Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen kun en jaksa enää?

Vierailija
11.09.2014 |

Hoitaa lasta ja tehdä oman työni? Mistä saan apua,kun olen yh? En tarkoita että perhetyöntekiä kerran vk.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen isä, entä isovanhemmat, sukulaiset, ystävät, kummit?

Vierailija
2/6 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sinua, voi kun voisin jotenkin auttaa..minkälaisessa työssä olet ja minkäikäinen lapsi kyseessä? en oikein keksi muuta kun neuvolassa kerrot rehellisesti tilanteen,,oletko masentunut tms? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä kuollut. Isovanhemmat huonossa kunnossa.

Vierailija
4/6 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta mihin sä tarvitset apua?

Aika moni käy töissä ja hoitaa perhettä. Missä sinulla mättää? Minkä ikäinen lapsi on?

Onko teillä harrastuksia? Voisiko lapsi mennä välillä kaverikylään? Sinä vaikka hierojalle sen ajaksi?

Teetkö jotain lapsen kanssa? Käyttekö uimassa tai teatterissa?

Etsitkö jotain kikkoja hallita kotia? Siivousvinkkejä? Miten toimia ruuan kanssa? Auttaako lapsi kotitöissä?

Onko sukua? Onko varamummopalvelua?

Perhetyö on ihan jees. Minäkin olen joskus käyttänyt, kävi pari kertaa viikossa ulkoilemassa lapsien kanssa. Jos sinulla on vaikeaa niin sosiaalitoimen kautta/lastensuojelusta varmaan saat lisäapua vaikka harrstustoiminnassa. Joku voi hakea sovitusti lapsen tarhasta ja menee kotiisi ja tekee ruuan kun käyt asioilla.

Vai haetko nyt apua kuitenkaan? Tahdot vaan päästellä höyryjä?

Vierailija
5/6 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:51"]

Missä lapsen isä, entä isovanhemmat, sukulaiset, ystävät, kummit?

[/quote]

Älytön vastaus.

Vierailija
6/6 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta eri isille ja raskasta on minullakin. Toisen isä onneksi hoitaa lasta, mutta olen välillä pulassa kun en tiedä mihin toisen laittaisin.

No vakavasti ottaen rahalla saa hoitajia. Kaikkein selkeintä on palkata hoitaja näin ei myöhemmin sukulaiset katkeroidu hoidettuaan liikaa lapsia.