Eroan vaimostani, jos hän lihoo ylipainoiseksi
Ihastuin hoikkaan naiseen, lihominen on pahempi petos kuin sänkyyn meneminen toisen miehen kanssa.
Kommentit (59)
Mun mies ainakin tykkää tisseistä joten valitettavasti fertiili ikäiseen naiseen kuuluu tälöin myös lantio rasvaa.
olisihan se kamalaa jos mies lihoisi. Muna pienenisi.
Onneksi olin läski jo suhteen alkaessa, ei tarvitse pelätä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:37"]
Niin? Mun mies on nyt 190/70, enkä aijo kattella häntä enää, jos meinas plössähtää pahastikkin. Itse olen 165/50 ja yli 60-kilon en meinannut mennä, jollen sitten ole raskaana.
[/quote]Mikä mies painaa 70 kg...? Ei 70 kg ole mikään miehen paino, 16 vuotiaalle kukkakepille se on ihan käypä paino. :-D
Niin? Mun mies on nyt 190/70, enkä aijo kattella häntä enää, jos meinas plössähtää pahastikkin. Itse olen 165/50 ja yli 60-kilon en meinannut mennä, jollen sitten ole raskaana.
[/quote]Mistä olet noin luisevan kaverin löytänyt? Pelkkää luuta ja nahkaa koko tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:04"]
Mäkin eroon mun miehestä, jos se alkaa kaljuuntua. Jo sillloin heilahtaa ovi, jos tukka ohenee ohimoilta edes.
[/quote] Kaljuuntumiselle ei voi mitään mutta läskeille voi. Voi tätä teidän naisten "logiikkaa"
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:01"]
Mäkin eroon mun miehestä, jos se alkaa kaljuuntua. Jo sillloin heilahtaa ovi, jos tukka ohenee ohimoilta edes.
[/quote] Kaljuuntumiselle ei voi mitään mutta läskeille voi. Voi tätä teidän naisten "logiikkaa"
[/quote]
Oneksi osa naisista diggaa kaljusta. Läskistä diggaa harvempi.
Taas tätä mammojen logiikkaa. Kummasti tämä nainen: http://www.vauva.fi/keskustelu/4254911/ketju/olen_kateellinen_naisille_joiden_miehilla_on_hyva_kroppa
saa enemmän sympatioita kuin ap. Toinen vieläpä sanoo olevansa muille kateellinen.
Ei kai sillä merkitystä voiko jotain vai ei, ei kai tässä siitä kyse jos hoikkuutta esim. raskaanakin vaaditaan? Kaljuuntumaan kun alkaa niin pois vaan. Itse saan valita mieheni, ja mitään sekundaa en kelpuuta!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:00"]
[/quote]Mistä olet noin luisevan kaverin löytänyt? Pelkkää luuta ja nahkaa koko tyyppi.
[/quote]
Höpö höpö, riippuu rakenteesta. Mun mies oli seurustelun alkaessa 185/60 eikä mikään luuranko edes. Ei vaan ollu sitä lihasta mikä painais. Nyt painaa 80 kiloa ja aika hienon kaljamahan on saanu aikaiseksi (hyvää tahtia kyllä poistumassa myös). Et joo, 190/70 on laiha mutta jos ei ole lihaksikas niin ei mikään luuranko kyllä vaan aikalailla ok sellaseks hoikaks mieheks.
Ihan hyvä sääntö ap, mut lupaathan ensin koittaa saada sen puolisos laihduttamaan ja muuttamaan elintapojaan ennen eroa? Ettei ihan tuu puun takaa. Niin minä tekisin ja niin ollaan puolison kanssa sovittu ettei anneta toistemme lihoa. Paitsi nyt kun olen raskaana niin eri asia mut jos kiloja tulee niin tarkotus olis karistaa ne vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 19:07"]
Taas tätä mammojen logiikkaa. Kummasti tämä nainen: http://www.vauva.fi/keskustelu/4254911/ketju/olen_kateellinen_naisille_joiden_miehilla_on_hyva_kroppa
saa enemmän sympatioita kuin ap. Toinen vieläpä sanoo olevansa muille kateellinen.
