Näkijä! Auttaisitko minuakin?
Kommentit (56)
Asumme tällähetkellä kivassa kodissa, mutta jotenkin tuntuu, että miehen työt vievät meitä.. ehkä ulkomaille. Näetkö tallaista.
haluaako leikitellä vain kanssani ? Päättyykö pitkä suhteeni nykyisen mieheni kanssa avioeroon ?
Miten ratekaa työjuttu? t Maritta
Sinun sydämesi on särkynyt, mutta se ei ole ikuinen olotila.
Asutko kerrostalossa?
Sinun täytyy aloittaa kaiken parantaminen itsestäsi.
onhan tuo särkynyt niin. kauan olen etsinyt rakkautta, enää en jaksa. asunto asiat todellakin ahdistavat, helpotusta ei näy vaikka yritän mitä. kaikki kun ei ole omissa käsissäni.
Milloin meille tulee tieto adoptiolapsestamme? Onko tyttö vai poika? Kiitos jo etukäteen.
numero 13 on huuli pyöreänä! ei kyllä nyt häitä ole näkyvissä ei...
Sinun ei kannata ahdistua tai kantaa syyllisyyttä menneistä asioista.
Yritän nyt kuitenkin pitää kohteliaat välit, vaikkei parhaita kavereita sitten ollakaan.
Oletteko suunnitelleet jo matkaa? Thaimaa?
senkin edestä. Lomaa ei ole ollut pitkiin aikoihin ja silti rahat lopussa AINA. Mutta toivossa on hyvä elellä.
Kiitos.
13 on lyhyt hiuksinen, tekoblondi
Olet hieman ahdistunut ja surullinen tämänhetkisestä tilanteesta, mutta se ei auta että pakenet ongelmianne.
Töitä löytyy kyllä pienen ajan päästä.
En näe muuttoa toiselle paikkakunnalle.
Eli 21 tais olla viimeisin viestini T: 6/21
Näen kaksi isompaa ja poikavauvan. Miehesi suhteen tulet ikävä kyllä pettymään jonkin verran, mutta näen teidät silti yhdessä. Miehelläsi taitaa olla aika passiivinen rooli elämässänne.
Mitään erityistä syytä ei ole, miksi vauva ei voisi saada alkuaan.
Ensi talven aikana ratkeaa moni asia. Kyllä sinä jaksat, vaikka aina ei ole helppoa.
Onko sinulla kolme lasta?
Totta! Minulla tosiaan on nyt jo tällä hetkellä kaksi isompaa lasta ja poika vauva!!! Sekin on totta että miehelläni on ollut melko passiivinen rooli mutta nyt jo alkanut muuttumaan parempaan. Tällä hetkellä toiveissa olisi neljäs lapsi. Rakkautta kuitenkin riittää yllin kyllin!
Ja kyllä minulla on ihana ja rakas perhe: )