Aion pyytää tyttöystävää muuttamaan
Kommentit (14)
Miksi Sun luokse? Eikö olisi viisaampaa hankkia uusi yhteinen koti, jolloin yhteisasuminen aloitetaan "puhtaalta pöydältä"?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sun luokse? Eikö olisi viisaampaa hankkia uusi yhteinen koti, jolloin yhteisasuminen aloitetaan "puhtaalta pöydältä"?
Siks just kun se on mun kämppä.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta. Ap voi jättää omistusasuntona tyhjilleen ja hankkii tyttiksen kanssa 21 neliön yksiön, jossa on kiva aloittaa puhtaalta pöydältä toisin kuin ap:n omistamassa 67 neliön kaksiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta. Ap voi jättää omistusasuntona tyhjilleen ja hankkii tyttiksen kanssa 21 neliön yksiön, jossa on kiva aloittaa puhtaalta pöydältä toisin kuin ap:n omistamassa 67 neliön kaksiossa.
Mulla on hieno talo ja oon 41 vuotias.
Älä vielä. Liian aikaista. Toi on naisille iso Red flag. Voi hyvä ajatus kostautua.
Vierailija kirjoitti:
Älä vielä. Liian aikaista. Toi on naisille iso Red flag. Voi hyvä ajatus kostautua.
Miks ei? Oon rakastunut ihan täysillä!
Ja sitten jos alkaa kyllästyttää, pyydät häntä vaan muuttamaan pois. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Ei kannata rakastua neuroottiseen naiseen.
Minäkin pyysin kahden päivän jälkeen. Nyt yhteistä taivalta jo 13 päivää <3
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pyysin kahden päivän jälkeen. Nyt yhteistä taivalta jo 13 päivää <3
:)
Ei se halua joutua siivoamaan saastaista poikamiesboksiasi
Söpöä!