Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tosi epäsuosittu nainen Tinderissä. Masentaa

Vierailija
03.08.2021 |

Olen 39v nainen. Eilen illalla vedin oikealle n.25 miestä ja tuli vain yksi match. Kukaan ei vastaa minulle, jos itse laitan viestiä. Tämä on minulle jokapäiväistä ja olen epäsuosittu myös oikeassa elämässä. Minusta ei haluta edes s.eksiseuraa.
Enkä muuten ole mikään hirvitys, vaikka niin saattaisi luulla, on sanottu jopa nätiksi. Mitä luulette, luovutanko vaan ja hyväksyn yksinäisyyteni ja elämänlaatuni paranisi vai yrittäisinkö vielä. Turha toivo näyttää olevan ja ikääkin alkaa jo olla. Minulla on tasan yksi vaihtoehto vielä, jos haluan seuraa, eli se on maksaminen. Tosin silloinkin varmaan mies juoksisi karkuun...

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun tähän jollain tasolla ei-haluttuna miehenä. Edes maksulliset naiset eivät vastaa viesteihini tai ghostaavat muutaman viestin jälkeen. En tiedä voiko tästä enää vajota ei-halutummaksi.

Miksi minusta piti tulla näin pelottava ja ahdistava tyyppi?

Yksinäisyys ja kelpaamattomuus on musertavaa, olen kasvoiltani vieläpä hyvännäköinen(näin on moni ulkopuolinen nainen ja mies sanonut eli ei ole narsistinen harha) enkä saa mitenkään naisseuraa mikä tekee tilanteesta entistäkin ahdistavamman. Elämä tuntuu huonolta vitsiltä. Miten tällainen on edes mahdollista. Tunnen itseni sisäisesti kuolleeksi robotiksi joka on vain elossa.

Ehkä olen sitten oikeasti niin ruma etten saa naista mutta olen psykoosissa ja näen itseni hyvännäköisenä.

Olisi tavallaan helpompaa hyväksyä yksinäisyys jos ei olisi komeaa ulkokuorta koska se kertoo siitä että olen niin psyykkisesti niin vammainen etten saa naista.

Persoonani on viallinen, kehoni ei kelpaa. Tekee mieli vain kadota maan päältä.

Ei se ole viallinen, äläkä mieti ettei kelpaa. Äläkä nyt minnekään katoa.

Ehkä hyvännäköisistä muutenkin luullaan helpommin, että eivät ole tosissaan tai ovat jotenkin ylpeitä. Sielussasi on selvästi joku haavaa, joka sun täytyy parantaa. Miksi kannat mukanas ahdistuneisuutta ja olet omasta mielestäs pelottava? Onhan se tietty niin, että synkkyys ei vedä puoleensa, mutta kyllä sussa varmasti on toinenkin puoli, kun vaan saisit kaivettua sen esiin ja ruokkisit sitä. Yritä löytää iloa elämääsi jotain kautta! Sinäkin olet ansainnut sen.

Vierailija
42/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen teksti sulla on tinderissä? Laita se tänne niin analysoidaan oisko siinä joku triggeri sana joka karkoittaa miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monella on Tinderissä kuvat, joissa jokaisessa on hirveän vakava ilme. Ei auta muuten kiva ulkonäkö, jos ei yhtään hymyile. Ei kukaan halua vakavaa ja tylsää seuraa. Toki asia paljastuu ekoilla treffeillä, jos oikeasti on vakava ja tylsä.

Minulla on kaikki kuvat, jossa hymyilen. Ja hymyilen muutenkin kuvissa, en osaa olla vakava. Ap

Vierailija
44/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, oman ikisinkkuutensa pystyy jotenkin hyväksymään ilman murhetta. Toki välillä pääsee hiljaisia ärräpäitä, kun olisi kiva olla jonkun kanssa. Sitten kun esim. tältä palstalta lukee avauksia, ettei löydy ketään, niin kyllähän vetää mielen matalaksi.

Vierailija
45/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa lähdet koko foorumista pois. Miksi et ala elämään? Kotoa sinua ei kukaan hae. Moni sanoo kyseinen foorumi hakee vain seksiä.Miksi et mene tori kahvilat? Puistoon istuu tai kirjasto lukusalit? Miksi et liity joku kerho? Kun hymyilet ,säteilet ja hymyyn aina vastataan. Voit siis tavat hyvän typin pussissa,junassa, metrosakin tai kaupan kassan jonossa.Miksi pelkäät etsiä ulkona toista ihmistä?Luuletko parempi tyyppi on netti foorumit?Sinussa ei vikaa ihmisenä ,Vikaa on , olet väärä forumi.

