Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta oppisopimuksista???

Vierailija
17.09.2006 |

Haluisin oppisopimuksella johonki vaate/kenkä/laukku kauppaan... Onko kellään kokemusta? Miten vaikeeta niihin on päästä??? Miten toimia? Tietääkö ketään, ottaako esim. aleksi 13 oppisopimuksella töihin???

kiitti jos viitsit vastata!:)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois selventää mulle, että miksi työkokemus pitää olla must???

Vierailija
2/12 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärtäisin edellä olevista viesteistä, että ammattitutkinnolla tarkoitetaan jotain korkeampaa tutkintoa, johon vaaditaan myös aiempaa työkokemusta. Mutta jos haluat aivan tavalliseksi myyjäksi vain, niin ei ole mitään estettä sulla. Menet ensin sinne työkkärin oppisopimustoimistoon ja selvität siellä. Täällä ihmiset puhuu monesta asiasta yhtä aikaa, eivätkä vaivaudu selvittämään asioita sinulle perinjuurin, joten väärinkäsityksiä tulee helposti.



Siellä oppisopimustoimistossa ne saavat palkkaa siitä, että neuvovat sinua, joten ovat hieman perustellisempia. Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Kyllä se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksestasi:)

Vierailija
4/12 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaiseen hommaan olisit menossa? Merkonomiksi vai? Ensin yhteys oppisopimustoimistoon ja sitten lisätietojen kanssa hakemaan sitä paikkaa... Suosittelisin...

Vierailija
5/12 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maksevat vain harjoittelijan palkkaa yleensä, ravintola-alalla saa ihan normaalin palkan..... harkkarin palkka on yleensä n. 60% alan normi palkasta........

Vierailija
6/12 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä myynnin ammattitutkonto...

Tiiättekö ketään kuka ois ollu???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi??? No miten voi olla kokemusta kun ne ei ota töihin ku ei ole kokemusta????



ap

Vierailija
8/12 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten aloitat kassalta ja siitä hissukseen ylenet ja teet sen ammattitutkinnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin ensin työkkäristä ja sitten vaatekaupasta, palkkaa sain taulukon mukaisesti, aloitin opiskelut v. 1997 ja valmistuin 2000, koulua oli kahtena päivänä viikossa ja loput töissä, lomat ja vapaat kertyvät normaalisti, koulupäivät laskettiin työ päiviksi. Töissä olen edelleen samassa paikassa.

Vierailija
10/12 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan lähihoitiajaksikin opiskella oppisopimuksella, vaikka ei oo kokemusta.... ONKO se oikeesti noin? :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääset oppisopimuksella ilman työkokemusta. Mutta jos haluat suorittaa sen ammattitutkinnon, on se työkokemus must!

Vierailija
12/12 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kiinnostas mihin vaatekauppaan pääsit???? Sulla on mennyt sitten ihan hyvin!!! Onnx Olkoon!!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan