Kukaan raskautunut " touhutipoista" ?
Täällä siis tilanne et mulla tänään testin mukaan ovis ja touhuiltiin tässä illalla saunassa. Mutta koska tyttöä toivotaan niin en antanut miehen päästää siemeniä sisälle näin ovulaatiopäivänä ;) nyt jännittää et oiskohan jokunen tyttösiittiö ehtinyt munasoluni kimppuun pelkistä miehen touhutipoista :)
Kommentit (15)
Mutta jos lasta tosissanne yritätte, niin älä pidättele miestäs! :)
Onnea yritykseen
http://www.yliopistonapteekki.fi/displayArticle.do?articleId=2060
Kannattaa lukea tuo yllä oleva. Sukupuoleen siis vaikuttaa paitsi yhdynnän ajoitus, myös yhdyntöjen " tiheys" . Lisäksi miesten siemenneste on yksilöllistä, joten nuo teoriat eivät päde kaikkien kohdalla. Jollain miehillä on vain hyvin vähän y-siittiöitä, toisilla päinvastoin.
Eli loppujen lopuksi, en usko, että sukupuoleen voi vaikuttaa vaan se on täyttä sattumaa. Kaikenlainen kikkailu voi korkeintaan vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Mutta nämä ovat vain omia mielipiteitäni ja johtunevat siitä, että meille kumpi tahansa on yhtä tervetullut. En siis halua pahoittaa kenenkään mieltä. Ja luulenpa, että jos meillä olisi ennestään vaikka viisi poikaa, saattaisin itsekin sortua vippaskonsteihin :)
Onnea yritykselle, pidän teille tyttöpeukkuja pystyssä!
Kesis, rv 8+4
en ole kyllä itse ikinä yrittänyt vaikuttaa, kumpaakin on tullut muutenkin :)
En millään pahalla, mutta kuulostaa aika " tekemiseltä" tuo vauvantekotapa. Itsellä ei tullut mieleenkään ruveta kikkailemaan jomman kumman sukupuolen toiveissa. Eikös se terve lapsi ole kuitenkin pääasia?
me kanssa toivottiin esikoista vuoden verran, eikä siinä tosiaan tullut mieleen ruveta ainakaan säännöstelemään siemennestettä..;) Tyttö tuli eikä mitään hajua mistään ovulaatiosta tai sen ajankohdasta ja nyt toista odottaessakin on tullut todetuksi, että kukaan ei voi tosiasiassa tietää, koska se hedelmöitys on tapahtunut kun ei siellä sisällä niitä kameroita ole eikä simppojen kestävyydestä koskaan tiedä. Taikka munasolun.
Tsemiä kuitenkin teille jos päätätte jatkaa samaa rataa;) Ei kannata kuitenkaan pettyä, jos tuo kikka ei toimi!
Ilonpilaaja rv 35
[color=darkviolet]Hehee tänään on tosiaan maanantai ;)
Kyllä sitä kahden vilkkaan pojan jälkeen olisi kiva jo saada tyttö! Kaikki vippaskonstit ovat tervetulleita ;) Meillä pojat ovat syntyneet heti ensimmäisistä kierroista ovulaatiopäivänä...
Onhan noita kaikenlaisia vinkkejä olemassa, mutta tokkopa hirveästi vaikuttaa. Jos olisi oikeasti tehoavia keinoja, joilla " saisi valita" sukupuolen, miksi maissa (esim. Kiina) ja historiassa taaksepäin, kun lapsen sukupuolella on oikeasti ollut enemmän merkitystä, ei ole kuitenkaan suurta eroa tyttöjen ja poikien syntyvyyden kerken. Ja kun on eroa, se johtuu siitä, että tyttöraskauksia on abortoitu tms.
Uskon, että sinäkin alat lopulta toivoa, että se vauva lähtisi alkuun edes niistä touhutipoista;)
Pakko sanoa, että olisipa itsellä ollu mahdollisuus valita yrityspäivät..Meillä meni yli 1,5 vuotta raskautumiseen, ja tosiaankaan ei voinut mitään yhdyntäpäiviä rueta valkkaamaan.
