Olen tosi epäsuosittu nainen Tinderissä. Masentaa
Olen 39v nainen. Eilen illalla vedin oikealle n.25 miestä ja tuli vain yksi match. Kukaan ei vastaa minulle, jos itse laitan viestiä. Tämä on minulle jokapäiväistä ja olen epäsuosittu myös oikeassa elämässä. Minusta ei haluta edes s.eksiseuraa.
Enkä muuten ole mikään hirvitys, vaikka niin saattaisi luulla, on sanottu jopa nätiksi. Mitä luulette, luovutanko vaan ja hyväksyn yksinäisyyteni ja elämänlaatuni paranisi vai yrittäisinkö vielä. Turha toivo näyttää olevan ja ikääkin alkaa jo olla. Minulla on tasan yksi vaihtoehto vielä, jos haluan seuraa, eli se on maksaminen. Tosin silloinkin varmaan mies juoksisi karkuun...
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse luovuttaa, mutta lopeta se Tinderin käyttäminen ja kaikenlaiset nettideitit.
Tutustu ihmisiin IRL.
Se ei onnistu, jos paskott itsetuntosi netissä.Minulle tulee Tinderissä jatkuvasti superlikejä ja yleensä aina matchi sen kanssa kenestä tykkään, mutta en kehtaa tutustua sen kummemmin kehenkään.
Aika vaikea tutustua keneenkään IRL, koska kuten kerroin olen miehille kuin ilmaa. Ap
Tarkoitin IRL tutustumisella sitä, että luot ihmissuhteita luontevissa ympäristöissä ja siitä voi joskus syntyä enemmänkin jos syntyy.
Ei kannata odottaa, että heti tapahtuu jotain.
Tutustut normaalisti ihmisiin (naapurit, työkaverit, harrastuskaverit, näiden kaikkien kaverit ja kavereiden kaverit) ja joskus voi tärpätä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa lähdet koko foorumista pois. Miksi et ala elämään? Kotoa sinua ei kukaan hae. Moni sanoo kyseinen foorumi hakee vain seksiä.Miksi et mene tori kahvilat? Puistoon istuu tai kirjasto lukusalit? Miksi et liity joku kerho? Kun hymyilet ,säteilet ja hymyyn aina vastataan. Voit siis tavat hyvän typin pussissa,junassa, metrosakin tai kaupan kassan jonossa.Miksi pelkäät etsiä ulkona toista ihmistä?Luuletko parempi tyyppi on netti foorumit?Sinussa ei vikaa ihmisenä ,Vikaa on , olet väärä forumi.
Kiitos hyvistä neuvoista, mutta voisin istua kahvilassa 10h, eikä kukaan tule juttelemaan. En ole nainen, josta kukaan on kiinnostunut, varsinkaan oikeassa elämässä.
Ei Suomessa kukaan tule juttelemaan toiselle, vaan itse puhe on aloitettava. Ihan sama kuka olet.
Eikös se ole aika paljon jos samantien 25 tykkäyksestä tulee 1 matchi? Pitäähän kuitenkin miestenkin ehtiä tykkäämään takaisin. Odota muutama päivä tai viikko niin ehtivät selata sinunkin korttisi läpi ja tykätä. Itse jos miehenä vedän vaikka 100 oikealle niin kestää ainakin viikko ennenkuin tulee joku match.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yksinäisyyden voi hyväksyä, tai miten se voi parantaa elämänlaatua?
Itse olen yksin ollut pitkään ja edelleen sattuu.
Tavallaan siihen voi suhtautua välinpitämättömästi ja olla miettimättä koko asiaa niinkuin olen tehnyt suurimman osan elämästäni. Kyllä se silti itsestään muistuttaa.
Aina kun menee ulos niin siellä näkyy pareja mikä muistuttaa taas siitä etten kelpaa kenellekkään
No juuri tämä on ongelmani, kun vaikka ei miettisi asiaa aktiivisesti niin kyllä sen joutuu silti kohtaamaan.
naisen täytyy olla siis ihan oikeesti RUMA!!ellei seuraa löydä mistä vaan
Sen varalta että tämä avaus ei ole provo:
Onko profiilisi kunnossa? Onko pari vähän erilaista kuvaa? Joku kolmekin riittää, kunhan niissä näyt sinä, ja kunhan ne ei ole käytännössä samanlaisia. Onko minkäälaista profiilitekstiä? Jos on, kerrotko siinä millainen olet ihmisenä ja mitä haluat suhteelta?
Jos nämä on kunnossa, matcheja alkaa tulla täysin varmasti.
t. Tinderiä eron jälkeen käyttänyt ja upean naisen löytänyt mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailusi perusteella 99 %:lla miehistä on Tinderissä vastaava menekki. Eli kerrankin joku nainen, joka ymmärtää miesten haasteet Tinderissä.
Tuskinpa komeilla miehillä on sellaista ongelmaa. Eräskin italialainen oli kuin filmitähti, hämmästyti miksi hän oli Tinderissä, kun varmaan saisi jokaisen naisen sormia napsauttamalla heti.
No Tinderistähän on helppo niitä naisia napsia. Ei tarvitse kuin istua sohvalla ja tykkäillä ja sopia treffit.
En tiedä onko siitä matchien suuresta määrästäkään mitään iloa, kun kaikki ovat vain seksin perässä. Sain useita superlikejäkin päivittäin, mutta loppujen lopuksi en saanut tinderistä muuta kuin pahan mielen. Ehkä se ei ole sunkaan paikka?
N40
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko siitä matchien suuresta määrästäkään mitään iloa, kun kaikki ovat vain seksin perässä. Sain useita superlikejäkin päivittäin, mutta loppujen lopuksi en saanut tinderistä muuta kuin pahan mielen. Ehkä se ei ole sunkaan paikka?
N40
Jos ei ole pikasuhteiden perässä, siitä kannattaa mainita profiilissa. Kyllä se toimii tosi hyvin. Mulla ainakin toimi, kun lisäsin maininnan ettei pikasutasut kiinnosta.
Voin hyvin kuvitella tilanteesi. Olen mies, jolla on hyvä ammatti ja elämä päällisin puolin ihan ok, mutta olen yhtä karismaattinen kuin harmaa tapetti, mitään spontaania kiinnostusta varsinkaan naisten taholta on turha odottaa. En baareissakaan viihdy, ja tiedän kokeilemattakin, että Tinder ei ole paikkani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Jos ei ole pikasuhteiden perässä, siitä kannattaa mainita profiilissa. Kyllä se toimii tosi hyvin. Mulla ainakin toimi, kun lisäsin maininnan ettei pikasutasut kiinnosta.
Juuri näin. Parempi ilmoittaa, ettei ole siellä vain seksin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailusi perusteella 99 %:lla miehistä on Tinderissä vastaava menekki. Eli kerrankin joku nainen, joka ymmärtää miesten haasteet Tinderissä.
Tuskinpa komeilla miehillä on sellaista ongelmaa. Eräskin italialainen oli kuin filmitähti, hämmästyti miksi hän oli Tinderissä, kun varmaan saisi jokaisen naisen sormia napsauttamalla heti.
No Tinderistähän on helppo niitä naisia napsia. Ei tarvitse kuin istua sohvalla ja tykkäillä ja sopia treffit.
Komeat ulkomaalaiset Tinderissä skippaan yleensä aina. Yksikin mies oli samoilla kuvilla eri profiileilla. Nämä on usein tehtailtuja profiileja, joiden tarkoituksena on vaan huijata yksinäisiltä naisilta rahaa. Netissä saa olla varovainen, ettei joudu rakkaushuijarin kynsiin, joskin kyllä aina ihmettelen, että ketkä oikeasti lankeavat heidän imeliin puheisiinsa. (Joskus ihan huvikseni olen vastannut ja katsonut miten juttu jatkuu..).
Ei pidä todellakaan arvottaa itseään minkään Tinderin tai muun nettisovelluksen kautta. Ne jotka siellä pärjäävät, osaavat usein luoda itsestään sopivan imagon.
Ymmärrän hyvin että masentaa olla yksin ja varsinkin jos kuvittelee, että itsessä on jotain vikaa. Kauneutta on kuitenkin monenlaista, ja somen kauneuskäsitys on hyvin ohut ja pinnallinen.
Yrittäkää ensin löytää itse itsenne. Mikä on se nauha mikä pyörii päässänne? Hyväksyttekö ja rakastatteko itseänne vai soiko päässä koko ajan ääni, että olen ruma, en kelpaa kenellekään. Ihminen helposti uskoo tämän negan ja alkaa pienentämään itseään. Oman itsen kanssa on kuitenkin elettävä ja miksei voisi itse olla itsensä paras ystävä ja tukija. Viis muiden mielipiteistä. Usein käy kuitenkin niin, että kun löytää tasapainon itsensä kanssa, elämään helpommin tulee muitakin ihmisiä.
Jaksamista kaikille "rumeliineille" ja halauksia!
Vierailija kirjoitti:
Onko profiilisi kunnossa? Onko pari vähän erilaista kuvaa? Joku kolmekin riittää, kunhan niissä näyt sinä, ja kunhan ne ei ole käytännössä samanlaisia. Onko minkäälaista profiilitekstiä? Jos on, kerrotko siinä millainen olet ihmisenä ja mitä haluat suhteelta?
Miksi aina kun nainen kertoo yksinäisyydestään ja epäsuosiostaan niin sen on pakko olla provo? Kyllä, on pari kuvaa ja nätti profiilikuva, olen saanut jopa kehuja siitä facebookissa. Olen yrittänyt kertoa itsestäni jotakin. Muuta en valitettavasti osaa tehdä, että voisin olla suositumpi. Toki voisin varmaan laittaa ikähaarukan 60+, mutta en ole kyllä hirveän kiinnostunut isäni ikäisistä miehistä. Heistä varmaan joku saattaisi jopa tykätä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei pidä paikkansa, jos nainen on yli 30-v. Tinderissä miehet pitävät itseään hyvin paljon nuoremmista naisista ja se aiheuttaa kohtaamisongelman. Naiset pitävät oman ikäisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
naisen täytyy olla siis ihan oikeesti RUMA!!ellei seuraa löydä mistä vaan
No sitten olen ruma, koska en löydä seuraa mistään. Kaikki sukulaiseni ja työkaverini ovat parisuhteessa, minä olen vaan yksin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä todellakaan arvottaa itseään minkään Tinderin tai muun nettisovelluksen kautta. Ne jotka siellä pärjäävät, osaavat usein luoda itsestään sopivan imagon.
Ymmärrän hyvin että masentaa olla yksin ja varsinkin jos kuvittelee, että itsessä on jotain vikaa. Kauneutta on kuitenkin monenlaista, ja somen kauneuskäsitys on hyvin ohut ja pinnallinen.
Yrittäkää ensin löytää itse itsenne. Mikä on se nauha mikä pyörii päässänne? Hyväksyttekö ja rakastatteko itseänne vai soiko päässä koko ajan ääni, että olen ruma, en kelpaa kenellekään. Ihminen helposti uskoo tämän negan ja alkaa pienentämään itseään. Oman itsen kanssa on kuitenkin elettävä ja miksei voisi itse olla itsensä paras ystävä ja tukija. Viis muiden mielipiteistä. Usein käy kuitenkin niin, että kun löytää tasapainon itsensä kanssa, elämään helpommin tulee muitakin ihmisiä.
Jaksamista kaikille "rumeliineille" ja halauksia!
Kiitos,olet ihana! Ap
Tosi monella on Tinderissä kuvat, joissa jokaisessa on hirveän vakava ilme. Ei auta muuten kiva ulkonäkö, jos ei yhtään hymyile. Ei kukaan halua vakavaa ja tylsää seuraa. Toki asia paljastuu ekoilla treffeillä, jos oikeasti on vakava ja tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei pidä paikkansa, jos nainen on yli 30-v. Tinderissä miehet pitävät itseään hyvin paljon nuoremmista naisista ja se aiheuttaa kohtaamisongelman. Naiset pitävät oman ikäisistä miehistä.
Juu ei. Itse olen 45, löytämäni nainen on 47.
Suuri osa miehistä EI ole sellaisia kuin av:n vallanneet jurvelot.