Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moumoun uusin postaus

Vierailija
19.08.2014 |

Mitä tarkoittaa? Oman tulevaisuuden petaamissella? Maaliviiva häämöttää? Jotain isompaakin? Eroaakohan se vai onko tämä taas sitä sen ylidramaattisuutta niinkuin synnytyskertomuksessakin. Huoh, huomio.....

Kommentit (565)

Vierailija
341/565 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:31"]

Jopa oli postaus au lautin blogissa - Moukku oikein näkee vaivaa bloginsa eteen.. Lelu korvassa roikkumassa? Oikeastiko sille maksetaan tuosta blogista?

[/quote]

Moukan vauvablogi on ollut ihan kiva, mutta nyt tuli kyllä lelukorvispostauksen myötä pohjanoteeraus... miksi postata, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa?

Vierailija
342/565 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 07:48"]

Kyllä mua ainakin noina muina Refa-bloggaajina harmittais, kun suurin osa lähti Indiedaysilta omaa portaalia pyörittämään (vaikka Moukku tj olikin, mainostettiin tota niin, että kaikki pääsee vaikuttaan) ja nyt joutuvat blogiportaaliin johon tuskin muuten olisivat liittyneet. Ja kaikki, koska Moukku ei osaa hoitaa raha-asioitaan ja on vaan älyttömän ahne.

[/quote]

Miten niin ahne? eikös moukku kumminkin maksanut palkkaa noille muille bloggaajillekin? kyllä tuollainen oman blogiportaalin perustaminen vaatii paljon rahaa, taitoa ja kärsivällisyyttä mutta ehkä rahat eivät riittäneet, koska pitäisi olla valmiiksi hyvätuloinen että yksityishenkilö saisi yksin portaalin pyörimään. Tai tällaisen käsityksen minä asiasta sain ja jos olisin bloggaaja olisin tehnyt täysin samoin eli liittynyt toiseen portaaliin ettei koko oma konsepti menisi heti ns. täysin nurin, kuten muuten olisi saattanut käydä. Oman blogiportaalin perustaminen on voinut alunperinkin olla suurta haaveilua ja tuollaisessa on aina riski että kaikki päättyy nurinkurin, ihan samanlailla jos perustaa vaikka oman yrityksen/nettikaupan, ei voi olettaa että se menestyy. Ja eikö tässä ollut yksi hyvä juttu, meinaan se ettei noiden bloggaajien tarvinnut enää liittyä indiedaysiin, tuskin olisivat sieltä alunperinkään lähteneet jos se olisi ollut ns. kaikkein paras blogiportaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/565 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ilmeisesti kantakodissa käymistä mollaavat kärsivät jotenkin kamalasta äitisuhteesta..? Suomalaisethan yleisesti eivät pidä sukua turvaverkkona arvossa ja se on aika surullista. Iinahan selvästi ensinnäkin pitää maalla olosta. Ihanaa, siis on, että siitä saa nauttia äitiyslomalla - siis vapaammasta liikkumisesta ja maalla rentoutumisesta. Toisaalta ainakin minä halusin puhua ja olla äidin kanssa, kun lapseni syntyivät. Nautin valtavasti sen onnen seuraamisesta, jota sekä vanhempani kokivat lastenlasten lähellä että toisaalta lasteni hyvästä isovanhempisuhteesta. Ihan oma lukunsa on se, miten (iso-)vanhemmat antavat tilaa lapsensa vanhemmuudelle, mutta mitään viitteitä ei ole minusta ollut, että Iinalla olisi tässä puolessa jotain outoa. Meillä toimii hyvin rajanveto siitä, ketkä ovat vanhemmat. Minä rakastan vanhempiani ja lapseni myös. Me siis nautimme siitä, että meillä on heidät - niin kauan kuin se on mahdollista. Todella outoa käytöstä laskeskella, että "no taas se on poissa kotoa"..

Tulee mieleen, että näillä "napanuora vielä katkeamatta" -ihmisillä on itsellään se vielä katkeamatta ja murrosikä päällä. Moni nimittäin ei saa sanottua äidilleen, mikä loukkaa, mitä haluaa ja mitä ei. Suhde ei ole siis aikuisen tasolla. Kun äidin lähellä ei ole aikuisen ihmisen tilaa, niin onhan se yhdessäolo vaikeaa."

