Moumoun uusin postaus
Mitä tarkoittaa? Oman tulevaisuuden petaamissella? Maaliviiva häämöttää? Jotain isompaakin? Eroaakohan se vai onko tämä taas sitä sen ylidramaattisuutta niinkuin synnytyskertomuksessakin. Huoh, huomio.....
Kommentit (565)
Silloin kun Moukku kirjoitti vuokranneensa vauvalle väliaikaisen sängyn (koska ei ollut 9 kk:ssa löytänyt sitä täydellistä sänkyä ja tarvitsi lisäaikaa sen täydellisen sängyn hankkimiseen), tiesi kyllä että oikeasti hän odottaa milloin saisi sängyn joltain lafkalta yhteistyölahjaksi. Ja simsalabim, nyt on vauvan oman sängyn etsintä onnellisesti päättynyt. Tämä oli niin odotettavissa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:01"]
Silloin kun Moukku kirjoitti vuokranneensa vauvalle väliaikaisen sängyn (koska ei ollut 9 kk:ssa löytänyt sitä täydellistä sänkyä ja tarvitsi lisäaikaa sen täydellisen sängyn hankkimiseen), tiesi kyllä että oikeasti hän odottaa milloin saisi sängyn joltain lafkalta yhteistyölahjaksi. Ja simsalabim, nyt on vauvan oman sängyn etsintä onnellisesti päättynyt. Tämä oli niin odotettavissa.
[/quote]
No todellaki. Oikein oksettaa toi touhu, vaunuja myöten kaikki saatu kinuamalla ja vihjaamalla. Ja ei en ole kateellinen, mitään noista en olisi itselleni ottanut, edes ilmaiseksi :-) jotenkin tuo on vaan niin säälittävää pyrkyröintiä ja hyväksikäyttöä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:01"]
[/quote]
No todellaki. Oikein oksettaa toi touhu, vaunuja myöten kaikki saatu kinuamalla ja vihjaamalla. Ja ei en ole kateellinen, mitään noista en olisi itselleni ottanut, edes ilmaiseksi :-) jotenkin tuo on vaan niin säälittävää pyrkyröintiä ja hyväksikäyttöä.
[/quote]
No et varmaan ottaisi ilmaisiksi... :D bloggarit nyt saa ilmaista kamaa, ei ole multa pois.
Siis lopettaako refashion, vai miten tämä pitäisi tulkita. Eikös lapsen isä ole se refashion toimari:
Portaalin pyörittäminen on kuitenkin raskasta. Kun kaikki päätökset menevät omaan piikkiin, vaikka ne olisi tehnyt joku muu, alkaa hiljalleen turhauttaa. Tuntuu epäreilulta sekä ottaa kunniaa asioista, jotka joku muu on tehnyt, että saada niskoilleen syitä asioista, joihin ei ole osallistunut millään tapaa. Muiden etujen ajaminen alkaa lisäksi väsyttää siinä vaiheessa, kun huomaa, ettei siinä samalla aja alkuunkaan omia etujaan. Sellaisessa vaiheessa on hyvä punnita, olisiko aika siirtyä seuraavaan lokeroon. Päätöstä ei välttämättä tarvitse tehdä itse, vaan joskus palapelin palaset loksahtavat paikalleen itsestään.
No en kyllä ottas, ei sopis sisustukseen :)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:46"]No en kyllä ottas, ei sopis sisustukseen :)
[/quote]
Huoh...
Sitäpaitsi ne sen stokken vaunut on susirumat. Näyttää ihan golfkärryille. Ja kyllä, tykkään stokken tuotteista ja meillä on niitä paljon mut vaunut on karseita!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:46"]No en kyllä ottas, ei sopis sisustukseen :)
[/quote]
Huoh...
[/quote]
mitä pahaa siinä on jos haluaa huonekalujen sopivan sisustukseen?
[/quote]
Kaikilla ei oo varaa valita. Aika lapsellista olla ottamatta jotain jos joku tahtoo lahjoittaa, koska iik sisustus.
