Sopimattomin paikka, jossa olet ollut humalassa?
Aivan niin. Kaipaan vertaistukea. Menehdyn muuten häpeään.
Kommentit (58)
Kyllä ne oli isovanhemman synttärit kun eilisillä silmillä sinne meni, kuuteen asti join aamulla ja pari tuntia unta päälle. Haisin varmaan hyvälle ja hävettää vieläkin.
Sama kuin vitosella eli työhaastattelu. Olin päättänyt, että mokaan tahallani, etten saa paikkaa, mutta ei mennyt kuten olin suunnitellut...
Kerran olin kirkossa kiitettävässä huppelissa muttei kovin moni tajunnut. Omat hääni olin suurimmaksi osaksi todella kännissä ja mm. bestman kantoi minua. Videolla näkyy kuinka ravaan pöydän ja boolimaljan väliä. Heti kun pääsin pöydän luo niin lasi olikin jo tyhjä ja taas mentiin...
Minullakin oli alkoholiongelma ja edes se ei saanut minua lopettamaan kun 12v pikkusiskoni näki minut kaatokännissä kaupungilla ja sanoi minua juopoksi.
Lopetin pitkäksi ajaksi ja juon kohtuudella , mutta se vaati täydellisen itseni nolaamisen vanhempieni edessä kun jätin mieheni siskoni luona uudenvuoden bileissä ja huusin kaikkien kuullen että olen paneskellut kaikkien mieheni bändikaverien kanssa. Juu en ollut niin tehnyt mutta kännissä tulee liioiteltua. Sen jälkeen hävetti niin helvetisti että korkki pysyi kiinni ja menin puhumaan psykologille ongelmistani.
Työ, koulu, eläinpuisto, työvoimatoimisto :D
Olen ollut kertaalleen palkkatulla soittokeikalla (yrityskeikka). En edes ymmärtänyt hävetä tuota silloin.
Oman lapsen ristiäiset, olin aika humalassa ja horjuin vauva sylissä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:00"]
[/quote]
Ja sukupuolesi on...?
No olisikohan töissä.. Mutta oli mun läksiäiset ja viiniä tarjolla, jokseenkin duuniakin piti tai ainakin yritettiin aluksi tehdä siinä sivussa. :)
Ympäriämpäri-hihihihi-kännissä islaminuskoisessa rukoustilaisuudessa Pakistanissa. Olin siellä työmatkalla asiantuntijavieraana, ja yksi ilkikurinen paikallinen kollega salakuljetti mulle tilaisuuteen vodkapaukkuja muka vesilasillisina.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:00"]
[/quote]
Ja sukupuolesi on...?
[/quote]
Onko tolls väliä kumpaa sukupuolta edustaa. Ääliö joka tapauksessa!
Olin varannut ajan kalliiseen kampaamoon. Olin ottanut sitä odotellessa 2 keppanatuoppia, ja mainitsin iloisesti siitä. En päässyt kampaajalle, ja hyvä kun en porttaria saanut.
Mieheni hautajaisissa hänen parhaan ystävänsä vaimo oli aivan kaatokunnossa. Häntä piti pidellä pystyssä, ja horjuen meinasi kaatua muiden hautojen päälle. Jouduimme taluttamaan hänet kotiin saakka pystyssä pitäen, ja kotimatkalla koko ajan kerjäsi lisää viinaa. Hänen miehensä oli selvä ja häpesi, enkä minäkään tuoreena leskenä oikein ilahtunut.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:00"]
[/quote]
Ja sukupuolesi on...?
[/quote]
Voi :( kunhan et imettänyt. Kivat muistot perhejuhlasta.
Hammaslääkärin tuolissa. Kampaajalla.