko teillä kaikilla siis kyseessä yksipuolinen ihastuminen? Sntten ei auta kuin jatkaa matkaa pää pystyssä. Kyllä kaikille löytyy joku oma ihana ihminen. Ja ovatko kaikki ketjulaiset naisia?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 18:50"]Kyllä väitän että ihastumisesta on nyt kyse. Miksette voi olla yhteydessä? Onko hän naimisissa, vai te molemmat?
[/quote]
Jotain sellasta joo... Hommat ei oo kovin yksinkertasia..