palsta psykologit! selittäkää exän käytöstä!
Mun ja hänen suhteesta on vuosia aikaa. Suhde päättyi koska löysin uuden miehen ja katosin kuin tuhka tuuleen kertomatta hänelle. Tapasimme sitten niin että näki mut uuden miehen kanssa ja hän halusi mut takasin mutta en voinut joten jouduin antamaan pakit vaikka tunteita oli paljon (hän oli kohdellut mua hiton huonosti ennen katoamistani enkä uskaltanut luottaa). Se oli vika kerta kun nähtiin vuosikausiin. Nyt yllättäen löysin hänet facebookista ja laitoin hänelle viestin että mitä kuuluu pitkästä aikaa? Hän ei vastannut mitään mutta sen sijaan postasi vittuilu videon tytöstä joka yritti tehdä vaikutuksen poikaan ja kaatuu nolosti. Olin ihan et ok, voiko tää edes olla mulle mutta annoin olla. Pari pvää myöhemmin päätin laittaa viestin mihin kirjotin että halusin kysellä kuulumiset mutta ymmärrän jos et halua vastata. Kului pari kk ja mitään ei kuulunut. Menin katsomaan hänen seinää ja siellä oli minulle selkeästi osoitettuja julkisia päivityksiä siitä kuinka hän on itkenyt minun vuoksi ja kuinka hän on halunnut kostaa jne jne. Kirjotin hänelle että jos haluat puhua niin osaat kirjoittaa viestin joten tee se! Sen sijaan että hän ois kirjoittanut minulle viestin hän laittoi jälleen julkisen päivityksen missä luki kuinka hän ei tarvitse ketään tässä maailmassa jakamaan ongelmiaan kanssaan. Ihmettelin suuresti tätä käytöstä ja n kk päästä päätin laittaa hänelle tosi kauniin anteeksi pyynnön viestitse. Siihen hän vastasi lähettämällä vihaisen hymiön. Nyt olen blokannut hänet koska en voi ymmärtää. Onko tuo nyt ihan normaalin ihmisen käytöstä ja mikä sen voi selittää? Onko tämä ihminen oikeesti joku psyko tai muu? Miten voi vuosienkin päästä olla noin katkera. Mitä mieltä olette? Mua jäi niin häiritsemään vaikka päätinkin että tää oli tässä enää en yritä hänen kanssa tulla toimeen. Kiltit sanokaa mielipiteenne asiasta miltä tää ulkopuolisen korviin kuulostaa?
Kommentit (24)
Onko sekopäistä katua virhettä ja pyytää anteeksi? :/
Ihmeellistä miten vuosienkin päästä tunteet noin pinnassa molemmilla.
Kyllähän noin voi käydä. Vanha suola janottaa ;)
Ainoa sekopää olet sinä Ap.