Miksi lähettää tekstiviesti kun whatsapp on ilmainen
Olettaen että on älypuhelin
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:16"]Eikös whatsapp maksa ekan vuoden jälkee? Ei paljon mutta kuitenkin. Ja play-kauppa ainaki vaatii semmosen kortin mitä kaikilla ei oo.
[/quote]Euron ensimmäisen vuoden jälkeen, mutta siten tuli viesti että hyvän asikassuhteen vuoksi saat palkinnoksi toisen maksuttoman vuoden.
No eipä niillä tekstareilla ainakaan meidän teini mitään tee. Taidan pudottaa tekstarit kokonaan pois kuukausipaketista kun käyttää pelkästään whatsuppia.
Ei maksa mitään kun poistat ohjelman ja lataat sen uudestaan. Minä pidän whatsappissa erityisesti siitä että kuvien, paikan ja videoiden lähettäminen on helppoa ja näen milloin vastaanottaja on ollut online. Ja ulkomailla löytyy wifi mistä vain.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:16"]Eikös whatsapp maksa ekan vuoden jälkee? Ei paljon mutta kuitenkin. Ja play-kauppa ainaki vaatii semmosen kortin mitä kaikilla ei oo.
[/quote]
Ihan olen kuule visa electronilla maksanut. :D
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:17"]
Mulla liittymän kk-maksu noin 20e, sis kaiken tarvittavan, ei maksa eriksee viestit
[/quote]
Mikä liittymä ja millainen paketti?
[/quote]
Mulla on ollut whatsapp yli 3 vuotta. Ei ole maksanut yhtään mitään koko aikana.
Mulla on tekstarit ja puhelutkin ilmaisia. Kotimaassa käytän melkein niitä. Ulkomailla asuvien tuttujen kanssa viedtittelen joko whatsappilla tai viberillä, ja soitan viberillä.
Kun itse reissaan, haen aina paikallisen liittymän, ja hoidan asiani sillä, silloin netti on taas ilmainen ja pystyn viestittelemään ja soittamaan Suomeenkin ilmaiseksi
Kyselijöille: mulla on saunalahdelta 5000min , 5000txt (eli käytännössä rajaton, ei kukaan pysty käyttämään tuollaisia määriä) ja rajaton netti, hinta 19,90/kk. Miehellä on samanlainen Telefinlandilta ja sama hinta. Kannattaa kytätä niitä tarjouksia ja vaihtaa silloin kun,on halpaa
Kyselijöille: mulla on saunalahdelta 5000min , 5000txt (eli käytännössä rajaton, ei kukaan pysty käyttämään tuollaisia määriä) ja rajaton netti, hinta 19,90/kk. Miehellä on samanlainen Telefinlandilta ja sama hinta. Kannattaa kytätä niitä tarjouksia ja vaihtaa silloin kun,on halpaa
Mullakin paketti mis on 3000min puhetta ja 3000 tekstaria ja netti. Maksan 20e\kk
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:17"]
Mulla liittymän kk-maksu noin 20e, sis kaiken tarvittavan, ei maksa eriksee viestit
[/quote]
Mikä liittymä ja millainen paketti?
[/quote]
Saunalahti huoleton 3g tais nimi olla. Rajattomat viestit ja puhelut, 21 megan netti.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:16"]Eikös whatsapp maksa ekan vuoden jälkee? Ei paljon mutta kuitenkin. Ja play-kauppa ainaki vaatii semmosen kortin mitä kaikilla ei oo.
[/quote]
Ihan olen kuule visa electronilla maksanut. :D
[/quote]
No hyvä sulle. Mulla ei oo electronia eikä whatsappia mutta jatkuvasti joku valittamassa kun electron ei playkauppaan kelpaa :o
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:16"]Eikös whatsapp maksa ekan vuoden jälkee? Ei paljon mutta kuitenkin. Ja play-kauppa ainaki vaatii semmosen kortin mitä kaikilla ei oo.
[/quote]
Mulla on ollut whatsapp yli 3 vuotta. Ei ole maksanut yhtään mitään koko aikana.
[/quote]
No sitten hyvä niin. Tuo olikin kysymyslause, alkoi sanalla eikös :)
Kuka ylipäänsä viitsii näpytellä puhelimella tekstareita? Aivan kamalaa hommaa, minä käytän vain sähköpostia ja joko läppäriltä tai pöytäkoneella. Puhelinta tarvitsen vain joskus puheluihin.
Työnantaja maksaa, ihan sama kuinka paljon puhuu, tekstaa tai käyttää 4G nettiä, verotusarvo 20€ eli maksaa jotain 7€ kuussa. Aika paljon tulee kuitenkin käytettyä whatsappia tekstareihin verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:19"]Mä tykkään whatsappissa että voi tehdä ryhmiä. Kiva kun voi yhdellä viestillä tavoittaa monta ja kaikki osallistujat näkee viestittelyn. Toimii meillä todella hyvin.
[/quote]Tuo ryhmä meilläkin on käytössä ja ryhmänä siis oma perhe. Lapset voi esim. pistää sinne viestin ja kertoa missä menevät. Aikaisemmin kävi aika usein niin että toinen vanhemmista oli ihan hermona, kun ei saa lasta kiinni ja sitten toinen kertoo että ai niin se lähetti tekstarin että on uimahallissa.