[/quote]
av:n pettämätön logiikka. ämmät ei tiedä itsekään mitä ne haluaa.
tässä mies kertoi suoraan mikä on meno. siitäkin itku.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:48"]oikein. naiset luulevat että kun mies on satimessa , niin voi paisua kuin pullataikina.
pahimmillaan jos raskautuu, silloin mies on mukamas ikuisesti nalkissa.
[/quote] Kuinka moneen ketjuun meinasit vielä tän saman "totuuden" postata? Olen pahoillani että puolisosi on levinnyt! Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki naiset tahallaan lopettavat itsestään huolehtimisen avioiduttuaan. Omasi luultavasti on syönyt suruunsa, kun tajusi millaisen helmen sai aviomiehekseen. :D
[/quote]
mistä päättelet että olen mies? kerro. mistä päättelet että olen naimisissa? kerro.
totuus taitaa sattua av-mammoihin.
[/quote] Älä nyt leikistä suutu :D Olen vain tämän tekstin lähes sanasta sanaan lukenut tänään jo kolmesta muusta ketjusta. Väkisin herää jo kysymys, onko joku vähän katkera vai ihan pakkomielteinen.
Oletko mies? Naimisissa? Miten perustelet tuon aiemman väitteesi? Ihan oikeasti kiinnostaa kuulla. Koetjo, että rupsahtaminen koskee vain naisia? t. äiti 25v bmi 19
[/quote]
kerroin olevani samaa mieltä aloittajan kanssa. aloittaja on oikeassa.
Jos saisin tietää, että mieheni ajattelee noin niin eroaisin heti.
Onneks oon lesbo, eipä tartte näitä suomen "valio" miehiä kattella...
Teillä ei olekaan rakkautta. Ilman muuta sä eroat.
Säälittävä runk**ri. Ja olet ilmeisesti vielä ylpeä siitä?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:48"]oikein. naiset luulevat että kun mies on satimessa , niin voi paisua kuin pullataikina.
[/quote] Kuinka moneen ketjuun meinasit vielä tän saman "totuuden" postata? Olen pahoillani että puolisosi on levinnyt! Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki naiset tahallaan lopettavat itsestään huolehtimisen avioiduttuaan. Omasi luultavasti on syönyt suruunsa, kun tajusi millaisen helmen sai aviomiehekseen. :D
[/quote]
mistä päättelet että olen mies? kerro. mistä päättelet että olen naimisissa? kerro.
[/quote]
Kukaan nainen ei kirjoita noin huonoa suomea.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 17:58"]
[/quote]
[/quote]
No niin, jos tämä on ap, niin rakkautta ei todellakaan ole! Etsii pelkkää järkisuhdetta. Ei käy kateels, sinne sopii hyvin, että on tarkat kriteerit papereilla, joista kumpikaan ei jousta ja sitten itketään, kun "se toinen" ei rakasta :) No ei kai, kun et itsekään!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:57"]
[/quote]Mikä mies painaa 70 kg...? Ei 70 kg ole mikään miehen paino, 16 vuotiaalle kukkakepille se on ihan käypä paino. :-D
[/quote]
Nimenomaan. Kyllä TosiMiehellä on kunnon ihramaha oltava!
TosiNainen taas ei saa ikinä milloinkaan painaa yli 50 kiloa, tai ei ole enää nainen, pelkkä ällöttävä läskikasa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:29"]Hyvä juttu,voisikohan sen laittaa avioehtoonkin? Mutta älä nyt hyvä mies laita vaimoasi paksuksi, pysykää ihan lapsettomina vain. Ensinnäkin noin idiootin lapsista ei kovin fiksuja tule ja toiseksi raskaana oleva nainen tuppaa aavistuksen saamaan lisää painoa. Tuo miehen kaljuuntuminen oli myös hyvä, eli jos nainen sinut on ottanut nykyisillä hiuksillasi, niin sopimuksen voi purkaa jos hiukset alkavat harvenemaan yhtään sinulla.
[/quote] Eikä unohdeta, että sixpack pitää näkyä! Voi toki teettää vähän enemmän työtä 58v kuin silloin 18v, mutta muu on petosta!