Oletko saanut mitään aikaiseksi tänään?
Mulla on edelleen yöpaita päällä. En ole sairas kuitenkaan. Katsoin padilta parijaksoa yhtä sarjaa. Aamiainen on syöty. Taidan alkaa laittaa perheelle ruokaa.
Kommentit (84)
En yhtään mitään eikä ollu tarkotuskaan. Jotain pientä vois touhuta.
Olen saanut kaapit tyhjennettyä. Ei ole mitään syötävää enää.
Olen minä saanut radion auki. Lisäksi join lasillisen Malagalaista ja kävin pihalla pissillä.
Juu olen asentanut uudelle työntekijälle outlookin ja authenticatorin puhelimeen ja yhdistäny ne tietokoneella olevaan outlookkii . Toiselle työntekijälle kävin siirtämässä Internet Explorerista kaikki suosikit/kirjanmerkit Chrome selaimeen. Muutamasta läppäristä poistin edellisten käyttäjien profiilit.
11 tienoolla kävin lounaalla. Siellä oli BBQ possua ja jotain uuniperunoita ja kasviksia. Alkukeittona oli sienikeittoo joka ei maistunu miltään.
Kollega on just nyt teams-palaverissa jota en jaksanu kuunnella, (en ees kuulu siihe palaveriin) - lähin toiseen työhuoneeseen chillaamaan ja tässä istun omassa rauhassa ja kuuntelen kun sade ropisee noihin ikkunalautoihin. Meinaa nukuttaa.
Kohta kun jaksan, käyn viemässä kärryllisen palautuneita läppäreitä ym härpäkkeitä alakerran varastoon.
Väsyttää hulluna, sain unta vasta aamuyöllä neljältä. ZZzzZZzzzzZzzzZ kroooh pyyyyyhzzzZzz. Onneks on rento työpäivä, ei muuta akuuttia just nyt.
Tänään olen saanut tehdyksi jo aika ison määrän töitä. Nyt pitää vähän aikaa pitää taukoa ja vetää henkeä, että jaksaa työpäivän loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Teen just ruokaa tässä. .
Kyllä maistuisi. Todellakin :)
En juurikaan mitään. Tulin töihin ekaa päivää loman jälkeen ja oon käynyt juttelemassa projektista toisen työntekijän kanssa ja oon soittanut hankkeen ulkopuoliselle työntekijälle. Muuten ihmetellyt elämää ja avannut lapselle säästötilin.
Vierailija kirjoitti:
Siivottiin miehen kanssa. Pesin lakanapyykin, silitin eilen pestyjä vaatteita. Ollaan lähdössä reissuun kahdeksi viikoksi, niin on mukava palata siistiin kotiin.
Löysätkää nutturaa, Kainuun korpeen mennään, ei etelän maille.
Tervetuloa vaa tänne sateeseen. 😅
Ja pliis ettehän tuo koronaa meille tänne sit😬
Kävin koronatestissä, sitten vähän shoppailua (niin ne muutin tekee!!) ja otin päikkärit. Kaksi sairaslomapäivää eli huomennakin saa levätä. Paitsi jos testi posi, saa levätä 2 viikkoa.
Olen käynyt pankissa, vienyt yhden paketin postiin, pessyt pyykkiä, imuroinut.
Kävin kaupassa ja tein pellillisen pizzaa, kinkku-ananas-sinihomejuusto. Nyt uunissa ja kohta valmis, nam 🍕🍽🤤 Vielä voi vähän aikaa herkutella ennen alkavaa laihdutusprojektiani.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ja tein pellillisen pizzaa, kinkku-ananas-sinihomejuusto. Nyt uunissa ja kohta valmis, nam 🍕🍽🤤 Vielä voi vähän aikaa herkutella ennen alkavaa laihdutusprojektiani.
Nam. Et sattuisi tarvitsemaan ketään, kenelle tekisit noita herkkuja....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt kaikkea hyödyllistä mutta aamupala jäi syömättä kun en saanut rasioita auki.
Tänään puoliso avasi rasiat aamulla ennen töihin lähtöä ja sain syötyä aamiaisen. Pientä edistystä eiliseen verrattuna.
Tänään sain istuttua penkillä pienessä sateessa ilman syytä, elämäni ensimmäinen kerta ilman syytä tehdä niin. Sain tarkkailtua ohikulkijoita joista yksi juoksi kovaa, koskaan ennen aikuisiällä en ole ehtinyt vain tarkkailla.
Puoliso muka avasi yhden tölkin valmiiksi, en silti saanut sitä auki. Ostin sitten eri mallisia.
Ensimmäistä kertaa elämässäni olen ehtinyt kuulostella miltä olo tuntuu ja tehdä asioita sitä mukaa.
Mä alan kokoaika olemaaan enemmän sinut sen ajatuksen kanssa että kunhan on vain käynyt töisssä per päivä niiin ei pitäisi valittaaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä alan kokoaika olemaaan enemmän sinut sen ajatuksen kanssa että kunhan on vain käynyt töisssä per päivä niiin ei pitäisi valittaaa.
Jää heti hampaaankoloon toi jos vain on jouten.
Vierailija kirjoitti:
Olen minä saanut radion auki. Lisäksi join lasillisen Malagalaista ja kävin pihalla pissillä.
Kuulostat koiralta.....
Kyllä, pidin kaksi kehityskeskustelua ja ne työt mitä tälle päivää suunnittelinkin.Nyt laiskottaa, mutta pitää tehdä vielä lupaamani kasvispiiras pojalleni. Ollaan poikkeuksellisesti vain kahdestaan kotona.
Heräsin 4.30, kusetin koiran ja lähdin töihin.
Nyt on puolikas työpäivä tehty, lomailevien sukulaisten lemmikit ja postit hoidettu, kotona lakanat vaihdettu, koiranruokaa keitetty ja villasukan varsi neulottu.
Vielä olis ohjelmassa pyykkiä, tiskiä, päivällisen kokkaaminen, puolikas työpäivä. Illalla lämpiää sauna ja aukeaa sihijuoma. Huomisesta edespäin loma!