Minä päälle Cheekin stadion-konserttiin?
Voi olla kylmää, mutta silti haluaisin jonkun näköistä bilevaatetta...vaikeeta on.
Kommentit (21)
Mä olen ainakin aikuinen, kohta 49, ja menossa. Lämpimästi aion pukeutua.
Alle lämmin laamakerrasto. Väliin fleece. Ja päälle pilkkihaalari. Päähän karvalakki, käsiin nahkarukkaset ja jalkaan huopikkaat(tai toppakengät). Ja sit jatkoille!
Kaikkein naurettavimpia on nuo itsensä ylentäjät. "Yh, minä kun en tuollaiseen alennu! Pyh, kuka nyt tuollaista"
Monelta meette sinne huomenna? Ja hei, meillä kenttäliput... Tarkoittaako se, että pitää seistä koko ajan?
Kyllä, kentällä seistään koko ajan! Tai tanssitaan;-) Kahdeksan jälkeen ajateltiin mennä. Kenttäliput meilläkin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:04"]Monelta meette sinne huomenna? Ja hei, meillä kenttäliput... Tarkoittaako se, että pitää seistä koko ajan?
[/quote]
Pitää seistä. Aplla liput lauantaille, mennään varmaankin kasiksi paikalle.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:29"]
Oletko varma ettei Cheek halua olla päällä?
[/quote]
cheek on bottom.
Palefacen tai jonkun muun kantaaottavan räppärin paita vois olla hyvä. Tai esim. Rage Against The Machine -paita.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:50"]Voi olla kylmää, mutta silti haluaisin jonkun näköistä bilevaatetta...vaikeeta on.
[/quote]
Voi olla että Cheek tykkää ihan nakuista naisista päällä. Ratkesi tämäkin ongelma.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:04"]Monelta meette sinne huomenna? Ja hei, meillä kenttäliput... Tarkoittaako se, että pitää seistä koko ajan?
[/quote]
Pitää seistä. Aplla liput lauantaille, mennään varmaankin kasiksi paikalle.
[/quote]
Mut mitä jos sillä ei seiso? Ainakaan koko aikaa? Onko pettymys?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:30"]Kaikki mun tiemät sinne menijät laittaa joko hello kitty -t-paidat tai cars -t-paidan. Mukaan varuilta välikausipuvun takki tai välikausihaalari, jos ei oo kaksosasta pukua.
Ei kai sinne oikeesti kukaan aikuinen ihminen oo menossa? Paitsi tietty lapsia viemään.
[/quote]
Eikai sinne nyt oikeesti ketään lapsia ole menossa? Ei se niinkuin robin että 7v kuuntelee. Mun mielestä 14+ --> on nykyään niitä sen faneja ihan 50-kymppisiin saakka.
Ovet aukeaa huomenna klo. 18.00 niin tyhmä kysymys että pääseehän siinä 20.00 aikoihin vielä sisälle :D? En turhaa sinne aatellu mennä odottelemaan
Sama pulma. Ja sit tulee tolkuton kiire, että en ehdi kovin kummoisesti laittaa tukkaakaan ;)
Kaikki mun tiemät sinne menijät laittaa joko hello kitty -t-paidat tai cars -t-paidan. Mukaan varuilta välikausipuvun takki tai välikausihaalari, jos ei oo kaksosasta pukua.
Ei kai sinne oikeesti kukaan aikuinen ihminen oo menossa? Paitsi tietty lapsia viemään.
Sadetakki ja alle lämmintä vaatetta, kumisaappaat. Toivottavasti mahdollisimman moni ottaa sateenvarjon.
Mä laitan farkut, nilkkurit, neulepuseron ja nahkatakin. Ja huivin kaulaan. En halua palella.