Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan yhtä ihmistä tosi paljon..

Vierailija
20.08.2014 |

Kohtasin ihmisen, jollaista en olisi uskonut edes olevan olemassakaan. Niin paljon yhteistä, niin paljon tuttua. Suuri arvostus häntä kohtaan. Mitä enemmän hänen kanssaan puhuin, sitä enemmän tuntui siltä että hän on juuri sellainen ihminen jota olen kaivannut. En tiedostaen, olen luullut minulla olevan kaiken. Mutta kas kummaa, ymmärsin, että jotain tärkeää puuttuu. Ihan ystävänä siis, ei ole mistään ihastumisista kyse. Ihmeellisten yhteensattumien kautta hänet kohtasin ja juuri erityisessä elämäntilanteessa. Tuntuu niin erikoiselta, ihan kuin sillä olisi joku tarkoitus. Vaikka olen aina ollut niin jalat maassa-tyyppiä, en usko mihinkään hölynpöly-haihatuksiin. Mutta ensimmäisen kerran tuli tunne että ihmeellistä, miten sattuikin näin, ihan kuin tällä olisi ollut joku tarkoitus. Tilanne oli ja meni, en häntä juuri enää edes näe. Mutta ikävä on suuri.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

 

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 18:50"]Kyllä väitän että ihastumisesta on nyt kyse. Miksette voi olla yhteydessä? Onko hän naimisissa, vai te molemmat?

[/quote]

Jotain sellasta joo... Hommat ei oo kovin yksinkertasia..

Vierailija
2/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Yhteen ei mekään päädytty. Ainakaan vielä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, ihana

Vierailija
4/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan erästä miestä. Nää kaipaukset tulee aalloissa. Välillä on aikoja etten sjattele häntä juurikaan ja sitten välillä taas ihan koko ajan. Pitäisi unohtaa jo koko ihminen, koska tuskin hän minua enää muistaakaan.

Vierailija
6/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ottaa yhteys ja katsoa mitä tulee. Minäkin harmittelen öisin miksi en nuorena uskaltanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaaminen on tuttua. Nyt kaipaan erästä miestä, joka ei kai halunnut tutustua, tai ei tuossa mitään epäselvää ollut, ei halunnut.

Vierailija
8/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:04"]Kannattaisi ottaa yhteys ja katsoa mitä tulee. Minäkin harmittelen öisin miksi en nuorena uskaltanut...

[/quote]

Ei varmaan aina kannata. Esim jos jompikumpi on varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:04"]Kannattaisi ottaa yhteys ja katsoa mitä tulee. Minäkin harmittelen öisin miksi en nuorena uskaltanut...

[/quote]

 

Ei varmaan aina kannata. Esim jos jompikumpi on varattu.

[/quote]

 

Tiedänpä niitäkin joiden on kannattanut. Huono suhde on jäänyt.

Vierailija
10/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:04"]Kannattaisi ottaa yhteys ja katsoa mitä tulee. Minäkin harmittelen öisin miksi en nuorena uskaltanut...

[/quote]

 

Ei varmaan aina kannata. Esim jos jompikumpi on varattu.

[/quote]

 

Tiedänpä niitäkin joiden on kannattanut. Huono suhde on jäänyt.

[/quote]

No voi se tosiaan niinkin mennä. Mutta sanotaan, että kynnys on kyllä paljon korkeammalla varattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:22"]

 

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:04"]Kannattaisi ottaa yhteys ja katsoa mitä tulee. Minäkin harmittelen öisin miksi en nuorena uskaltanut...

 

[/quote]

 

 

 

Ei varmaan aina kannata. Esim jos jompikumpi on varattu.

 

[/quote]

 

 

 

Tiedänpä niitäkin joiden on kannattanut. Huono suhde on jäänyt.

[/quote]

 

No voi se tosiaan niinkin mennä. Mutta sanotaan, että kynnys on kyllä paljon korkeammalla varattuna.

[/quote]

 

Eihän kysyminen mitään maksa

Vierailija
12/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se toinen voi tehdä aloitteen jos kiinnostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:44"]

Ehkä se toinen voi tehdä aloitteen jos kiinnostaa

[/quote]

 

näin itsekin olen miettinyt. 

Vierailija
14/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan kanssa kauheasti yhtä ihmistä... vasta hänen kanssaan jouduin laittaa välit poikki kun hän ei tuntenut samoin minua kohtaan. :( joka päivä itkenyt häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:49"]

Mä kaipaan kanssa kauheasti yhtä ihmistä... vasta hänen kanssaan jouduin laittaa välit poikki kun hän ei tuntenut samoin minua kohtaan. :( joka päivä itkenyt häntä.

[/quote]

 

Minulla sama...

Toivon, että aika parantaa jossain vaiheessa.

Vierailija
16/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnenkohan sinut, ap?

-19

Vierailija
17/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku vinkki :)

Vierailija
18/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ja toivon, että se menee joskus ohi. Tunne ei valitettavasti ole molemminpuolinen, niin vaikea kuin se onkin uskoa ja hyväksyä. Ei tunnu reilulta, että tunne voi olla näin vahva ja näin yksipuolinen. 

Vierailija
19/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:58"]

Anna joku vinkki :)

[/quote]

Luin ekan viestisi. Ei ole samanlainen tarina..

Vierailija
20/68 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kaikilla siis kyseessä yksipuolinen ihastuminen? Sntten ei auta kuin jatkaa matkaa pää pystyssä. Kyllä kaikille löytyy joku oma ihana ihminen. Ja ovatko kaikki ketjulaiset naisia?