Eroan vaimostani, jos hän lihoo ylipainoiseksi
Ihastuin hoikkaan naiseen, lihominen on pahempi petos kuin sänkyyn meneminen toisen miehen kanssa.
Kommentit (59)
Mun mies on hiukan lihonut suhteen alusta ja musta se on vaan hyvä, koska olen ylpeä että hän tykkää laittamastani ruoasta :) Ja mun mielestä pikku pömppömaha kuuluu aikuiselle miehelle. Oma painoni on myös noussut hieman ja mies on ihan onnessaan, kun kuulemma olin 165-senttisenä ja 60-kiloisena liian laiha :D Mun ruumiinrakenne onkin sitä leveää tyyppiä, eli noin kevyenä lantioluut jo törrötti.
Oikea rakkaus kohdistuu ihmiseen, ei ihmisen painoon.
läskit itkee täällä. menkää ennemmin lenkille, kuin että istutte sontapalstalla itkemässä läskejänne.
Olis mustakin miehen huijaamista jos nyt lihoisin, enkä olettais että haluais kattella mua lihavampana. Samaa ajattelen miehestä, en ala kattelemaan jos alkais lihoa reippaasti.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:43"]läskit itkee täällä. menkää ennemmin lenkille, kuin että istutte sontapalstalla itkemässä läskejänne.
[/quote]
Kone kiinni ja nukkumaan, lapsi. Huomenna on koulupäivä!
Olet kuin paskapää appiukkoni, well karma is a bitch.. Anoppi terve 100kg nainen, appiukko sairastaa paksusuolen haavaumaa, diabetestä ja on alkkis, normipainoinen ;d
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:04"]
Mäkin eroon mun miehestä, jos se alkaa kaljuuntua. Jo sillloin heilahtaa ovi, jos tukka ohenee ohimoilta edes.
[/quote]
Samat sanat. Ja luoja, js hankkii kakkulat tai alkaa kasvatella jotain karvoja erinäisiin paikkoihin!! Yöks :P
Jaah. Kannattaisko kannustaa eka laihduttamaan ennenkuin heittää hyvän naisen hukkaan.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:04"]
Mäkin eroon mun miehestä, jos se alkaa kaljuuntua. Jo sillloin heilahtaa ovi, jos tukka ohenee ohimoilta edes.
[/quote]
Samat sanat. Ja luoja, js hankkii kakkulat tai alkaa kasvatella jotain karvoja erinäisiin paikkoihin!! Yöks :P
[/quote]
Niinpä. Saati jos vanhenee! Se on deal breaker heti.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:29"]
Tuo miehen kaljuuntuminen oli myös hyvä, eli jos nainen sinut on ottanut nykyisillä hiuksillasi, niin sopimuksen voi purkaa jos hiukset alkavat harvenemaan yhtään sinulla.
[/quote]
En nyt ota tuon aloittajan kohkaamiseen kantaa, mutta tuo sinun vasta-argumenttisi ei kyllä ole missään määrin looginen, pikemminkin myötähäpeää herättävä. Siihen, että hiukset lähtee, ei ihminen itse vaikuta millään muotoa, eikä sitä myöskään juurikaan estää voi. Sen sijaan ruuan ja makeisten, sekä kaikenlaisen muunkin moskan naamariin tunkeminen on jokaisen vapaasti päätettävissä ja niiden aiheuttamista liikakiloista pois pääseminen myös.
Itseasiassa hieman ihmettelen aloittajan vinkumista aiheesta. Jos kerran miehellä ei ole munaa laittaa samassa taloudessa ja samaita eväitä popsivaa puolisoa ojennukseen asian suhteen, niin on kyllä niin kivetöntä hommaa tulla siitä naisvaltaiselle palstalle vinkumaan.
Järkevä päätös.
Vaimosi voi erota sinusta saman syyn vuoksi. Syyksi käyvät myös kaljuuntuminen, tupakointi, huono työpaikka, alkoholismi, tv-mieltymykset ja pieni penis.
Ero taisi juuri napsahtaa viimeisen kohdan perusteella.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:28"]
Onneks oon lesbo, eipä tartte näitä suomen "valio" miehiä kattella...
[/quote]
Saat suomalaisen "valio" naisen, muttet välttämättä mitään maitotyttöä...
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:01"]
Järkevä päätös.
Vaimosi voi erota sinusta saman syyn vuoksi. Syyksi käyvät myös kaljuuntuminen, tupakointi, huono työpaikka, alkoholismi, tv-mieltymykset ja pieni penis.
Ero taisi juuri napsahtaa viimeisen kohdan perusteella.
[/quote]
Noista ainoastaan alkoholismi (tietyin varauksin sekin, kun jossain määrin sairaus myös) ja tupakointi ovat "samoja syitä". Lopuilla taas ei ole aloituksen kanssa mitään tekemistä, vaan todistavat ainoastaan sen, että aloittajan sinänsä säälittävän surkea provo on uponnut sinun kohdallasi täysillä ylämummoon, koska on täytynyt yrittää väkisin kehitellä vasta-argumentteja nähdyn kaltaisilla tuloksilla.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:42"]Ihastuin hoikkaan naiseen, lihominen on pahempi petos kuin sänkyyn meneminen toisen miehen kanssa.
[/quote]
Karma is a bitch. Tutkimusten mukaan naiset laihtuvat eron jälkeen ja miehet lihoavat ;).
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:42"]Ihastuin hoikkaan naiseen, lihominen on pahempi petos kuin sänkyyn meneminen toisen miehen kanssa.
[/quote]
toki kun nainen ei ryöstä enää miehen herkkuja vaan pistää itseään saalistuskuntoon seuraavaa uhriaan tarkkaillen.
Karma is a bitch. Tutkimusten mukaan naiset laihtuvat eron jälkeen ja miehet lihoavat ;).
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:37"]
Niin? Mun mies on nyt 190/70, enkä aijo kattella häntä enää, jos meinas plössähtää pahastikkin. Itse olen 165/50 ja yli 60-kilon en meinannut mennä, jollen sitten ole raskaana.
[/quote]
Kukkakeppejä molemmat:)
[/quote]
Niin ollaankin :) Mulla toisin luomu D-kuppi ja kummatkin ollaan aktiivisia kuntoilijoita.
17
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:59"]
[/quote]
Aivan, koska naiset haluavat näyttää muille. Kypsää touhua.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:42"]
Ihastuin hoikkaan naiseen, lihominen on pahempi petos kuin sänkyyn meneminen toisen miehen kanssa.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Jos ei ole siiderivalasta vaimokseen valinnut, on täysi oikeus osoittaa turvonnut punkero ovelle. Voi sitten opetella avioliiton alkeit omassa rauhassaan.
Onneksi olkoon! Olet hyvässä kunnossa ja miehesikin on samaa mieltä. Lihava nainen ja laiha, treenattu tai edes tavallisen oloinen mies yhdessä ei ole kovin normaalia. Onhan niitä outoja fat lover-miehiä, feeder-kummajaisia tai itseään täynnä oleva narsisteja. Sairasta on myös toivoa toisen lihomista. Kuulin kerran, että jonkun appiukko oli sanonut: Kyllä sun täytyy vähän lihoa, että miehelläs on mistä ottaa kiinni.
[/quote]
Anna mennä.vaan!! Vaimosi ansaitseekin aidon rakkauden eikä.pintaliitäjää.