Kiinnittymiskivuista kysymys:
Te jotka olette tikutelleet, mitanneet lämpöjä ym eli tiesitte milloin munasolu irtosi ja milloin mahdollisesti solu kiinnittyi hedelmöittyneenä, niin mitä oireta KIINNITTYMINEN sai aikaan???
Kipua, millasta? Jomotus/repiminen ja riipiminen/menkkakuumotus/mikä? Kauan kesti?
Vuotoa, millasta ja kuin kauan?
Muuta?
Kiitollisena vastauksia odotan :) ...
Kommentit (3)
Tuolla vauvakuumepuolella ollessa tuntui aina, että kyllä ihmiset jaksaa noista kiinnittymiskivuista kirjoittaa. Omalla kohdallani oli jo neljä onnistunutta raskautta takana enkä koskaan ollut kiinnittänyt huomiota, että olis jotain erityisiä kiinnittymiskipuja. Neljän lapsen jälkeen tuli neljä keskenmennyttä raskautta enkä niissäkään huomannut kiinnittymistä. No, sitten tuli tämä nykyinen raskaus.
Oikeastaan heti oviksesta lähtien tuntui sellaisia pieniä vihlaisuja alamahalla (mulla on kivulias ovis ja nämä tuntemukset eivät olleet enää niitä kipuja). Noin kuusi päivää oviksesta tunsin pari voimakkaampaa vihlaisua. Sen jälkeen noita lievempiä suunnilleen sinne asti, kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Ihmettelin, että mitähän nuo vihlaisut mahtaa oikein olla ja tarkoittaa, mutta joku oli kyllä jo niistä päätellyt, että varmaan raskaana olen. Ja niin sitten myös olin. Että tällaiset kokemukset itselläni.
Plussaonnea!
neronja rv17+2
kiinnittymiskipuja. Ekassa kahdessa raskaudessa toki ne menkkamaiset kivut, jotka normaalisti tulivat muutama päivä ennen menkkoja, tulivatkin joskus sillon kiinnittymisen aikoihin ja sitten loppuivat kuin seinään. Et ehkä mulla se tuntu noina samoina menkkamaisina jomotuksina.
Tässä kolmannessa ei mennyt niin, mutta toisaalta mulla oli ekaa kertaa sitä kiinnittymisvuotoa, pientä ruskeaa tuhrua yhtenä päivänä about kiinnittymisen aikaan.
Blues kera pikkukolmosen 14+5
...en tiedä onko tästä YHTÄÄN apua mutta vastaanpa nytten jotain.
Eli itse en tikutellut, mutta sillon kun " raskauduin" niin jossain puolessa välissä (noin) kiertoa tuli ihan vähän sellaista hennon punaista vuotoa. Kun sitä sitten palstalla ihmettelin niin mulle sanottiin että vois olla kiinnittymisvuotoa. Ja sitten olinkin raskaana! Oli vähän sellasta menkkamaista jomotusta myös. Mutta ihan sun kysymykseen en nyt vastannut kun en tosiaan tikutellut. :)