Sopimattomin paikka, jossa olet ollut humalassa?
Aivan niin. Kaipaan vertaistukea. Menehdyn muuten häpeään.
Kommentit (58)
Ratikassa. Olin juonut kolme siideriä bileissä.
Työhaastattelussa. Sain paikan :) enempää en viitsi kertoa, ettei tunnisteta
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:46"]Aivan niin. Kaipaan vertaistukea. Menehdyn muuten häpeään.
[/quote]
Taidat tehdä pilkkaa vakavasta asiasta : (
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:46"]Aivan niin. Kaipaan vertaistukea. Menehdyn muuten häpeään.
[/quote]
Taidat tehdä pilkkaa vakavasta asiasta : (
[/quote]
En tee pilkkaa. Mua hävettää aivan älyttömästi oikeasti. Miten tästä pääsee yli? Olen pyytänyt anteeksi ja myöntänyt mielenterveyshäiriöni ja että puran sitä alkoholin kanssa ylilyöntiläträyksiin kun heikosti on mennyt. Tuntuu vaan, että kuristaa häpeän tunne aivan koko ajan.
ap
Itellä alkoholiongelma. Jos täällä noin veemäisiä ollaan, niin taidan tappaa itseni. Ei taida apua saada, hyvästi!
Tässäpä hyvä paikka sinulla ap tehdä päätös ja laittaa korkki kiinni lopullisesti.
Ei ole itselläni tilanteita, joissa ei olisi sopinut olla humalassa ja olisin ollut. Muuten kyllä hävettäviä asioitakin on kertynyt elämän varrelle. Juomisen voi kuitenkin lopettaa, inhimillisyydestä taas ei pääse kukaan eroon.
Omat rippijuhlat tai isoisän 80-vuotisjuhla.
Töissä.
Pikkuveljen koulun joulujuhlissa.
Mionta vuotta sitten kylläkin, ei mitään ylpeimpiä hetkiä todellakaan...
Entisenä alkoholistina näitähän riittää... :( Omat hääni, kyllä jo kirkossa olin aika humalassa. Ystäväni uuranalaskussa, lukuisia kertoja hieman vähemmän hävettäviä sitten lisäksi. Nykyään onneksi raitis.
Yliopiston tentti. Lukemisesta ei tullut mitään ja tentti tuntui ylivoimaiselta ja ahdistavalta. Muutaman iltakaljan naukkailu lähti käsistä ja aamulla piti ottaa vielä pari alle ennen tenttiin menoa. Puoli tuntia tuijotin paperia ja lähdin kämpille kaupan kautta hakemassa lisää olutta.
konfirmaatiomessu kun olen ollut ehtoollisavustajana. hups!
Lukiossa tunnilla. Pari muutakin oli. Ei hävettäny sillon ollenkaan, nyt lähennä päätä puistellen muistelen. On sitä osannu olla tyhmä.
18-vuotiaina mentiin sunnuntaiaamuna mormoni kirkkoon ryypättyämme koko yön. Siellä kukaan ei näyttänyt tajuavan vaan iloisina ottivat meidät vastaan ja kutsuivat uudestaankin käymään. Nykyään hävettää, vaikka itse olen ateisti, mutta kunnioitan silti muiden oikeutta uskoa mihin haluaa.
Siskon lapsen ristiäiset, tulin suoraan festareilta sinne. Siitä on jo kauan, olin varmaan 16v, mutta hävettää vieläkin.
Samoin hurjassa nuoruudessa olin koulun joulukirkossa humalassa, mutta en kyllä ollut ainoa. Enkä kyllä sinänsä kadu kun en kuulunut edes kirkkoon.