Kiitos hyvistä neuvoista, mutta voisin istua kahvilassa 10h, eikä kukaan tule juttelemaan. En ole nainen, josta kukaan on kiinnostunut, varsinkaan oikeassa elämässä.

Ei Suomessa kukaan tule juttelemaan toiselle, vaan itse puhe on aloitettava. Ihan sama kuka olet.

Varsinainen logiikan ihmelapsi jälleen kerran. Kukaan ei tule juttelemaan toiselle vaan itse on puhe aloitettava; no eikö siinä joku nimenomaan tule juttelemaan toiselle, kun sinä itse puheen hänelle aloitat?

Vierailija
46/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000008157337.html

Tuossa on ohjeita miehille, en tiedä saako siitä mitään hyötyä naisen profiilin parantamiseen.

Vierailija
47/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun tähän jollain tasolla ei-haluttuna miehenä. Edes maksulliset naiset eivät vastaa viesteihini tai ghostaavat muutaman viestin jälkeen. En tiedä voiko tästä enää vajota ei-halutummaksi.

Yksinäisyys ja kelpaamattomuus on musertavaa, olen kasvoiltani vieläpä hyvännäköinen(näin on moni ulkopuolinen nainen ja mies sanonut eli ei ole narsistinen harha) enkä saa mitenkään naisseuraa mikä tekee tilanteesta entistäkin ahdistavamman. Elämä tuntuu huonolta vitsiltä. Miten tällainen on edes mahdollista. Tunnen itseni sisäisesti kuolleeksi robotiksi joka on vain elossa.

Ehkä olen sitten oikeasti niin ruma etten saa naista mutta olen psykoosissa ja näen itseni hyvännäköisenä.

Olisi tavallaan helpompaa hyväksyä yksinäisyys jos ei olisi komeaa ulkokuorta koska se kertoo siitä että olen niin psyykkisesti niin vammainen etten saa naista.

Ehkä hyvännäköisistä muutenkin luullaan helpommin, että eivät ole tosissaan tai ovat jotenkin ylpeitä. Sielussasi on selvästi joku haavaa, joka sun täytyy parantaa. Miksi kannat mukanas ahdistuneisuutta ja olet omasta mielestäs pelottava? Onhan se tietty niin, että synkkyys ei vedä puoleensa, mutta kyllä sussa varmasti on toinenkin puoli, kun vaan saisit kaivettua sen esiin ja ruokkisit sitä. Yritä löytää iloa elämääsi jotain kautta! Sinäkin olet ansainnut sen.

Yritän kyllä pitää mielen positiivisena vaikka nyt onkin vaikea elämänvaihe menossa. Välillä masennus yksinäisyydestä voimistuu normaalia enemmän. Eilen oli synkkä päivä ja etsin kämpästä jotain köyden tapaista mitä sovittaa kaulalle. Mietin usein myös eri itsemurhametodeja ja haaveilen kuolemastani. Hieman pelottaa että saatan tehdä jotain itsetuhoista huonona hetkenä.

Viime aikoina on ollut tuskallista elää seksuaalisen turhautumisen kanssa.

Masennus on ollut tänä kesänä pinnassa kun olen yrittänyt aktiivisemmin saada naisseuraa epäonnistuen. Olen vuosia(ja oikeastaan koko aikaisemman elämäni) ollut lähinnä luovuttaneessa tilassa naisten suhteen. En ole tehnyt aloitteita vuosiin.

Nyt lukuisten lähestymisyritysten jälkeen olen konkreettisesti tajunnut miten vieraantunut olen naisista tunnetasolla. Aivan kuin olisin eri planeetalta. Ehkä se tästä helpottaa jos vain jaksaa yrittää. Jos kukaan ei minua halua niin ehkä yksinäisyys ja epäonnistuminen naiselämässä helpottuu vanhetessa kun testotasot laskevat ja libido heikkenee.

Tuntuu tosin kuin minun ja naisten välillä olisi näkymätön seinä. Yritän asennoitua niin ettei näillä asioilla ole loppujen lopuksi mitään merkitystä mikä helpottaa turhautumista väliaikaisesti

Vierailija
48/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä hakuun nuorempia niin varmasti tulee matcheja ja löytyy tapaamisintoa.

Eivät nuoremmat ole kiinnostuneita

Ei me nuoret jätkät tommosia mummoja katella.

Ehkä jotkut soijapojat voivat.

Vierailija
49/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen teksti sulla on tinderissä? Laita se tänne niin analysoidaan oisko siinä joku triggeri sana joka karkoittaa miehet.

Aloittaja on 39, joten se on vaikea ikä Tinderissä. Lisäksi jos profiiliin kirjoittaa, ettei etsi seksiseuraa niin kokemuksesta voin sanoa, ettei Tinderistä saa matcheja, vaikka olisi hoikka ja ihan nättikin. Tilanne on täysin toinen nuorilla naisilla. Itselläni meni kaksikin viikkoa, että sain edes yhden matchin Helsingissä. Taso oli surkea. Varmaan jotkut 50+-miehet matchailivat, mutta eihän sen ikäisten kanssa ole mitään yhteistä hoikalla liikunnallisella ja terveellisesti elävällä 40-v. naisella.

Vierailija
50/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän kyllä pitää mielen positiivisena vaikka nyt onkin vaikea elämänvaihe menossa. Välillä masennus yksinäisyydestä voimistuu normaalia enemmän. Eilen oli synkkä päivä ja etsin kämpästä jotain köyden tapaista mitä sovittaa kaulalle. Mietin usein myös eri itsemurhametodeja ja haaveilen kuolemastani. Hieman pelottaa että saatan tehdä jotain itsetuhoista huonona hetkenä.

Viime aikoina on ollut tuskallista elää seksuaalisen turhautumisen kanssa.

Masennus on ollut tänä kesänä pinnassa kun olen yrittänyt aktiivisemmin saada naisseuraa epäonnistuen. Olen vuosia(ja oikeastaan koko aikaisemman elämäni) ollut lähinnä luovuttaneessa tilassa naisten suhteen. En ole tehnyt aloitteita vuosiin.

Nyt lukuisten lähestymisyritysten jälkeen olen konkreettisesti tajunnut miten vieraantunut olen naisista tunnetasolla. Aivan kuin olisin eri planeetalta. Ehkä se tästä helpottaa jos vain jaksaa yrittää. Jos kukaan ei minua halua niin ehkä yksinäisyys ja epäonnistuminen naiselämässä helpottuu vanhetessa kun testotasot laskevat ja libido heikkenee.

Tuntuu tosin kuin minun ja naisten välillä olisi näkymätön seinä. Yritän asennoitua niin ettei näillä asioilla ole loppujen lopuksi mitään merkitystä mikä helpottaa turhautumista väliaikaisesti

Mene lääkäriin hakemaan masennuslääkkeet ja pyri ensisijaisesti hoitamaan masennuksesi kuntoon. Nyt et ole seurustelukunnossa, joten unohda se nyt ensiksi.

Vierailija
51/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monella on Tinderissä kuvat, joissa jokaisessa on hirveän vakava ilme. Ei auta muuten kiva ulkonäkö, jos ei yhtään hymyile. Ei kukaan halua vakavaa ja tylsää seuraa.

Kaikki eivät osaa hymyillä luontaisesti mitään pepsodenthymyä, joillekin se on todella helppoa, ja pienelle osalle ihan synnynnäistä. Mutta hyvä tietysti olisi, jos suupielet osoittaisi edes vähäsen ylöspäin, eikä mitään vessaselfie-perusyrmyilmettä, mitä monelta mieheltä valitettavasti löytyy.

Vierailija
52/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette nättejä / hyvännäköisiä kasvoista? Entäs se ylipaino?

Mitä? Eivätkö palstamiehet olekaan sitä mieltä, että jokaiselle naiselle on jonossa miehiä oli ulkonäkö mitä tahansa?

Vierailija
53/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olet äärettömän taitava kirjoittamaan ja ajatuksesi on selkeää. Itse puolestaan olen havainnoiva palautteenantaja, ja saatan toisinaan antaa toisen elämää auttavia täsmävinkkejä.

Vaikken etsi parisuhdetta, niin voisin koettaa tarkastella videopätkän verran kehonkieltäsi, kun esim kävelet tavallisesti kirjastoon? Saatatkin huomata ettet ole mitenkään viallinen, vaan muilla ihmisillä on kohtaanto-ongelma.

Jos haluat, sähköpostiin: kukunor.ke@gmail.com voit laittaa taustainfoa tms

Iloa elämääsi!

Vierailija
54/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailusi perusteella 99 %:lla miehistä on Tinderissä vastaava menekki. Eli kerrankin joku nainen, joka ymmärtää miesten haasteet Tinderissä.

Tuskinpa komeilla miehillä on sellaista ongelmaa. Eräskin italialainen oli kuin filmitähti, hämmästyti miksi hän oli Tinderissä, kun varmaan saisi jokaisen naisen sormia napsauttamalla heti.

Niin eli Tinderissä komeimmalla yhdellä prosentilla ei ole tyypillistä miesten ongelmaa. Vai mitä yritit sanoa?

