olen kuulemma 10kg päässä ihannepainosta
Mitat nyt 175/74 ja lihastakin. Mikään ei suuremmin roiku. Miesystävältä kuulin. Kannustavaa, eikö totta?
Kommentit (27)
Heivaa helvettiin tuollainen "mies".
Paskanpuhujille kannattaa haistattaa paskat, pitkät sellaiset.
On se kumma, että aina pitää olla jostakin vihjailemassa tai arvostelemassa, jos ei mitään järkevää sanottavaa löydy niin naaman voi pitää tukossakin.
Vai mahtui sulle koon 38 housut, enpä uso. Olen itse laihduttanut 74kg -> 62kg ja ne kolmikasit mahtuu vasta nyt. Salitaustaa on, eli en ollut edes täysin täynnä rasvaa mutta nyt sitä huomaa kuonka tuhti on ollut... Ei ikinä enää noita lukemia
Laita kuva, ei tässä sokkona voi mitään sanoa
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:20"]Vai mahtui sulle koon 38 housut, enpä uso. Olen itse laihduttanut 74kg -> 62kg ja ne kolmikasit mahtuu vasta nyt. Salitaustaa on, eli en ollut edes täysin täynnä rasvaa mutta nyt sitä huomaa kuonka tuhti on ollut... Ei ikinä enää noita lukemia
[/quote]
Mä uskon kyllä. Mun mitat oli joskus 160/ 63 ja kevyesti meni 38. Mun kaverille taas ei mahtunut, vaikka oli hoikempi kuin minä
BMI :ltään. Miksi on vaikea tajuta, että ihmisiä on eri mallisia, jopa täysin samoilla mitoilla?
Kummasti ne on tällä palstalla kaikki satakiloiset kokoa 36 käyttävät, ihan hupiketjuksi meni tämäkin
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:53"]No ihannepaino on yksi asia, ja ihan kiva paino jossa viihdyt toinen. Ja oisko normaalipaino sitten vielä kolmas. :-) 175-senttisen ihannepaino voisi tosiaan olla n. 65 kg, jos keskivertolihakset. Mutta jos urheilullinen ja kiinteä niin miksei voi olla 75-kiloisena täysin ok.
[/quote]
niin. Olen laihduttanut nyt runsaassa kuukaudessa viitisen kiloa. Kokeilin huvikseni juuri koon 38 suoria housuja ja mahtuivat jalkaan. Toki vielä viitisen kiloa voisi hävittää. Lähinnä sapettaa tuollainen arvostelu.