Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotipsykologit, selittäkää mulle mun addiktio!

Vierailija
23.06.2023 |

Olen aivan addiktoitunut Silja Linen risteilyihin. Käyn ehkä vain noin kolmesti vuodessa, mutta aina pitää olla varattuna seuraava risteily, ja katselen netistä kaikkea Silja Line risteilyihin liittyvää. Selittäkää joku mulle mistä tämä voi johtua ja miten mä pääsen tästä eroon!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimittäin niin nolo ongelma, että en voi minnekään terapeutille mennä ratkomaan tällaista.

Vierailija
2/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään mitään ehdotusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi päästä eroon? Saa kai ihmisellä harrastuksia olla. Kolme risteilyä vuodessa on varsin kohtuullista. Katsopa Youtubesta vaikka Emma Cruises -kanavaa, niin näet esimerkin risteilyaddiktiosta.

Vierailija
4/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tää tietokone, solmä auki aamulla niin tietokone päälle

Vierailija
5/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi päästä eroon? Saa kai ihmisellä harrastuksia olla. Kolme risteilyä vuodessa on varsin kohtuullista. Katsopa Youtubesta vaikka Emma Cruises -kanavaa, niin näet esimerkin risteilyaddiktiosta.

Ei se kolmesti vuodessa ole paha, mutta kun väliajatkin vielä töllötän risteilyvideoita. No en joka päivä, mutta viikoittain ainakin. Ehkä ei tarvi olla huolissaan. No selittäkää sit, miks tämä hävettää? Miksi nolottaa mennä aina risteilylle,

Vierailija
6/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enintään kymmenen vuotta niin addiktiosi on ohi. Sitten tulee seuraava mutta mitä väliä?

Vierailija
7/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa seuraava risteily viking linelle!

Vierailija
8/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nimittäin niin nolo ongelma, että en voi minnekään terapeutille mennä ratkomaan tällaista.

Niin noloa ongelmaa ei olekaan! Ja onko tuo nyt ongelma?

Vierailija
9/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaa seuraava risteily viking linelle!

En varaa, olen Sija-addiktoitunut. Viking ehkä toimisi vieroitushoitona.

Vierailija
10/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enintään kymmenen vuotta niin addiktiosi on ohi. Sitten tulee seuraava mutta mitä väliä?

Mä juuti oikein odotan, että olen silloin eläkkeellä eikä ole ketään huollettavia, niin silloin varmaan addiktio lähtee käsistä,

Vierailija
11/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin noloa ongelmaa ei olekaan! Ja onko tuo nyt ongelma?

En tid kehtaa mennä tämmöisestä terapiaan, ei varmaan terapeuttikaan tajuaisi.

Vierailija
12/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko lapsena paljon Lemmenlaivaa?

Vierailija
13/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoitko lapsena paljon Lemmenlaivaa?

Katsoin kyllä mut en nyt siitä tunne mitään viboja :D

Vierailija
14/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet merellä vapautta ja maissa tunnet itsesi sidotuksi. Rankaiset itseäsi näistä tunteista ja siksi sallit vain 3 risteilyä/vuosi. Ongelmaan on monta ratkaisua,

- Esim itse oivalsit tuon vieroituskeinon

- osta purjevene ja purjehdi aina kun voit

- ota työvuoro laivalta, baarimikko tms, siivous ei käy, koska se tehdään maissa

-terapoi itse itsesi kuntoon miettimällä elämäsi tärkeysjärjestystä ja intohimoja

-rankaise itseäsi enemmän ja varaa ensi vuonna vain 2 matkaa ja seuraavana vuonna vain 1

:D

-

Vierailija
15/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi sun mies tai exä narsisti.

Vierailija
16/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko entinen porauslautta seilari

Vierailija
17/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pako arjesta. Luot itsellesi tilanteen, jossa tulevaisuudessa on jotain odotettavaa. Et halua ajatella aina nykyhetkeä vaan mietit, että sinulla on jotain tulossa, jolloin et ole vastuussa mistään muusta kuin tutusta toiminnasta. Samalla irtaudut kehästä, jota pyörität muuten ja aivosi näkevät asioita eri tavoilla.

Vierailija
18/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaja nylkynen kirjoitti:

Oletko entinen porauslautta seilari

Ei ole kyllä tällaista menneisyyttä lainkaan :D

Vierailija
19/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pako arjesta. Luot itsellesi tilanteen, jossa tulevaisuudessa on jotain odotettavaa. Et halua ajatella aina nykyhetkeä vaan mietit, että sinulla on jotain tulossa, jolloin et ole vastuussa mistään muusta kuin tutusta toiminnasta. Samalla irtaudut kehästä, jota pyörität muuten ja aivosi näkevät asioita eri tavoilla.

Tämä se varmasti on. Laiva on niin tuttu ja turvallinen pako arjesta, samalla aina pieni seikkailukin. Ainoa haaste on päättää, minne menee syömään

Vierailija
20/26 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet tarpeeksi Estoniaa, pääset addiktiosta eroon. No ei vaan. Luultavasti risteilyssä on kivoja elementtejä joita olisi rannalla ja maankamarallakin saatavilla, kun ne erittelee. Mistä asioista pidät ja et pidä risteilyssä? Mikä koukuttaa, mikä taas vie kauemmas. Jos ei mene internetsivuille, katsoo muut sivut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi