Mikä ihan tavallinen ongelma ei kosketa sinua?
Itse en ole koskaan kärsinyt hiusten takkuuntumisesta ja voisin hyvin elää ilman hiusharjaa tai kampaa.
Kommentit (35)
Ylipainosta johtuvat nivel vaivat.
Taloudelliset ongelmat, lapsiin liittyvät ongelmat.
Mulla ei ole juuri koskaan päänsärkyä. Edellisen kerran sellaista ollut joku 15 vuotta sitten kun olin kovassa kuumeessa.
Mitäs pienistä kun suuret on muotia.
Työttömyys ei kosketa. Aina olen töihin päässyt, kun olen halunnut. Olen vielä juoppokin ja silti töitä löytyy aina.
Ihon kuivuminen. Ei haittaa kuiva sisäilma eikä pitkät suihkut, kun iho on rasvainen koko ajan. Ihovoiteet jää kauppaan.
Jalkasienet, silsat, hiivat, hilseet.
Uraihmisen ongelmat, kuten liika istuminen ja etätyöstä vääntäminen.
Kieltolaki. Vedän huolimatta siitä onko laiĺlista vai ei.
Nykyihmisten ääliömäisyys ei onneksi kosketa minua!
Moi ap, oletko minä? Luulin aloitusta omakseni, ennen kuin luin päivämäärän!
Somen kanssa tuskailu. Ei ole ollut Facebook-profiilia, en seuraa enkä kadehdi ketään.
Päihde -ja elämäntapasairaudet sekä riippuvuudet. En käytä mitään, en ylensyö.
Rahasta riitely. Emme me rikkaita ole, mutta vastuuntuntoisia kyllä ja meillä on yhteiset rahat.
Miesten liiallinen lähestyminen ja iskuyritykset.
Ei olisi pakko mennä töihin rahan vuoksi. Säästän melkein koko palkkani eli se on tällä hetkellä ylimääräistä rahaa. Olen elänyt sijoituksillani. Aloitin sijoittamisen nuorena sen sijaan, että olisin aloittanut runsaamman kuluttamisen heti kun palkkaa alkoi tulla.
Unelmoin vapaudesta sanoa työelämässä suoraan mitä ajattelen ja sen olen saavuttanut. Työskentelen hoitoalalla, vaikka minulla on lahjoja kaupalliselle alalle. Teen työtä työn sisällön vuoksi. Mielestäni palkkani työstä on hyvin ansaittua. En koskaan puhuisi hoitajien palkan pienentämisen puolesta. Hoitajien ei kuulu olla nunnia tai puolisonsa palkalla toimeentulevia, jotka omistautuvat pyytteettömästi toisten auttamiseen. Hoitajien ei kuulu antautua työlle menettäen samalla oman terveytensä. Raskaan työn palkasta on voitava säästää, eikä vain elää kädestä suuhun sillä.
Vierailija kirjoitti:
Päihde -ja elämäntapasairaudet sekä riippuvuudet. En käytä mitään, en ylensyö.
Omapa on häpeäsi.
Woltti tuo väärät ruoat, tai ei tule ollenkaan.
Kaikki takseihin liittyvät harmit.
Kaikki somenäkyvyyteen liityvät harmit
Kaikki somekommentteihin liittyvät harmit
Elämäntapasairaudet ( voi silti olla muita sairauksia )
Ylipainosta johtuva ongelma
Mielenterveysongelma
Tavaroihin liittyvät ongelmat, esim liikaa tavaraa
Päihdeongelma
Työpaikan saantiin liittyvä ongelma.
Tiettävästi nää mainitsemani, on yleisesti ottaen ongelmia toisille, ainakin jossain määrin.
Mitkään parisuhde-, mustasukkaisuus-, näkemysero-, alkoholismi- tms ongelmat eivät kosketa