[/quote]
Mulla on varaa valita. Olisin saanut vauvalle vaikka mitä käytettynä, mutta en halunnut mitään kotiimme epäsopivia asioita. Sorry <3
Joo moukun jakat on ku tukit. Aina ne on paksut olleet mutta nyt ne aivan tursuaa läskiä, yyhjh.
[/quote]
Pinnallinen typerys. Mikä sä olet Mikä sinä olet minua haukkumaan/nimittelemään?[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:33"]
[/quote]
Huoh...
[/quote]
[/quote]
Kaikilla ei oo varaa valita. Aika lapsellista olla ottamatta jotain jos joku tahtoo lahjoittaa, koska iik sisustus.
[/quote]
Mulla on varaa valita. Olisin saanut vauvalle vaikka mitä käytettynä, mutta en halunnut mitään kotiimme epäsopivia asioita. Sorry <3
Joo moukun jakat on ku tukit. Aina ne on paksut olleet mutta nyt ne aivan tursuaa läskiä, yyhjh.
[/quote]
Pinnallinen typerys. Mikä sä olet ketään arvostelemaan?
[/quote]
Mitä pahaa siinä on, jos minulla on varaa valita sisustukseen sopivat kalusteet? Tai varaa mainita toisen paksuista ja hieman ällöistä jaloista, itse pidin itsestäni huolta raskausaikana etten päässyt turpoamaan muodottomaksi ja kolmessa viikossa olin entiselläni.
Mikä sinä olet minua haukkumaan ja nimittelemään?
Minustakin nuo Stokken vaunut ovat kamalat. Ihan kuin jotain avaruusoliota ulkoilutettaisiin niissä :D Vaikka kyllä yleensä pidän designista, niin omiin Emmaljungan vaunuihin olin tosi tyytyväinen :)
Mikä vimma synnyttäneillä äideillä on vetää vatsaa sisään? Esittää isompaa laihtumista. Eikö näiden idea olisi esitellä todellista tilannetta? Moukku ei ole tod. Ainoa bloggaaja joka vetää vatsaa sisään :).
Viikkokatsauskuvassa vatsa paljon litteämpi kuin matonpesu postauksessa..
http://moumou.refashion.fi/wp-content/uploads/sites/2/2014/08/viikkokatsaus3_1.jpg
vrt
http://moumou.refashion.fi/2014/08/24/holvi-taynna-aarteita/
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:46"]
Mikä vimma synnyttäneillä äideillä on vetää vatsaa sisään? Esittää isompaa laihtumista. Eikö näiden idea olisi esitellä todellista tilannetta? Moukku ei ole tod. Ainoa bloggaaja joka vetää vatsaa sisään :).
Viikkokatsauskuvassa vatsa paljon litteämpi kuin matonpesu postauksessa..
http://moumou.refashion.fi/wp-content/uploads/sites/2/2014/08/viikkokatsaus3_1.jpg
vrt
http://moumou.refashion.fi/2014/08/24/holvi-taynna-aarteita/
[/quote]
Olen edellisen viestin kirjoittaja.
mutta pisteet moukulle silti rohkeudesta, itse en olisi missään nimessä julkaissut kuvia moisesta vatsasta ilman paitaa. Hienoa että joku vähän rikkoo kiiltokuvamaisuutta blogissa!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:33"]
[/quote]
Huoh...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pinnallinen typerys. Mikä sä olet Mikä sinä olet minua haukkumaan/nimittelemään?[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:33"]
[/quote]
Huoh...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pinnallinen typerys. Mikä sä olet ketään arvostelemaan?
[/quote]
Mitä pahaa siinä on, jos minulla on varaa valita sisustukseen sopivat kalusteet? Tai varaa mainita toisen paksuista ja hieman ällöistä jaloista, itse pidin itsestäni huolta raskausaikana etten päässyt turpoamaan muodottomaksi ja kolmessa viikossa olin entiselläni.
Mikä sinä olet minua haukkumaan ja nimittelemään?
[/quote]
Ei siinä olekaan, vaan asenteessasi on.
Vaikka itse olet niin täydellinen mielestäsi, niin mikä oikeuttaa sinut haukkumaan toisen ulkomuotoa millään tavalla?
Käytän siis samaa oikeutta kuin sinäkin tunnut tekevän. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Mihin sisustukseen? Eihän sillä oo kun sohva, talja ja 120cm sottanen sänky. Sitäpaitsi näyttää moukulle kelpaavan KAIKKI, sopi sisustukseen tai ei :)
Ai hitsi unohtu et toki vallila sponssas moukulle tekstiilejä joku aika sitten, mm instassa nyt sponssatim vaavisängym vieressä näkyvä sponssattu vallilan matto! Sponssatkaa joku sille uus sänky. Ja joku ihmedietti kun sillä on semmonenki nyt päällä. Onkohan toi lapsikin blogiyhteistyönä tehty xD
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 11:44"]
Ai hitsi unohtu et toki vallila sponssas moukulle tekstiilejä joku aika sitten, mm instassa nyt sponssatim vaavisängym vieressä näkyvä sponssattu vallilan matto! Sponssatkaa joku sille uus sänky. Ja joku ihmedietti kun sillä on semmonenki nyt päällä. Onkohan toi lapsikin blogiyhteistyönä tehty xD
[/quote]
Eikös se isä ole refan toimari, mutta toisaalta lapsiaiheesta blogataan kilpailijan leivissä, että enpä usko.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:11"]
Mutta miksi stokke sponssasi xentulle vaunut JA sängyn (JA hoitopöydän?) ja moukulle vain noi ruohonleikkurilta näyttävät muovivaunut ja stokken oman neulepeiton, jota ei ole esitelty mutta joka vilahti kuvassa?
[/quote]
Ehkä se bloginäkyvyys Xenian blogissa oli riittävää Stoccelle, ei tarvitse kaikille bloggaajille sitten myöskään antaa yhtä aikaa kokeiluun, Xenia ehti ensin. Voi kääntyä jopa negatiiviseksi sellainen, jos samat tuotteet pomppii kaikista blogeista silmille.
[/quote]
Onko Xenia tai Moukku kumpikaan edes esitelleet vaunujaan ja muita STokke-lahjuksia edes oikeasti kunnolla. Esim. SI Modan Kaisa teki aika kattavan vaunupostauksen, mutta varsinkin Xenia on ollut aika hiljainenh näistä.
Noi Moukun vaunut on kyllä rumat ja lisäksi aika epäkäytännölliset minusta, kun eihän niissä ole edes tavarakoria siinä kopan alla.
Mun mielestä noi moukun susirumat ruohonleikkuri-vaunut on lisäksi jotain vanhaa mallistoa. Voisi kyllä, kuten Xenttukin, tehdä EDES vaunupostauksen jossa asia tulisi ilmi.
Miksi sitä ei voi muuten kirjoittaa oikein, Stokke. STOKKE.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 00:54"]Ei kenestäkään väkisin saa isää tehtyä...Joiltain naisilta puuttuu kokonaan tuntosarvet näihin asioihin. Uhriksi valitaan kaikkein epäkelvoin aines ja sitten ihmetellään kun ei tyypillä ole halua isän rooliin. Ja ihan tiedoksi että moni mies roikkuu jokseenkin siinä hommassa mukana kunnes vauva on siinä kolmisen kuukauden ikäinen, sitten häivytään. Viuuuuuuuf vaan! Seen that too much! En toki omalla kohdallani!
[/quote]
Voi jeesuksen vulvaviherrys! Mies on siis UHRI? Jos olet nainen, niin nyt kyllä otat itseäs niskasta kiinni ja lopetat naisten syyttelyn.
[/quote]
Lopeta itse Jeesuksen halveeraaminen!
[/quote]
Tai tapahtuu mitä?