Parkkipaikallamme haahuilee zombie :( PELOTTAA!
No ei nyt oikea zombie, mutta näyttää siltä!
Ihmettelin ikkunasta kantautuvaa outoa ääntä, sellaista möreää vaikerointia. Välillä hiljaista ja sitten se taas kuului uudestaan.
Katsoin ikkunasta ja huomasin parkkipaikalla haahuilevan laihan miehen, joka kulkee edes takaisin raahautuen. Kädet roikkuvat vaan. Näyttää pelottavalta :(
Menin hiljaa parvekkeelle katsomaan ja siellä se ääntelehtii ja laahautuu eestaas hitaasti. Huomasi minut ja jäi paikalleen. Alkoi möngertämään kovempaa ja raahautui parvekkeeni alapuolelle :(
Pelottaa niin saatanasti! Mikä sairaus aiheuttaa moista vai olisiko aineissa? Äsken vilkaisin ikkunasta ja nyt mies haahuilee pihallani :(
Soitanko poliisille?
Kommentit (230)
Ap, voitko ottaa sen kuvatodisteen, jotta provoepäilyt kaikkoaa?
Musta tuntuu että ap hätäpäissään keksi tämän "naapurin". Tai, mistä sitä tietää ketä uskoa täällä. Kerro silti tilanne?
Nyt se hakkaa kirveellä alaovea!!!!
Jaaha, nyt meni ap:lla hahmot sekasi. Kattokaapa viesti 172.
No luulis olevan kiinni jo? Ei tollasissa kauaa kestä jos zombi ei pistä vastaan
Mistä se Roihuvuori temmattiin? SIis että ap olisi väittänyt asuvansa siellä? En jaksa kahlata ketjua taaksepäin, jotta selviäis puhuiko totta
Mies otettiin talteen poliisiautoon.
Kuvitelkaa itsenne minun saappaisiini, kuinka paljon pelkäisitte? Mitä tekisitte?
Tilanne on ohi, menkää vain nukkumaan provoa epäilevät. Saisinpa minäkin unta tänä yönä :(
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:40"]Jaaha, nyt meni ap:lla hahmot sekasi. Kattokaapa viesti 172.
[/quote]
Tai sitten sinä kirjoitit sen.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:40"]Nyt se hakkaa kirveellä alaovea!!!!
[/quote]
No niinpä varmaan.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:41"]Mies otettiin talteen poliisiautoon.
Kuvitelkaa itsenne minun saappaisiini, kuinka paljon pelkäisitte? Mitä tekisitte?
Tilanne on ohi, menkää vain nukkumaan provoa epäilevät. Saisinpa minäkin unta tänä yönä :(
Ap
[/quote]
Voin kuvitella ja olen ollutkin. Osaan vaan ajatella realistisesti ettei yksikään zombia muistuttava jaksa kiivetä tokaan kerrokseen.
En ole kirjoittanut viestiä 172! Näen tästä vallan mainiosti pihaani kun rappuni on tämän pihan ainoa. Välissä parkkipaikka ja sen vieressä viereisen talon piha.
Ap
Ap, miksi et saisi nukuttua? Mieshän otettiin poliisiautoon, joten olet turvassa.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:41"]Mies otettiin talteen poliisiautoon.
Ap
[/quote]
Voin kuvitella ja olen ollutkin. Osaan vaan ajatella realistisesti ettei yksikään zombia muistuttava jaksa kiivetä tokaan kerrokseen.
[/quote]
Ne on yllättävän vikkeliä sille päälle sattuessaan.
Zombi lopetti örveilyn ja sanoi pollareille että kaikki on kunnossa ja sitten ne ajoi pois. Zombi vilkaisi minua parvekkeella, iski silmää ja alkoi örveltämään. Sitten se haki pensaasta kirveen ja hakkaa sillä alaovea!!!
T. Naapuri
Zombi lopetti örveilyn ja sanoi pollareille että kaikki on kunnossa ja sitten ne ajoi pois. Zombi vilkaisi minua parvekkeella, iski silmää ja alkoi örveltämään. Sitten se haki pensaasta kirveen ja hakkaa sillä alaovea!!!
T. Naapuri
Tää oli vähän kuin seksi ilman orgasmia. Nääh....
Koko piha on täynnä veriripulia samoin zombin suupielet!!!!
Hekoheko "naapuri". Mikä saa teidät käyttäytymään noin? Ainoa asia mitä tässä tilanteessa mietin, oli pakoreitti kun rapussa ei ole takaovea.
Minä yritän saada unen päästä kiinni. Hyvää yötä teille
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:31"]
Ap me asutaan samalla pihalla!!!! Asun tässä reunimmaisessa talossa parkkiksen sivussa! Uteliaille tiedoksi, Martinlaaksossa tämä!
[/quote]Mitä näet?