Selkeitä merkkejä, joista erottaa vain seksinperässä juoksevat miehet?
Yhden miehen kanssa on jotain meneillään, mutta en ota selvää kuinka vakavissaan mun kanssa on. Haluaisin tietää, onko hänellä jotain tunteita mua kohtaan vai onko pelkkää seksiä vailla. Mitkä on sellaisia "merkkejä", joista voi päätellä että mies haluaa vain pelkkää seksiä? Ei siis olla edetty sinne saakka vielä.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:37"]Mies on kyllä vähän flirtti ja puhuu avoimesti seksistäkin, mutta ei pelkästään siitä. Ei ole tainnut kehua mua vielä juuri mitenkään, joten se ylenpalttinen kehuminenkaan ei nyt (onneksi?) osu. Kun ollaan oltu yhdessä baarissa, keskittyy kyllä sataprosenttisesti muhun ja mun seuraan, eikä vilkuile "toisiin pöytiin".
Emme siis tunne kovin hyvin vielä, tavattiin alunperin baarissa vuosi sitten. Vaihdeltiin tuolloin ehkä pari viestiä tapaamisen jälkeen facebookissa, kunnes tässä kesällä törmättiin uudelleen samoissa merkeissä. Sen jälkeen mies on pitänyt muhun yhteyttä, mutta ei olla vielä tavattu vaikka mies on sitä kyllä ehdottanut.
t.ap
[/quote]
Mun exä on kunnon pleijeri ja se ei kehu ketään.
[/quote]
Kuuluvat myös kategoriaan rentut. Naiset juoksee perässä, vaikka miestä ei kiinnosta... Tai tietysti pillu kiinnostaa ja sitä saa ilman kehujakin ja olemalla törkeä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:37"]
... tavattiin alunperin baarissa vuosi sitten. ..
t.ap
[/quote]
Pillun perässä se on. Ei kai kukaan baarin muusta syystä mene. Olet baarituttava, jolta pitäisi nyt saada pesää.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:30"]Miehellä oli silloin jonkinlainen suhde menossa toisen kanssa, joten sen takia tuli tuo tauko tuohon väliin. Nyt on sinkku.
[/quote]
Eli haluaa pillua kun suhde päättyi, muisti sut!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:37"]Mies on kyllä vähän flirtti ja puhuu avoimesti seksistäkin, mutta ei pelkästään siitä. Ei ole tainnut kehua mua vielä juuri mitenkään, joten se ylenpalttinen kehuminenkaan ei nyt (onneksi?) osu. Kun ollaan oltu yhdessä baarissa, keskittyy kyllä sataprosenttisesti muhun ja mun seuraan, eikä vilkuile "toisiin pöytiin".
Emme siis tunne kovin hyvin vielä, tavattiin alunperin baarissa vuosi sitten. Vaihdeltiin tuolloin ehkä pari viestiä tapaamisen jälkeen facebookissa, kunnes tässä kesällä törmättiin uudelleen samoissa merkeissä. Sen jälkeen mies on pitänyt muhun yhteyttä, mutta ei olla vielä tavattu vaikka mies on sitä kyllä ehdottanut.
t.ap
[/quote]
No mitä se yleensä kirjottelee? Onko ne viestit pelkkää millon tavataan tms? Vai ihan arkisia juttuja? Kyseleekö sun päivistä?
Arkisia juttuja viestitellään, vähän myös sellaisia söpöjä juttuja joista perhoset vatsanpohjassa heräilee ;) Mutta siis i meidän viestienvaihto pyöri pelkän "milloin nähdään"- juttujen ympärillä.
Ja mies on ollut sinkkuna jo useamman kuukauden, erosivat melko pian sen jälkeen kun ekan kerran nähtiin. Enkä mä vaikuttanut siihen millään tavalla, suhde oli jo loppumetreillä kun me tavattiin.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:46"]Arkisia juttuja viestitellään, vähän myös sellaisia söpöjä juttuja joista perhoset vatsanpohjassa heräilee ;) Mutta siis i meidän viestienvaihto pyöri pelkän "milloin nähdään"- juttujen ympärillä.
Ja mies on ollut sinkkuna jo useamman kuukauden, erosivat melko pian sen jälkeen kun ekan kerran nähtiin. Enkä mä vaikuttanut siihen millään tavalla, suhde oli jo loppumetreillä kun me tavattiin.
[/quote]
Kuulostaa siltä että lepertelee vaan saadakseen sitä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 20:37"]Mies on kyllä vähän flirtti ja puhuu avoimesti seksistäkin, mutta ei pelkästään siitä. Ei ole tainnut kehua mua vielä juuri mitenkään, joten se ylenpalttinen kehuminenkaan ei nyt (onneksi?) osu. Kun ollaan oltu yhdessä baarissa, keskittyy kyllä sataprosenttisesti muhun ja mun seuraan, eikä vilkuile "toisiin pöytiin".
t.ap
[/quote]
Miksi ette ole nähneet vielä?
Omien kokemusteni perusteella latinomiehet ovat vain seksin perässä. En haluaisi olla rasistinen, mutta tuollainen mielikuva on jäänyt
Mulla on lapsenvahtiongelmia, siksi.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 21:54"]Mulla on lapsenvahtiongelmia, siksi.
[/quote]
Oletko täysin yksin lapsen kanssa? Ota lapsi mukaan tapaamaan miestä niin tuskin yrittää sänkyyn kaataa ;)
Mulla vähän sama tilanne ja kirjotin jo omaan kessaan tästä mut kopsaan tännekki :D
Ollaan molemmat parikymppisiä, minä 4v nuorempi. Ollaan tapailtu/säädetty nyt 2 kuukautta, mutta tiedetty toisemme noiin 8kk. Olin tuosta ajasta 5kuukautta kaukana, joten tapaaminen ei ollut mahdollista, mutta mies silti kyseli säännöllisesti ja milloin tulen takaisin, kun tulin takaisin oli eka kk aika sählinkiä, mutta sitten suostuin treffeille, oli kivaa. Nähtiin 2viikon aikana 6 kertaa, ja vasta sitten päästiin pussailutasolle, tästä vielä 3viikoa kunnes harrastettiin seksiä. Tiedän miehen taustat ja hänen nyky elämästään mielestäni "normimäärän", sen verran kuin yleensä tietää uusista tuttavuuksista 2kk tuntemisella, hän on siis itse kertonut. On myös maininnut parhaalle kaverilleen minusta ihan mukavaan (ei seksistiseen sävyyn) niin että itse kuulin sen. Yleensä kun tavataan, 2krt viikossa joista toinen yökyläily, menen ekaksi miehen kämpille "hakemaan" hänet ja sitten ollaan hetki siellä ja lähdetään jonnekkin. Mies ei häpeile mua kun ollaan julkisilla paikoilla, vaan on ihan normisti (pussailee, halailee, pitää kädestä yms). Sillä välillä kun ei nähdä mies ei hirveästi viestittele, mutta en kyllä minäkään. Laittaa kyllä viestiä jos tulen jostain jutusta mieleen tai on asiaa. Hän ei myöskään koskaan heitä mua pihalle, esim. jos oon yötä saattaa itse lähteä töihin ja jättää mut nukkumaan, eikä ei-yökylä-kertoina koskaan sovi mitään mun näkemisen jälkee, eli saan olla niin kauan kuin haluan.
Nyt haluaisin tietää onko mies tosissaan tän jutun kanssa ja haluaako tehdä tästä joskus "virallista" vai jääkö tämä säätämiseksi. Oon ajatellut kyllä kysyä mieheltä, mutta haluaisin ensi vähän varmuutta asiaan :)
Miehellä oli silloin jonkinlainen suhde menossa toisen kanssa, joten sen takia tuli tuo tauko tuohon väliin. Nyt on sinkku.