Vierailija
55/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monella on Tinderissä kuvat, joissa jokaisessa on hirveän vakava ilme. Ei auta muuten kiva ulkonäkö, jos ei yhtään hymyile. Ei kukaan halua vakavaa ja tylsää seuraa. Toki asia paljastuu ekoilla treffeillä, jos oikeasti on vakava ja tylsä.

Minä kirjoitin profiiliini rehellisesti, että olen luonteeltani huumorintajuton ja vakava. Kyllä muutamia naisia lähti treffeille siitä huolimatta.

Vierailija
56/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on 39, joten se on vaikea ikä Tinderissä. Lisäksi jos profiiliin kirjoittaa, ettei etsi seksiseuraa niin kokemuksesta voin sanoa, ettei Tinderistä saa matcheja, vaikka olisi hoikka ja ihan nättikin. Tilanne on täysin toinen nuorilla naisilla. Itselläni meni kaksikin viikkoa, että sain edes yhden matchin Helsingissä. Taso oli surkea. Varmaan jotkut 50+-miehet matchailivat, mutta eihän sen ikäisten kanssa ole mitään yhteistä hoikalla liikunnallisella ja terveellisesti elävällä 40-v. naisella.

Täysin eri mieltä. Itse olin samanikäisenä ja hieman vanhempana Tinderissä ja löytyi ihania miehiä vaikka kuinka paljon. Minulla jopa viikko/viikko pienet lapset mutta sekään ei ollut mikään ongelma kenellekään, kerroin sen profiilissa. Olen hoikka ja ilmeisesti kivan näköinen, iloinen ja ystävällinen, sosiaalinen, avoin ja puhelias. Ei todellakaan mitään ongelmaa ole ollut tinderissä eikä livenä löytää vakavampaa suhdetta. Eikä tullut ikinä yhtäkään törkyviestiä tai seksiehdotuksia. Ei ollut mulla vähäpukeisia poseerauksia vaan ihan normaaleja kuvia eri tilanteissa. Tosin itse tykkäsin vain eronneista joilla on lapsia, en lapsettomista. En tiedä onko siinä selitys.

Vierailija
57/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen varalta että tämä avaus ei ole provo:

Onko profiilisi kunnossa? Onko pari vähän erilaista kuvaa? Joku kolmekin riittää, kunhan niissä näyt sinä, ja kunhan ne ei ole käytännössä samanlaisia. Onko minkäälaista profiilitekstiä? Jos on, kerrotko siinä millainen olet ihmisenä ja mitä haluat suhteelta?

Jos nämä on kunnossa, matcheja alkaa tulla täysin varmasti.

t. Tinderiä eron jälkeen käyttänyt ja upean naisen löytänyt mies

Tämä ei pidä paikkansa, jos nainen on yli 30-v. Tinderissä miehet pitävät itseään hyvin paljon nuoremmista naisista ja se aiheuttaa kohtaamisongelman. Naiset pitävät oman ikäisistä miehistä.

Höpöhöpö. Itse olen 35v mies ja olen treffannut montakin 40v naista tinderistä. Ei todellakaan tarvitse välttämättä olla 30v tai nuorempi...

Vierailija
58/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette nättejä / hyvännäköisiä kasvoista? Entäs se ylipaino?

Mitä? Eivätkö palstamiehet olekaan sitä mieltä, että jokaiselle naiselle on jonossa miehiä oli ulkonäkö mitä tahansa?

Palstanaisethan sanovat itse että niitä miehiä on 300 jonossa mistä valita, mutta miehenä mulla on kuukauden jälkeen vain se 300 matchia, mutta vain ehkä kymmenen naista joista valita. Loppujen matchien taso ei kovin huimaava ole...

Vierailija
59/65 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin eri mieltä. Itse olin samanikäisenä ja hieman vanhempana Tinderissä ja löytyi ihania miehiä vaikka kuinka paljon. Minulla jopa viikko/viikko pienet lapset mutta sekään ei ollut mikään ongelma kenellekään, kerroin sen profiilissa. Olen hoikka ja ilmeisesti kivan näköinen, iloinen ja ystävällinen, sosiaalinen, avoin ja puhelias. Ei todellakaan mitään ongelmaa ole ollut tinderissä eikä livenä löytää vakavampaa suhdetta. Eikä tullut ikinä yhtäkään törkyviestiä tai seksiehdotuksia. Ei ollut mulla vähäpukeisia poseerauksia vaan ihan normaaleja kuvia eri tilanteissa. Tosin itse tykkäsin vain eronneista joilla on lapsia, en lapsettomista. En tiedä onko siinä selitys.

Oletko kaunis?

Vierailija
60/65 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pebaa ja tissiä yhtään esillä?