Tosi hyvä kommentti sinulta! ja olen täysin samaa mieltä, ihanaa että Moukku arvostaa yhä myös lapsuudenperhettään ja vierailee aktiivisesti sukulaistensa luona joiden kanssa ei riitele ja ajaudu vuosikausien mykkäkikouluun, kuten joissain perheissä on valitettavasti tapana. Itse arvostan Moukkua koska hän ei bloggaa pelkistä bileistä ja blogitapahtumista, vaan kertoo aktiivisesti myös perheestään, hänestä saa siten lämpimän ihmisen kuvan. Omassakin perheessä on riitelijöitä ja mykkäkoululaisia, sekä yksi välien erottamiseen pyrkivä puoliso. Ehkäpä tällainen hyviin toimeen tuleva perhe sitten aiheuttaa joissain ihmisissä kateutta? onhan se ihan ymmärrettävää silloin, mutta pitäisi silti osata vähän edes katsoa omaa napaansa kauemmas ja miettiä, miten kannattaa elää, että jos on riidoissa koko sukunsa kanssa, niin voisiko se vika mitenkään olla itsessä? vaiko ainoastaan "Kaikissa muissa"?  kannattaako pitää mykkäkoulua vanhemmille/isovanhemmille vuosien ajan, vai kannattaisiko joskus edes pyytää käytöstään anteeksi ja vierailla vanhainkodissa, johon on saattanut unohtua eläkeläinen päivät pitkät yksinään viettämään.. Tämä on niin surullista ja tympeää käytöstä Suomessa :( talvipakkasetko ne kylmettävät ihmisten sydämet näin? vai mikä on? en myöskään ymmärrä tuota että joidenkin mielestä ihminen ei ole kasvanut, jos pitää yhteyttä omiin vanhempiinsa, mahtavat olla huonot välit vanhempiin niillä jotka tuollaista kirjoittavat. Ilman vanhempia ei lapsiakaan olisi, joten tämä kannattaa muistaa vaikka joku kuinka paljon tahansa vihaisi sukulaisiaan tai niitä muita, jotka sukulaisiaan yhä arvostavat.

Vierailija
344/565 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi uusin blogipostaus joku vitsi vai onko se oikeesti tosissaan? Hohhoijaa. Miksi ihmeessä se pitää kahta blogia, kun noiden juttujen taso on noin surkea.

Vierailija
345/565 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli sukulaissuhteiden vaihtoehdot: mykkäkoulu tai moukun tyyliin liiallinen kiintymys? Hohhoijaa :)

Ja pisteet kateuskortin nostamisesta, sehän se, olen moukulle kade. JEP xD xD xD

Vierailija
346/565 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:00"]

Minäkin luin tuon veeran postauksen, mutta itse ajattelin hänen puhuvan ihan ns. Oikean työn palkasta. Ja onhan tuossa, että "tulojen pudottua alle puoeen" eli jotain tuloja oli joten olisiko ne nimenomaan niitä blogituloja. Ihan hölmöähän olisi jos bloggaajat olisivat lähteneet indiedayssiltä refashioniin jos ei siellä olisi ollut kuukausipalkkaa. 

[/quote]

Toisaalta Indiedaysilla taitaa bloggaajat saada vain murusia mainosmyynnin liikevaihdosta, joten ehkäpä ajatuksena oli tulouttaa mainosmyynnistä saatuja rahoja suoremmin bloggaajille, kun portaaliorganisaatio oli kevyempi ja kiinteät kulut myöskin. Ja toisaalta jos Indiedaysilla tympi liiallinen ohjaus ylhäältäpäin postaustahdista ja  sisällöntuotosta. Näissä on siis muitakin syitä kuin raha, sitäpaitsi downshiftaaminen on nykyään muutenkin in.

Vierailija
347/565 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:37"]

Onko toi uusin blogipostaus joku vitsi vai onko se oikeesti tosissaan? Hohhoijaa. Miksi ihmeessä se pitää kahta blogia, kun noiden juttujen taso on noin surkea.

[/quote]

Herrajestas noiden postausten sisältöä viime aikoina! Ja kahteen blogiin! Ei voi ku nauraa, tekeeks se tahallaan??

Vierailija
348/565 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tsiisus mitä paskaa molemmissa blogeissa!! Postaustahti olematon (minulla myös pieni vauva ja aivan hyvin ehtisi jotain asiaakin näpyttelemään halutessaan päivän aikana, etenkin kun se on TAAS vanhemmillaan LOMALLA = lapsenvahteja löytyy? eikä näytä pitävän kiirettä omaan kotiinsa) jos tuolla sisällöllä meinaa lukijat pitää niin onnea. Ja taas on lapsi istutettu koneen ääreen, aika surullista. Onko moukku todella NOIN laiska?

Vierailija
349/565 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin naurettavaa näyttää pikkuvauvalle piirrettyjä. Vauva on taatusti kiinnostuneempi katselemaan esim. vanhempiensa kasvoja tai värikkäitä, kenties rapisevia leluja.

Vierailija
350/565 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi korvispostaus on jo vitsinkin anti-hauska ja typerä.

Vierailija
351/565 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan moukku vähän kujalla tuon äitiyden kanssa....

Vierailija
352/565 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ymmärrä noita piirrettyjä..

Vierailija
353/565 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle on soitettu Nalle Puhin tunnaria, ei laitettu katsomaan. Kuvassa vauva katselee paperikassia. Pitäisikö malttaa edes lukea postaus ennen kuin ryntää kieli pitkällä kritisoimaan?

Vierailija
354/565 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 15:45"]

No ei kyllä päde, ihan tavallisiin siisteihin vaatteisiin pukeudun. Itsellänikin virkeämpi olo kun olen huoliteltu, puhtaat siistit vaatteet päällä. Nyt farkut ja valkoinen paita, kello kädessä, tukka siististi ponnarilla, meikannut olen. En mielestäni koreile. Itsellä vaan nuhjuinen olo jos kuljen koko päivän tukka takussa, rähmät silmissä ja yökkärit päällä..

[/quote]

Sama. Ensimmäiset kaksi viikkoa vauvan kanssa haahuilin pyjamassa, mutta sen jälkeen olen kyllä halunnut huolehtia itsestänikin samoin kuin ennen vauvaakin. Moumou se kuvailee itseään tyytyväisenä suttuisissa maksimekoissaa, jokainen tyylillään. Toi laukkuhaaste on niin mainio - siellä maalla voi tosiaan jos mitä ruttuisia glitterilaukkuja lakanoilla kuvata kun niiden kanssa ei ihmisten ilmoille tarvitsekaan lähteä :D

Vierailija
355/565 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 13:10"]

No ei kyllä päde, ihan tavallisiin siisteihin vaatteisiin pukeudun. Itsellänikin virkeämpi olo kun olen huoliteltu, puhtaat siistit vaatteet päällä. Nyt farkut ja valkoinen paita, kello kädessä, tukka siististi ponnarilla, meikannut olen. En mielestäni koreile. Itsellä vaan nuhjuinen olo jos kuljen koko päivän tukka takussa, rähmät silmissä ja yökkärit päällä..

[/quote]

Sama. Ensimmäiset kaksi viikkoa vauvan kanssa haahuilin pyjamassa, mutta sen jälkeen olen kyllä halunnut huolehtia itsestänikin samoin kuin ennen vauvaakin. Moumou se kuvailee itseään tyytyväisenä suttuisissa maksimekoissaa, jokainen tyylillään. Toi laukkuhaaste on niin mainio - siellä maalla voi tosiaan jos mitä ruttuisia glitterilaukkuja lakanoilla kuvata kun niiden kanssa ei ihmisten ilmoille tarvitsekaan lähteä :D

[/quote]

Kannattaisiko teidän alkaa blogata, niin saisimme ihastella huoliteltuja äitejä ja saisimme muutenkin hyviä vaikutteita ja valistusta, kuinka meidän pitäisi elämäämme elää <3<3<3

Vierailija
356/565 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 16:06"]

Vauvalle on soitettu Nalle Puhin tunnaria, ei laitettu katsomaan. Kuvassa vauva katselee paperikassia. Pitäisikö malttaa edes lukea postaus ennen kuin ryntää kieli pitkällä kritisoimaan?

[/quote]

moukkuko se täällä taas <3

Vierailija
357/565 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se siinä yhdessä kuvassa tuijotti sitä konetta.

Vierailija
358/565 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä, moukku käy niiiiin täällä vastailemassa xD

no eikä kaikista ole kivempi katsoa puhtaita ja siistejä ihmisiä, kuin 24/7 rönttösenä yökkäreissä kulkevaa? En tajua mikä syy se on olla kauhean näköinen "kun on just saanu lapsen", hoetaanko tuota sitten ekat 10v?

moukku vihjaili varmaan veroveloistaan viime postauksessa, miten kohta helpottaa jne. Eli blogin myynti oli pakkorako. Nolo.

Vierailija
359/565 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 13:10"]

[/quote]

[/quote]

Kannattaisiko teidän alkaa blogata, niin saisimme ihastella huoliteltuja äitejä ja saisimme muutenkin hyviä vaikutteita ja valistusta, kuinka meidän pitäisi elämäämme elää <3<3<3

[/quote]

etenkin jos haluaisin itsestäni kuvia laitella julkiseen blogiin, pyrkisin tuoreena äitinäkin huolehtimaan ulkoisesta olemuksesta. Xenia, Stricktly style ja Nelliinakin ovat osoittaneet ettei se ihan mahdoton tehtävä ole - ei minustakaan.

Vierailija
360/565 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tosi järkevä postaus, ton tekemiseen mennyt ehkä 5min ja kauhea tarve korostaa että miten menee rakkaan viereen nukkumaan. Hei pliis. Moukun palstavierailuja puolustaa taannoinen ig-kommentti ja taas tämä "oman rakkaan" korostus heti kun täällä epäillään suhdetta. Mou onkin av-mamma!

Ketju on lukittu.