Mies ei ole tullut töistä kotiin.
Mua ärsyttää. Kohta ehkä huolestuttaakin. En viitsisi soitella perään, jos ei aikuinen ihminen osaa itse ilmottaa, että menee myöhään. Työaika loppui viideltä, matka kestää tunnin.
Kommentit (58)
Ap tässä.
Kiitos viestistä 52, mukava kuulla etten ole ainoa tämän "ongelman" kanssa. Meilläkin mies lähtee töihin vasta pitkään mun jälkeen.
Eilisillasta sen verran, että menin normaaliaikaan nukkumaan. Vähän ennen puolta yötä heräsin siihen, ettei mies ollut vieläkään kotona (hiljaisuuteen). Silloin oli jo pakko soittaa. Sieltähän se työpaikaltaan vastasi hengissä. Menin sitten takas nukkumaan, enkä tiedä millon mies kotiutui. Aamulla oli kuitenkin kotona.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 09:49"]Ap tässä.
Kiitos viestistä 52, mukava kuulla etten ole ainoa tämän "ongelman" kanssa. Meilläkin mies lähtee töihin vasta pitkään mun jälkeen.
Eilisillasta sen verran, että menin normaaliaikaan nukkumaan. Vähän ennen puolta yötä heräsin siihen, ettei mies ollut vieläkään kotona (hiljaisuuteen). Silloin oli jo pakko soittaa. Sieltähän se työpaikaltaan vastasi hengissä. Menin sitten takas nukkumaan, enkä tiedä millon mies kotiutui. Aamulla oli kuitenkin kotona.
[/quote]
Outo mies sulla.
Kandee maanantaina mennä testeihin :p
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 09:49"]Ap tässä.
[/quote]
Outo mies sulla.
[/quote]
Tai sitten vaan äärimmäisen kiero ja ap hyvin sinisilmäinen...
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:17"]
Nii joo, ihan miten vaan. En usko että miehellä toista naista on, vaikka toiseksi jäänkin. Se on ihan tyypillinen työnarkomaani. Oli jo seurusteluaikana. Joskus (useinki) tulee työpaikalta kotiin tekemään töitä, ja voisi puhua niistä loputtomasti.
[/quote]
No jos hän on aina ollut tuollainen, niin on ihan turha vinkua kotitöistä yms. Sitä saa mitä tilaa...
jos se onkin ajanut kolarin ja nyt hoitajat imee sen kikulia
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:03"]Mua ärsyttää. Kohta ehkä huolestuttaakin. En viitsisi soitella perään, jos ei aikuinen ihminen osaa itse ilmottaa, että menee myöhään. Työaika loppui viideltä, matka kestää tunnin.
[/quote]
Jssap.
Hävetkää.. Ylityöt on ihan normaalia tätä päivää, eiköhän siippasi sieltä ilmaannu pian kukkakimpun kanssa tai ilman
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:52"]Se on nussimassa vieraita. Niin se on.. Tuttu tavara tylsistyttää
[/quote]
Se on harrastamassa KIIMISTA makkaran piilotusta lihapiirakkaan. Oih haistan pikkellsit ja kuulen panon äänen jo korvissani. Oih jos saisin minäkin täytteitä...
Huorissahan se, ei tää niin vaikeeta ole
Minulle tulisi ensimmäisenä mieleen että onko jotain sattunut eikä mikään pettäminen :/ Ihan tosi, jos miestä ei kuulu eikä näy niin se tarkoittaa aina pettämistä?
Ymmärrän hyvin. Todennäköisesti on töissä. Meillä oli samanlaista siihen asti, kunnes mies sai burnoutin. Toipumisessa meni pari vuotta, mutta nyt osaa edes jotenkin rajoittaa työntekoa. Onneksi tämä kaikki tapahtui ennen lapsia.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:56"]Mulla on ihan samanlainen ukko, tosin on ihan oletukseksi tullut tässä 2v aikana (minkä on ko työssä ollut) että kotiutuu myöhään töistä. Ilmoittaa kyllä yleensä kun lähtee tulemaan, ennen lasten nukkumaanmenoa en oikeastaan edes odota ikinä miestä kotiin. Uuvuttavaa välillä, mutta minkäs teet. On minulla sentään yöllä ja viikonloppuisin (useimmiten) mies vierellä, että kyllä minä helpommalla varmaan pääsen kuin yh:t :). Niin ja ylitöistä ei edes makseta rahana vaan ne saa vapaina joita ei juuri ehdi pitää...
[/quote]
Heh, ton tekstin perusteella kaikki varmaan luulee että t:llä on suhde :D "ylitöissä ilman palkkaa" T: Taisin tunnistaa
Sulla on sellanen panomies <3 usko huvikses.. Joku rahaton kuuma blondi istunu miehes kanssa elokuvissa ja jälkiruuaks saa kosteeta pannaria
Helposti venähtää viidestä kahteentoista sillein ettei tarvitse edes soittaa.. Vittu mikä molopää. Munat pois tollasilta!
Aina oletetaan pahinta... Jos mies ei ilmoittanut että jää ylitöihin niin voihan olla vaikka teho-osastolla. Jos olisin pettämässä niin pistäisin puolisolle viestiä, että jään ylitöihin niin ei soittelisi. No, ap nyt ei muutenkaan soittele. Mitä jos onkin sattunut jotain?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:28"]Aina oletetaan pahinta... Jos mies ei ilmoittanut että jää ylitöihin niin voihan olla vaikka teho-osastolla. Jos olisin pettämässä niin pistäisin puolisolle viestiä, että jään ylitöihin niin ei soittelisi. No, ap nyt ei muutenkaan soittele. Mitä jos onkin sattunut jotain?
[/quote]
+ lisään vielä että jos ei halua jäädä kiinni, niin tuskin paneskelee viittä tuntia.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:56"]Mulla on ihan samanlainen ukko, tosin on ihan oletukseksi tullut tässä 2v aikana (minkä on ko työssä ollut) että kotiutuu myöhään töistä. Ilmoittaa kyllä yleensä kun lähtee tulemaan, ennen lasten nukkumaanmenoa en oikeastaan edes odota ikinä miestä kotiin. Uuvuttavaa välillä, mutta minkäs teet. On minulla sentään yöllä ja viikonloppuisin (useimmiten) mies vierellä, että kyllä minä helpommalla varmaan pääsen kuin yh:t :). Niin ja ylitöistä ei edes makseta rahana vaan ne saa vapaina joita ei juuri ehdi pitää...
[/quote]
Heh, ton tekstin perusteella kaikki varmaan luulee että t:llä on suhde :D "ylitöissä ilman palkkaa" T: Taisin tunnistaa
[/quote]
No joo, aatelkoot mitä tykkää :) kyllä mä tiedän totuuden (ja säkin :) arvasin, että kukut täällä yömyöhään.. Huomenna aikainen herätys, nukkumaan siitä!)
ja toiko on perhe-elämää? ei ole! isä tunne edes lapsiaan, saati lapset isäänsä.