Moumoun uusin postaus
Mitä tarkoittaa? Oman tulevaisuuden petaamissella? Maaliviiva häämöttää? Jotain isompaakin? Eroaakohan se vai onko tämä taas sitä sen ylidramaattisuutta niinkuin synnytyskertomuksessakin. Huoh, huomio.....
Kommentit (565)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:59"]
Mahtavaa että täällä on joku palstapeelo joka ottanut asiakseen ihan raivoamispisteeseen moukun puolustelun ja kirjoittajien diagnosoinnin tai elämäntilanteiden ruotimisen xD Teet itse ihan samaa, mistä syytät muita! Hahahaa jatka ihmeessä, olet viihdyttävä, haen poppareita!
[/quote]
Raivo?
Kauheen yllättävä asuvalinta moukulla taas instassa: musta maxi!!
Arvasin. Bebe au lait muuttaa bellablogeihin :D dramaattista. Moumou kyllä osaa luiijoiden koukuttamisen, pakko antaa plussaa :D
Oikeastiko blogiportaalin vaihto on asia, joka vaatii työtä jokaisena rauhallisena hetkenä ja valvottaa ja stressaa.
Moukulla on se oma re:fa, oli kideissä, kaksplussalla vieraana, nyt bellaan.... Mitä hemmettiä, se kiertää kaikki äitiysportaalit.
Siis mä en kestä mitä huomiohuoraamista.
Moukku menee varmasti rahan perässä ihan minne vaan.
Se tyyliä metsästävä refa-bloggaajakin on ehkä kytkeytynyt tähän, oliskohan portaalit tosiaan yhdistymässä, sitten ymmärrän, että jotain muutakin työtä on kuin blogikirjoituksen laadinta, bannerin teko ja linkkien päivitys.
Moukusta tulee epäsiisti kuva nykyään, tyyliin ettei ikinä kövisi suihkussa, meikkaisi ym. Jotenkin, ällöä.
Mua ei koukuta kyllä yhtään. Lopetin kaikkien refa-blogien lukemisen just ton Moukun huomiohuoraamisen takia. Ja mulla meni maku blogista ensimmäisen kerran sen takia että taannoin, ehkä toissa kesänä joutui jättämään jonkun reissun väliin kun ei ollut rahaa. Kirjoitti ihan suoraan että hän saa bloginsa kautta paljon kaikkea ja itsellä ei ole rahaa. Annoin blogille vielä mahdollisuuden mutta sitten kyllästyin eikä ole ikävä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:21"]moumouhan on muotiblogi, joten arvosteluni on nyt ihan aiheellinen ja kenenkään on turha itkeä mitään. Mutta kun mua vaan niin ällöttää mimmonen moukusta on tullut raskauden ja lapsen myötä. Jos olisi vähän katsonut mitä syö, ei siitä olisi tullut tuollainen tursake. En voi uskoa, että se todella on sama ihminen kuin silloin hoikimmillaan ja kauneimmillaan. Nyt se on niin homssuinen ja epäsiisti tyyliltäänkin, tukka sekaisin, meikittä irvistelee vaatteet rytyssä! Tissittely sitä ja tätä ja maitoa siellä ja täällä, kaalit rinoissa ja imetystä autossa ja maitoa suihkii. YÖK!! Minullakin on pieni vauva enkä onneksi näytä homehtuneelta.
[/quote]
Kiinnostaisi tietää kuinka hehkeä pakkaus tämän kirjoittaja on. Kuvottavaa tekstiä. Häpeä
Ärsyttää tommoset tiedän jotain mitä te ette / enpäs kerrokaan -postaukset. Anti on ihan nolla.
Eikai tää suuri uutinen oikeasti ollut se, että bebe-blogi muuttaa Bellablogeihin. Tä? Sekö aiheutti unettomat yöt?
Hauskaa. En ole kyseisen tyypin blogia lukenut ollenkaan. Kaikki tarvittava tieto löytyy täältä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:40"]
Eikai tää suuri uutinen oikeasti ollut se, että bebe-blogi muuttaa Bellablogeihin. Tä? Sekö aiheutti unettomat yöt?
[/quote]
yhtä suuri ja dramaattinen kuin sen PAHIN OLI VIELÄ EDESSÄ -synnytyskertomus. Eli painajaisuni. Voiiiiiii. Eli ton rinnalla sillä varmaan blogin muuttokin aiheuttaa jäätävän stressin. L o l.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:40"]
[/quote]
yhtä suuri ja dramaattinen kuin sen PAHIN OLI VIELÄ EDESSÄ -synnytyskertomus. Eli painajaisuni. Voiiiiiii. Eli ton rinnalla sillä varmaan blogin muuttokin aiheuttaa jäätävän stressin. L o l.
[/quote]
Ja Moukku ihan itse ponnisti lapsensa ulos ja sai senkin kuulostamaan todella dramaattiselta. Tai siis ei oikeasti kuulostanut pahalta synnytykseltä, jos pahin osa oli siitä jälkeenpäin nähdyt painajaiset.
Jännää, että lapsi oli niin pieni vaikka raskausmaha oli törkeän iso. Ei mene näköjään lapsen koko tulleiden kilojen mukaan.
Syötyjen kilojen mukaan se maha kasvaa, näkihän sen heti että läskiä on eikä mitään vauvakiloja. Kai moukku oletti että synnytys on yksi pikku yskäsy ja vauva on siinä. Ei ole tainnut ihan valmistautua raskauteen, synnytykseen ja vauva-arkeen realistisesti. Nytkin koko ajan vaan vanhempiensa helmoissa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:57"]
Syötyjen kilojen mukaan se maha kasvaa, näkihän sen heti että läskiä on eikä mitään vauvakiloja. Kai moukku oletti että synnytys on yksi pikku yskäsy ja vauva on siinä. Ei ole tainnut ihan valmistautua raskauteen, synnytykseen ja vauva-arkeen realistisesti. Nytkin koko ajan vaan vanhempiensa helmoissa.
[/quote]
Voinko käyttää kommenttiasi esimerkkinä artikkelissa, joka käsittelee äitien keskustelupalstoja ja niillä esiintyviä vallankäytön keinoja?
Mahtavaa että täällä on joku palstapeelo joka ottanut asiakseen ihan raivoamispisteeseen moukun puolustelun ja kirjoittajien diagnosoinnin tai elämäntilanteiden ruotimisen xD Teet itse ihan samaa, mistä syytät muita! Hahahaa jatka ihmeessä, olet viihdyttävä, haen poppareita!