Moumoun uusin postaus
Mitä tarkoittaa? Oman tulevaisuuden petaamissella? Maaliviiva häämöttää? Jotain isompaakin? Eroaakohan se vai onko tämä taas sitä sen ylidramaattisuutta niinkuin synnytyskertomuksessakin. Huoh, huomio.....
Kommentit (565)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:04"]Onko toi menossa nyt kotiinsa kun instassa kuva perhehytistä? Veikkaus pystyyn montako päivää viihtyy helsingissä? Max. 2vrk ja tulee ikävä äitiä, yhyyy :D
[/quote]
Onpa nyt kauheeta, olla nyt äitinsä kanssa läheinen ja suoda muksulleen alusta heti mummosuhde.
Ei minusta ole lapsellista pitää äitiään tärkeänä aikuisena.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:21"]Napanuora katkasematta...
[/quote]
Mieluummin niin kuin että harvoin näkisi. Itse näin äitiäni päivittäin ekan 4 kk esikoisen synnyttyä. Oli mukavaa molemmille joten miten tämä oli väärin?
veikkaan että muutokset liittyy työasioihin. ehkä moukku myy oman osansa re:fa-firmasta?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 19:59"]Palstasta johtuu ettei lainaukset toimi, että kuka nillittää ja kelle..
Huvittaa tuo ainainen kateuskortti. Ihan kun oisin moukulle kade sen elämästä, kun mulla on itellä kaikki asiat paremmin. En oo kade sen (kinutuista) lahjuksista, blogeista, veroveloista tai konkurssin partaalla olevista firmoista.
Taitaa olla moukundeerus itse tai joku bästis joka siellä niiiiiin kiivaana puolustaa! Söpöö :)
[/quote]
En edes lue blogia säännöllisesti, huvittaa vaan turha ulina.