Parkkipaikallamme haahuilee zombie :( PELOTTAA!
No ei nyt oikea zombie, mutta näyttää siltä!
Ihmettelin ikkunasta kantautuvaa outoa ääntä, sellaista möreää vaikerointia. Välillä hiljaista ja sitten se taas kuului uudestaan.
Katsoin ikkunasta ja huomasin parkkipaikalla haahuilevan laihan miehen, joka kulkee edes takaisin raahautuen. Kädet roikkuvat vaan. Näyttää pelottavalta :(
Menin hiljaa parvekkeelle katsomaan ja siellä se ääntelehtii ja laahautuu eestaas hitaasti. Huomasi minut ja jäi paikalleen. Alkoi möngertämään kovempaa ja raahautui parvekkeeni alapuolelle :(
Pelottaa niin saatanasti! Mikä sairaus aiheuttaa moista vai olisiko aineissa? Äsken vilkaisin ikkunasta ja nyt mies haahuilee pihallani :(
Soitanko poliisille?
Kommentit (230)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:32"]Ei ole minun kirjoittamiani nuo alapäävitsiset vale-ap-jutut. Eikä tämä provokaan ole, mutta mitenkäs minä sen teille todistaisin. Ärsyttää, kun jankkaatte kaikkia keskusteluita provoksi. Ei voi mitään :/
Ap
[/quote]
Mikset ottanut kuvaa kun pyydettiin! Mä oisin ottanut.
Ai olisin ottanut ehkä pahassa psykoosissa olevasta henkilöstä kuvan tänne nettipalstalle, jotta te voisitte nauraa? En missään nimessä!
Ap
A. Jos olisi ollut psykoosisissa se olisi mennyt lanssiin.
B. Jos olisi ollut sairas olisi mennyt lanssiin
C. Oli siis aineissa/karannut jostain ja meni poliisi autoon.
Suahan pyydettiin ottamaan vaan kuva siitä poliisiautosta, ei miehestä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:17"]
Se on saatana kerinnyt jo haukkaamaan jostakusta, kohta siellä on useampi ördääjä
[/quote]
We're all infected already...
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 09:32"]
Ei ole minun kirjoittamiani nuo alapäävitsiset vale-ap-jutut. Eikä tämä provokaan ole, mutta mitenkäs minä sen teille todistaisin. Ärsyttää, kun jankkaatte kaikkia keskusteluita provoksi. Ei voi mitään :/
Ap
[/quote]
Jos olisit ottanut sen valokuvan (kuten sinulle ehdotettiin pariinkin otteeseen), niin ei tarvitsisi surkutella miten provoepäilyt ärsyttää. Tällä palstalla liikkuu kaikenlaista jengiä, joten mielestäni on täysin luonnollista, että tällaiset aloitukset herättää epäilyksiä. Pics or didn't happen. :)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 10:24"]
Ai olisin ottanut ehkä pahassa psykoosissa olevasta henkilöstä kuvan tänne nettipalstalle, jotta te voisitte nauraa? En missään nimessä!
Ap
[/quote]
Kuvaa pyydettiin ottamaan poliisiautoista (sanoit, että niitä tuli peräti 4 kpl). Ei miehestä olisi tarvinut kuvaa ottaa, eikä se olisi ollut kovin asiallistakaan käytöstä. Kuvat pihaan tulleista poliisiautoista ja lapusta, jossa tulee ilmi päivämäärä tai muu viesti olisi riittänyt todisteeksi.
"...jotta te voisitte nauraa" Sitä kuvaa siis pyydettiin siksi, että provoepäilyt voisi kumota. Se olisi palvellut sinun etuasi.
Käteinen ja stressireaktio. Heitä sille banaani.
Soita ambulanssi! Voi olla vaikka aivoveritulppa ja sä vaan kirmaat pakoon!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:21"]No ei nyt oikea zombie, mutta näyttää siltä!
Ihmettelin ikkunasta kantautuvaa outoa ääntä, sellaista möreää vaikerointia. Välillä hiljaista ja sitten se taas kuului uudestaan.
Katsoin ikkunasta ja huomasin parkkipaikalla haahuilevan laihan miehen, joka kulkee edes takaisin raahautuen. Kädet roikkuvat vaan. Näyttää pelottavalta :(
Menin hiljaa parvekkeelle katsomaan ja siellä se ääntelehtii ja laahautuu eestaas hitaasti. Huomasi minut ja jäi paikalleen. Alkoi möngertämään kovempaa ja raahautui parvekkeeni alapuolelle :(
Pelottaa niin saatanasti! Mikä sairaus aiheuttaa moista vai olisiko aineissa? Äsken vilkaisin ikkunasta ja nyt mies haahuilee pihallani :(
Soitanko poliisille?
[/quote] koitaa huutaa parvekkeelta, vastaako mitään? Jos on ihan aineissa niin varmaan kannattaa soittaa poliisit.
Miten aivoveritulppa saa ihmisen muka käyttäytymään noin? :( Vaikuttaa olevan aineissa
Ap
Kyllä se on walker.... Muista osua aivoihin.
Mua naurattaa.. vaikkei sais.. saan varmaan ens yönä veritulpan tän takia.
Vaikka pelkissä aineissa olis, soita häkeen. Urpo
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 23:26"]Vaikka pelkissä aineissa olis, soita häkeen. Urpo
[/quote]
Mutta missä on Turpo
Kammottavaa.. :/ ota kuva? (tiedän ettei saisi..)
Soita ihmeessä 112. Itse soitin kerran naisesta joka laahusti oudosti ja vain tuijotti + murisi vaimeasti. Poliisit tulivat aika pian ja kertoivat ettei nainen todellakaan kuulu vapaasti kuljeksimaan - en tiedä mikä sairaus oli, mutta kiittelivät pitkänaikaa ja kyselivät tiesinkö mahdollisesti edeltävistä liikkeistä (missä olisi käynyt). Kävi jotenkin sääliksi, nainen oli niin heiveröisen ja pienen näköinen :/
Kerrothan AP mitä tapahtuu :)
Hyi hemmetti nyt heräsin ja se zombimies makaa mun vieressä sängyssä!!!!!!