Pitää vielä sen verran lisätä, että jos olette tuolla meiningillä lähteneet vauvaprosessiin, niin entäs jos vauvaa ei alakkaan kuulua ja joudutte puuhailemaan harva se päivä. Ja entä jos tuloksena onkin poika.
Mitä väliä lapsen sukupuolella on, pääasia että on terve!! Itse sanoin aikoinaan, että tulkoon vaikka karvainen apina, kuhan joku tulee...
Meitsi&prinsessa rv 38+0
Eli toivottavasti kukaan muu edellisten lisäksi ei enää ala " kiihkoilemaan" et " mitä väliä sukupuolella on" ja " kunhan on terve lapsi" jne... Kaikki mahd. konstit kokeillaan jotka edistävät tytön saantia ja katsotaan mitä sieltä sit tulee jos on tullaakseen enää mitään... Ja jos meille annetaan kolmas poika niin nauretaan kaikille konsteille joita kokeilimme:)
Ihmettelen suuresti, miksi ei sais toivoa jompaa kumpaa sukupuolta? Pitääkö aina asettaa lapsen terveys ja sukupuoli vaihtoehdoiksi? Pitääkö aina toivoa vaan toista, eli joko tervettä lasta tai tyttöä/poikaa? Tottakai kaikille on tärkeintä, että lapsi on terve, mutta minä ainakin valitsisin terveestä tytöstä ja terveestä pojasta sen terveen tytön =) Ja tiedän senkin, että aina ei voi valita.
t. 2 pojan äiti
ettei se tyttö välttämättä ole yhtään sen rauhallisempi kuin vilkkaat pojat. Mulla sekä tyttö että poika, ja meno on riittänyt molemilla. Vauva-aikana tyttö oli poikaa vilkkaampi, oppi kaiken nopeammin ja ehti huomattavasti nopeammin kaikkialle.
Mutta onnea yritykelle ja toivottavasti lykästää
Ja loppujen lopuksi sekin klisee, että " kumpi vain, kunhan on terve" on minusta aika väärin ajateltu. Oma lapsi se on sairaskin lapsi, emmehän me siihenkään pysty vaikuttamaan mitenkään. Voimme tehdä abortin tietysti jos haluamme, mutta kaikkia vammoja ja " vikoja" kun ei tiedä/näe vielä vauvan synnyttyäkään. Luonto siis loppujen lopuksi päättää mitä me saamme vai saammeko mitään. Mutta aina sitä voi yrittää ja toivoa.
et mä en usko tohon " tyttösiittiöiden hitauteen" , se on niin miehestä kiinni, sukupuoli meinaan.
mutta rehellisesti sanoen, kyllä minäkin toivoin kahden pojan - yhden vilkkaan ja yhden rauhalisen... :) - jälkeen tyttyöä. Emme varsinaisesti kikkailleet sillä, miten ja missä asennossa vauvaa " tehtiin" , kävi vain niin että viimeinen yhdyntä ko. kierrossa osui 3-4pvää ennen ovulaatiota eli kaikkien oppien mukaan tyttösiittiöillä olisi etulyöntiasema.
Ja ultran mukana POIKA tulossa! :DD
Olen erittäin onnellinen kolmannesta prinssistäni. Joku kirjoitti " kunhan on terve" niin kyllähän se jokaisen vanhemmat suurin toive on saada mahdollisimman terve lapsi, ehkä pitäisi sanoa kunhan OLISI terve...
Mayella rv 35
Noinko meinaat niitä lapsia tehdä? Meillä meni 11 kk vaikka aina ovulaation aikaan touhuttiin......Että ei taida olla päivälleen kiinni milloin tärppää kohdalleen. Meidänkin perunan siittämisaika on ihan toinen mitä ovulaatiotesti osoitti ja poika tulossa...viikon myöhemmin kuin testitikku näytti vahvaa plussaa, että voiko siihen sitten niin luottaa. Mulle oli ainakin ihan sama kumpi tärppää kuhan tärppää ja on terve vauva, alkoi itku olla niin lähellä kun 11 kk takana turhaa ainaista odottelua ja menkkojen alkua ja negatiivisia raskaustestejä....