Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yves rocher tilaus

Vierailija
16.08.2014 |

Moi!

Aion tilata kokeeksi paketillisen Yves Rocherin tuotteita.

Pystyykö kukaan suosittelemaan mitä sieltä kannattaa ostaa?

Googletin mutta enemmän löytyi haukkuja.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:22"]

Mulla kaikki meikit ostettu Yves Rocherilta, samoin mm. vartalovoide, hiustuotteet ja suihkugeeli (vihreä tee) ihana tuoksu. Tosi halpaa ja ympäristöystävällistä. Tykkään.

[/quote]

Niin piti vielä laittaa, että en ole tilannut ikinä, joten siitä en osaa sanoa. Täällä Helsingissä on parikin liikettä.

Vierailija
42/45 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YR on parantanut viimeisen muutaman vuoden aikana erittäin paljon sekä tuotteiden laatua että imagoaan. On mielestäni markettikamaa laadukkaampaa, vaikka hinnalta meneekin samaan sarjaan. Itse suosin joko selektiivisiä tai vähän "erikoisempia" (Urban decay, Too Faced, REN, Murad jne) merkkejä, mutta silti mulla on muutama suosikki Yvesiltä myös.  Suosikkejani ovat: 

Couleurs Nature -kulmakynä (luottotuote monen vuoden takaa, koostumukselta riittävän kova mutta kuitenkin antaa hyvin sävyä), pinkissä tuubissa oleva tuuheuttava ripsiväri (Estee Lauderin Sumptuos on varmaa ainoa tuuheuttava, joka on tätä vielä parempi) , Sensitive-kasvonaamio (rauhoittaa ja pehmentää ihoa), Nutritive vegetal -puhdistusgeeli (putsaa meikin tehokkaasti, ei kuivata).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves on esim. kanadassa todella arvostettu firma. Ihan hyviä tuotteita siellä on. Itse en mitään tilaajalahjoja ota, paitsi jos sattuu olemaan joku kiva tuote. Mitään laukkuja tai koruja tai huiveja en todellakaan halua. Usein tilaajalahjan sijaan lahjoitan ne kolme puuta :)

Vierailija
44/45 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/45 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Yves Rocherin nettisivujen kautta kannata tilata mitään kun maksutapoja on huonosti ja sivut ovat todella alkeelliset. Ei mitenkään nykyaikainen yritys. Tässä sähköposti firmasta 1.12.2016: "Ostoehdot ovat samat kaikille asiakkaillemme, mutta ne vaihtelevat kampanjasta ja myyntikanavasta riippuen. Tarjoamme korkeamman luottorajan ja pidemmän maksuajan postimyynnin tilauksille. Kotisivujen ja uutiskirjeen tarjouksista tehtyjen tilausten luottoraja on alhaisempi ja maksuaika on aina lyhyempi. Tämän päätöksen olemme tehneet maailmanlaajuisesti Yves Rocher’lla." Oikeasti? Yritys selvästi haluaa asiakkaita lähinnä postimyynnin kautta. Erikoista menoa!