Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parkkipaikallamme haahuilee zombie :( PELOTTAA!

Vierailija
17.08.2014 |

No ei nyt oikea zombie, mutta näyttää siltä!

Ihmettelin ikkunasta kantautuvaa outoa ääntä, sellaista möreää vaikerointia. Välillä hiljaista ja sitten se taas kuului uudestaan.

Katsoin ikkunasta ja huomasin parkkipaikalla haahuilevan laihan miehen, joka kulkee edes takaisin raahautuen. Kädet roikkuvat vaan. Näyttää pelottavalta :(

Menin hiljaa parvekkeelle katsomaan ja siellä se ääntelehtii ja laahautuu eestaas hitaasti. Huomasi minut ja jäi paikalleen. Alkoi möngertämään kovempaa ja raahautui parvekkeeni alapuolelle :(

Pelottaa niin saatanasti! Mikä sairaus aiheuttaa moista vai olisiko aineissa? Äsken vilkaisin ikkunasta ja nyt mies haahuilee pihallani :(

Soitanko poliisille?

Kommentit (230)

Vierailija
161/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:45"]Tää oli vähän kuin seksi ilman orgasmia. Nääh....

[/quote]

Mahtava tapa kuvata tätä lässähtänyttä loppua!

Vierailija
162/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä aihe kuuluisi Demiin! Yötä TEINIT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:45"]

Tää oli vähän kuin seksi ilman orgasmia. Nääh....

[/quote]Klassinen AV-kimppakiva %)

Vierailija
164/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:38"]

154 ja 167 viestit eivät todista mitään. Voivat hyvin olla ap:n itsensä kirjoittamia. Oletteko varmoja ettei kyse ole Porvoonlaaksosta?

[/quote]

Kyse on Roihuvuoren nuorten tukiasuntolasta ja niin pihoilla juoksee aina porukkaa aineissa, voi voi provo meni läpi.

Ps. nämä on näitä samoja aiheita mitä teinit kirjoittavat demiin

Vierailija
165/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, hyvää yötä. Kerää voimia. Vieras on saapuva vielä uudelleen. Ei tänä yönä. Mutta pian. Zombien tehtävä jäi puolitiehen. Elokuun illat tummuu.

Vierailija
166/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, poliisiauto kurvasi takaisin pihalle, toivat zombin takaisin! Yrittivät taluttaa tähän meidän rapulle, mutta jättivätkin pihalle.

Mitä nyt teen? Olen aivan paniikissa. En tiedä mihin soittaa enää tällä kertaa.

Ap

Vierailija
167/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:49"]Voi ei, poliisiauto kurvasi takaisin pihalle, toivat zombin takaisin! Yrittivät taluttaa tähän meidän rapulle, mutta jättivätkin pihalle.

Ap

[/quote]

ehe

Vierailija
168/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:40"]

Nyt se hakkaa kirveellä alaovea!!!!

[/quote]

Hommaa lääkkeet vai onko lääkkeiden syöminen jo kiellettyä ROihuvuoressa.

Vierailija
169/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:49"]

Voi ei, poliisiauto kurvasi takaisin pihalle, toivat zombin takaisin! Yrittivät taluttaa tähän meidän rapulle, mutta jättivätkin pihalle.

Ap

[/quote]

Nämä on niin huonoja, että ihan ärsyttää.

Vierailija
170/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on teini ROihuvuoresta joka keksii näitä juttuja omaksi ilokseen koska toivoo että ne olisivat totta ja toisivat "jännitystä" hänen tylsään elämäänsä koska ei käy koulua eikä ole kiinnostunut hommaamaan ystäviä, niin kokee tänne provoja kirjoittamalla saavuttavansa jotain hauskaa ja kaikki uskoo.

Vierailija
171/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hauska AP, mitäpä jos tarttuisit koulukirjaan ja alkaisit opiskella ettei tarvitsisi yökausia täällä satuilla

Vierailija
172/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se zombie tuli soittamaan ovikelloa. Avasin tietty, koska äiti sanoi sen kuuluvan hyviin käytöstapoihin.

Zombie paljastuikin olevan mieheni, joka oli ollut "työmatkalla". Oli oikeasti ollut budapestissa huorissa. Saanut sielä pahan ruokamyrkytyksen ja ripuloinut koko lentomatkan kotiin, kärsi nyt nestehukasta.

Alkoi käyttäytymään paremmin kun annoin vähän vettä juotavaksi.

Huh, olipa säikähdys.

-Ap

Vierailija
173/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:52"]

AP on teini ROihuvuoresta joka keksii näitä juttuja omaksi ilokseen koska toivoo että ne olisivat totta ja toisivat "jännitystä" hänen tylsään elämäänsä koska ei käy koulua eikä ole kiinnostunut hommaamaan ystäviä, niin kokee tänne provoja kirjoittamalla saavuttavansa jotain hauskaa ja kaikki uskoo.

[/quote]

No jos oliskin, niin ihan sama. Ei me oteta näitä ketjuja niin tosissaan. Mukavaa viihdettä vain.

Vierailija
174/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjotan tälläistä skeidaa koska mulla ei just nyt ole lääkitystä!:( tykkään ihan viden hirveesti kaikista zombileffoista! ja asun täällä nuorisotukiasuntolassa ja kärsin kauheesti ku on tylsää ni pitää kaikenlaista keksii HIHIHIHI!

t

AP

Vierailija
175/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on jäätävät ilmavaivat!

Ap

Vierailija
176/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette mielenvikaisia, minä uskon aapeeta. Meidän pihalla kulki kerran joku sekopää keittiöveitsi kädessä ja rääkyi kuin hullu. Rikkoi kahden asunnon ikkunoita, ehti varmaan tunnin riehua kunnes poliisi tuli.

Vierailija
177/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi en jäänyt valvomaan loppuratkaisua.. Arvashan sen, et provoksi paljastuu :D

Vierailija
178/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas val oin ja nyt väsyttää

Vierailija
179/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun kirjoittamiani nuo alapäävitsiset vale-ap-jutut. Eikä tämä provokaan ole, mutta mitenkäs minä sen teille todistaisin. Ärsyttää, kun jankkaatte kaikkia keskusteluita provoksi. Ei voi mitään :/

Ap

Vierailija
180/230 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä tapahtui

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi