Yves rocher tilaus
Moi!
Aion tilata kokeeksi paketillisen Yves Rocherin tuotteita.
Pystyykö kukaan suosittelemaan mitä sieltä kannattaa ostaa?
Googletin mutta enemmän löytyi haukkuja.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:09"]
Muuten hyvä, mutta olen saanut jostakin tuotteista allergisia reaktioita. Ei välttämättä ole tuotteiden vika, mutta tämä on minun kokemukseni.
[/quote]
Mulla sama, etenkin deodoranteista. Toisaalta saan kyllä oireita (punotus, kirvely) myös sertifioidusta luonnonkosmetiikasta.
[/quote]
En ihmettele. Monet YR:n tuotteet ovat vahvasti hajustettuja ja sisältävät paljon kasvipohjaisia ainesosia, joista monet ovat ihoa ärsyttäviä (on ihan täyttä paskaa, että "kaikki mikä tulee luonnosta, on hyvää ja turvallista - luontohan on täynnä myrkkyjä ja allergeenejä!). Herkkäihoisen ei siis kannata käyttää, ja sellainenkin, joka ei ole aikaisemmin saanut oireita, voi herkistyä ja alkaa oireilemaan.
Tämä ei ole haukku Yves Rocheria kohtaan, samoja allergeeneja on ihan kalliissa luksustuotteissakin, luomussa ja perinteisessä - eli YR ei ole tässä asiassa muita huonompi.
Paketti tuli eilen r-kioskille. En tiennyt että tulee sinne. Lähin rkioski on 20 km päässä. Jotkut tuotteet olivat TODELLA pieniä.
Saatan kuitenkin tilata uudestaan jos tykkään. Kokeilin jo aprikoosinkiveä sisältävää vartalonkuorintaa, se oli ihana.
Terveisin Ap
Mulle on tullut näppyjä naamaan niiden kasvotuotteista. Viime vuonna tilasin ja ehdin hetken käyttää, kun sitten ihmettelin miksi poskissa oli kamalia punaisia näppyjä. Jätin pois ko. tuotteet ja viikossa parani naama. Jouduin ostamaan uudet tuotteet tilalle muualta, joten kalliiksi tuli se syksy. Joitain suihkutuotteita voisin käyttää, mutta en ainoastaan niiden takia viitsi tilata sieltä.
Ääh. Vähän pettymyksiä olivat. Meikit ok, mutta suihkugeelit oli yllättäen ihan susia.
Suihkugeelit, Monoi-tuotteet, vartalovoiteet ja ripsarit omia suosikkejani! Lomivärit yms ei niin kovin laadukkaita, mutta ihonhoito ja puhdistustuotteet ihania (:
Eli kaikki suihkugeelit - lime, manteli, magnolia, aloe vera ja laventeli haisivat pahalle ja kutittivat ihoa.
2 huulipunaa ja huultenrajauskynä oli ok. Voisin ostaa uudestaan.
Hunajamysli puhdistusmaito haisikin pahalle ja kirveli ihan tajuttomasti huuhtelun jälkeen.
Karitevoi-vartaloemulsio haisi todella voimakkaasti ja tuntui epämiellyttävältä.
Aloe vera deodorantti tuoksui pistävälle ja kirveli.
Olen aiemmin tilaillut paljon the body shopista, ja nämä yveksen oli kyllä niiiin pettymyksiä.
Koostumukset ja tuotteet oli epämiellyttäviä :( saatan kyllä joskus jotain tilata, eivät onneksi maksa paljon.
No mitä sä Ap tarvit? Tilaa sitä...
Se joku vaaleampi kulmakynä on ihan sairaan hyvä väri luonnonblondille, ei mikään ällö oranssinruskea niinkuin käytännössä kaikilla muilla sarjoilla. Tykkään myös suihkugeeleistä ja erilaisista kasvojenpuhdistusaineista.
Mä ostan lähes ainoastaan niiden tuotteita. Eivät teetä eläinkokeita ja mä pidän niiden puiden istutus -kampanjasta. :)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:27"]No mitä sä Ap tarvit? Tilaa sitä...
[/quote]
Tilailin jo vaikka mitä pariinkin otteeseen.
Silloin kun kirjoitin aloituksen, kaipailin suosituksia hyvistä tuotteista.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 19:27"]Paketti tuli eilen r-kioskille. En tiennyt että tulee sinne. Lähin rkioski on 20 km päässä. Jotkut tuotteet olivat TODELLA pieniä.
Saatan kuitenkin tilata uudestaan jos tykkään. Kokeilin jo aprikoosinkiveä sisältävää vartalonkuorintaa, se oli ihana.
Terveisin Ap
[/quote]
Sori, mutta tuotekoko ei voinut olla yllätys, sivuilla kerrotaan selkästi tuotteiden (ml) koot.
Käytän nettiä kännykällä enkä ekassa tilauksessa löytänyt kaikkien tuotteiden kokoja.
Nyt olen asettanut mobiilin sijaan normaalit sivut joilla tiedot on selkeämmin esillä.
Nyt on tullut useamman kerran tilattua, ja homma on tosi jees jos käyttää tarjoukset kunnolla hyväksi :) sillon ei haittaa jos joku tuote ei sovi.
Tänä viikonloppuna sai 50% alennusta ekasta tuotteesta jonka poimi koriin. Tilasin mm. Pure Light meikkivoiteen, jonka ostin aiemmin minikokoisena.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:00"]
Mä en voi tilata kun ne tulee ärrälle. Sinne on liian pitkä matka, eikä ole minkään matkan varrella.
Eipä tästä tainnut apua olla. Mutta ainakin days of v - bloggari mainosti ennen ahkeraan, sieltä voi saada vinkkejä.
[/quote] Saa postiinkin kun pyytää. Itse valitin että kun lähettävät R:lle ja sinne liian pitkä matka niin sanoivat että kyllä he postiinkin voivat lähettää.
Luomu vaniljakuorinta on todella hyvä ja tuoksuu ihanalle!!
Meikeistä olen tykännyt pohjustusvoiteesta, sun-kissed geelistä (en muista tarkkaan nimeä...) ja se kaksivärinen aurinkopuuteri jossa on tavallaan sirppinä vaaleampaa ja vähän tummempaa on myös tosi hyvä. Ei kylläkään sovi ihan vaaleaihoiselle, varsinkin tummempi väri toimii lähinnä päivettyneellä iholla. Kulmakyniä on myös kehuttu!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:59"]
Voi hyvänen aika, vieläkö tää ysärifirma on elossa :D
[/quote]
yves eocher ei ol emikään ysärifirma vaan toiminu tihan 60-luvunalusta saakka. Kertoo varmaan laaadusta, kun on jo noin monta vuosikymmentä toimintaa maailmanlaajuisesti.
[/quote]
Voi olla joo, mutta 90-luvulla sekä tuotteet, että tilaajalahjat oli silkkaa paskaa.
[/quote]
Tilailit kuitenkin paljon kun osaat noin varmasti sanoa :D
[/quote]
Tilailin kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Kylkiäisinä sain mm minikokoisia posliinisorsia :D Ei ne tuotteet silloinkaan kaikki ihan kuraa olleet. Meikit oli huonoja ja esim huulipunissa sävyt vaihteli. Minituotteina sain joskus älyttömän hyvän hajuista hajuvettä. Edullinen paikkahan se silloin oli, jos jaksoi leikata ja liimata ja askarella tilauskuponkinsa.