Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni hoitaa jatkuvasti teinipoikansa lasta

Vierailija
27.08.2006 |

Siskoni teini-ikäinen poika tuli isäksi yllättäen ja pyytämättä. Lapsen äiti vakuutteli hoitavansa lapsen ja isä otti vastuun, vaikka nuoripari ei ollut varsinaisesti yhdessäkään.



Nyt tämä äiti vie jälkeläisensä joka viikonloppu siskolleni. Lapsi ei ole kuin vajaan vuoden... En ymmärrä sitäkään, että tämä lapsi on viikko-viikko-systeemissä, eli lapsi on viikon isällään (eli siskollani) ja viikon äidillään (en tiedä, kuka lasta OIKEASTI silloin hoitaa). Käytännössä lapsi on kuitenkin todella paljon siskoni luona. Lapsen isä kyllä on aina kotona ja hoitaa pikkuistaan, mutta lapsen äitiä ei taida oikein kiinnostaa.



Siskonikin on ihan kypsä.



Mitä tässä voi tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, käy lasta todella paljon sääliksi... Ehkä siskosi voisi adoptoida lapsen?

Vierailija
2/6 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he huostaanottavat lapsen jos äiti ei sitä hoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun sisko yksinkertaisesti täytyy vain kieltäytyä ottamasta lasta hoitoon jos ei halua. Minkä ikäisiä nämä vanhemmat ovat?

Vierailija
4/6 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen asia on, että lapsen vanhemmat saisivat tukea vanhemmuuteensa. Toimiiko heidän kotipaikkakunnallaan perhetyöntekijöitä, jotka voisivat tukea lapsen äitiä ja isää kasvussa vanhemmuuteen? Sosiaalityöntekijöihin yhteys tässä tapauksessa.

Vierailija
5/6 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et oikein tilanteelle voi mitään.



Mitä tarkoitat tuolla, että lapsen isä hoitaa kyllä lasta, mutta kuitenkin lapsi on paljon siskollasi ja vuoroviikolla lapsen äidillä?

Vierailija
6/6 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annu_81:


Sinä et oikein tilanteelle voi mitään.

Mitä tarkoitat tuolla, että lapsen isä hoitaa kyllä lasta, mutta kuitenkin lapsi on paljon siskollasi ja vuoroviikolla lapsen äidillä?

Ja silloin kun on lapsen äidin vuoroviikko, lasta hoitaakin usein siskoni ja tietenkin myös lapsen isä. Isän vuoroviikolla lasta hoitaa isä ja koulupäivän ajan siskoni, koska on muutenkin päivät kotona.

Tarvitsee ehdottaa tuota jotain sosiaalihuoltoa.

Kiitos.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi