Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tosi epäsuosittu nainen Tinderissä. Masentaa

Vierailija
03.08.2021 |

Olen 39v nainen. Eilen illalla vedin oikealle n.25 miestä ja tuli vain yksi match. Kukaan ei vastaa minulle, jos itse laitan viestiä. Tämä on minulle jokapäiväistä ja olen epäsuosittu myös oikeassa elämässä. Minusta ei haluta edes s.eksiseuraa.
Enkä muuten ole mikään hirvitys, vaikka niin saattaisi luulla, on sanottu jopa nätiksi. Mitä luulette, luovutanko vaan ja hyväksyn yksinäisyyteni ja elämänlaatuni paranisi vai yrittäisinkö vielä. Turha toivo näyttää olevan ja ikääkin alkaa jo olla. Minulla on tasan yksi vaihtoehto vielä, jos haluan seuraa, eli se on maksaminen. Tosin silloinkin varmaan mies juoksisi karkuun...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa IRL olet pyytänyt miestä treffeille/kahville tmv.? Vai odotatko vain, että sinua lähestytään?

Vierailija
62/65 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/25 on todella hyvin, miten kehtaat edes valittaa tollaisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa lähdet koko foorumista pois. Miksi et ala elämään? Kotoa sinua ei kukaan hae. Moni sanoo kyseinen foorumi hakee vain seksiä.Miksi et mene tori kahvilat? Puistoon istuu tai kirjasto lukusalit? Miksi et liity joku kerho? Kun hymyilet ,säteilet ja hymyyn aina vastataan. Voit siis tavat hyvän typin pussissa,junassa, metrosakin tai kaupan kassan jonossa.Miksi pelkäät etsiä ulkona toista ihmistä?Luuletko parempi tyyppi on netti foorumit?Sinussa ei vikaa ihmisenä ,Vikaa on , olet väärä forumi.

Kiitos hyvistä neuvoista, mutta voisin istua kahvilassa 10h, eikä kukaan tule juttelemaan. En ole nainen, josta kukaan on kiinnostunut, varsinkaan oikeassa elämässä.

Mua ei ole koskaan lähestytty muuta kuin humalassa baarissa tms. tai sitten netissä. Ei ikinään kahvilassa. Parisuhteessa olen elänyt ison osan elämästäni ja miestä välillä vaihtanut.

Vierailija
64/65 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaistun tähän jollain tasolla ei-haluttuna miehenä. Edes maksulliset naiset eivät vastaa viesteihini tai ghostaavat muutaman viestin jälkeen. En tiedä voiko tästä enää vajota ei-halutummaksi.

Miksi minusta piti tulla näin pelottava ja ahdistava tyyppi?

Yksinäisyys ja kelpaamattomuus on musertavaa, olen kasvoiltani vieläpä hyvännäköinen(näin on moni ulkopuolinen nainen ja mies sanonut eli ei ole narsistinen harha) enkä saa mitenkään naisseuraa mikä tekee tilanteesta entistäkin ahdistavamman. Elämä tuntuu huonolta vitsiltä. Miten tällainen on edes mahdollista. Tunnen itseni sisäisesti kuolleeksi robotiksi joka on vain elossa.

Ehkä olen sitten oikeasti niin ruma etten saa naista mutta olen psykoosissa ja näen itseni hyvännäköisenä.

Olisi tavallaan helpompaa hyväksyä yksinäisyys jos ei olisi komeaa ulkokuorta koska se kertoo siitä että olen niin psyykkisesti niin vammainen etten saa naista.

Persoonani on viallinen, kehoni ei kelpaa. Tekee mieli vain kadota maan päältä.

Ei se ole viallinen, äläkä mieti ettei kelpaa. Äläkä nyt minnekään katoa.

Ehkä hyvännäköisistä muutenkin luullaan helpommin, että eivät ole tosissaan tai ovat jotenkin ylpeitä. Sielussasi on selvästi joku haavaa, joka sun täytyy parantaa. Miksi kannat mukanas ahdistuneisuutta ja olet omasta mielestäs pelottava? Onhan se tietty niin, että synkkyys ei vedä puoleensa, mutta kyllä sussa varmasti on toinenkin puoli, kun vaan saisit kaivettua sen esiin ja ruokkisit sitä. Yritä löytää iloa elämääsi jotain kautta! Sinäkin olet ansainnut sen.

Yritän kyllä pitää mielen positiivisena vaikka nyt onkin vaikea elämänvaihe menossa. Välillä masennus yksinäisyydestä voimistuu normaalia enemmän. Eilen oli synkkä päivä ja etsin kämpästä jotain köyden tapaista mitä sovittaa kaulalle. Mietin usein myös eri itsemurhametodeja ja haaveilen kuolemastani. Hieman pelottaa että saatan tehdä jotain itsetuhoista huonona hetkenä.

Viime aikoina on ollut tuskallista elää seksuaalisen turhautumisen kanssa.

Masennus on ollut tänä kesänä pinnassa kun olen yrittänyt aktiivisemmin saada naisseuraa epäonnistuen. Olen vuosia(ja oikeastaan koko aikaisemman elämäni) ollut lähinnä luovuttaneessa tilassa naisten suhteen. En ole tehnyt aloitteita vuosiin.

Nyt lukuisten lähestymisyritysten jälkeen olen konkreettisesti tajunnut miten vieraantunut olen naisista tunnetasolla. Aivan kuin olisin eri planeetalta. Ehkä se tästä helpottaa jos vain jaksaa yrittää. Jos kukaan ei minua halua niin ehkä yksinäisyys ja epäonnistuminen naiselämässä helpottuu vanhetessa kun testotasot laskevat ja libido heikkenee.

Tuntuu tosin kuin minun ja naisten välillä olisi näkymätön seinä. Yritän asennoitua niin ettei näillä asioilla ole loppujen lopuksi mitään merkitystä mikä helpottaa turhautumista väliaikaisesti

Se seinä on sun masennus

Vierailija
65/65 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin hyvin kuvitella tilanteesi. Olen mies, jolla on hyvä ammatti ja elämä päällisin puolin ihan ok, mutta olen yhtä karismaattinen kuin harmaa tapetti, mitään spontaania kiinnostusta varsinkaan naisten taholta on turha odottaa. En baareissakaan viihdy, ja tiedän kokeilemattakin, että Tinder ei ole paikkani.

Jos et miltään variksenpelätiltä näytä ja saat muutamalla sanalla kerrottua mitä etsit ja mitä sun elämään kuuluu, niin aivan varmasti saat treffejä Tinderistä parisuhdetta etsiviltä naisilta. Tinderissä on huutava pula elämässä pärjäävistä tavallisista miehistä.