Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut mitään aikaiseksi tänään?

Vierailija
02.08.2021 |

Mulla on edelleen yöpaita päällä. En ole sairas kuitenkaan. Katsoin padilta parijaksoa yhtä sarjaa. Aamiainen on syöty. Taidan alkaa laittaa perheelle ruokaa.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vihdosta tyhjentämään 2v sitten pois muuttaneen pojan kaappeja jotta saan sen työhuoneekseni remontoitua. Tarvis vaan saada jostain laatikoita.

Vierailija
42/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla aamukahvia juodessa maksoin laskut, sitten tein 8 h työpäivän. Hetki sitten tulin kotiin, laitoin pyykkikoneen päälle ja nyt tasapainottelen tasapainolaudalla (nilkkavamman jälkihuoltoa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ongelmia...

Vierailija
44/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin yhtään mitään. Olen syönyt aamiaista noin. klo 9, muuten on mennyt koko päivä makoillessa/runkatessa.

Vierailija
45/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, enkä muutenkaan ole kolmeen päivään tehnyt muuta kuin maannut sängyssä. Minulle ei kesäloma sovi, masennusoireet vain pahenee jos ei ole pakko tehdä mitään.

Mulla ei oo masennusta, mutta loma vaan ei sovi mulle. En saa vähäistäkään kotityötä tehtyä. Onneksi enää 5 lomapäivää.

Vierailija
46/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kissan eläinlääkärillä. Moppasin ja imuroin jääkaapin alta. Siivosin kissan laatikot. Pesin koneellisen pyykkiä. Kävin kaupassa ja kaverilla. Maksoin laskuja.

Vierailija
47/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jonkin valtavan tarmonpuuskan ja kävin suihkussa. Ehkä se oli tuo neljäs tai viides kahvi? Yksi kahvikupilliseni on noin 3 dl. Kylpytakki on ja pysyy siitä en tingi.

Vierailija
48/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aikaiseksi työpäivän. Eli siis 8 tunnin työpäivä.

Vierailija
49/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmeempiä. Pesin koneellisen pyykkiä ja ripustin kuivumaan. Vein lapset puistoon ja kirjastoon. Aloitin lukemaan yhtä kirjaa. Kohta täytyy tehdä jo ruokaa. Mukavan lössö lomapäivä. Ulkona mukava ilma, ei viileää eikä paahtavaa, juuri sopiva kesäpäivä.

Vierailija
50/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin klon ympäri heräsin hiiitaaaaaasti.

Laitoin pesukoneen pyörimään.

Lähdin 5 km juoksulenksulle

Tein kotona 30 min coretreenin.

Hikisenä imuroin koko talon. Söin ruoan.

Otin nokoset kissa kainalossa

Tämmönen oli mun eka lompvä❤️

Vierailija
51/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta yhtään lomailulta.

Vierailija
52/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta yhtään lomailulta.

Onneksi Me kaikki saamme itse päättää mitä lomallamme teemme/emme tee😀

Hyvää Kesänjatkoa 🌸

Vierailija
53/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juoksemassa, kiinnitin pari hyllyä työhuoneen seinälle, pesin koneellisen pyykkiä ja imuroin kämpän. Ai niin ja kävin kaupassa. Loma <3 (vastasin pariin työsähköpostiinkin, mutta sitä ei lasketa..)

Vierailija
54/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen paljon, monta päivää on mennytkin lukiessa kirjoja ja katsoessa sarjoja. Kaksi koiraa trimmattu ja kaupoilla käyty. Laitoin vielä hyvän salaatin grillipihvien kanssa niin jo on tehty hommia yhdelle päivälle 😁 ilta meneekin kirjan ja viinilasillisten parissa. Enää viikko lomaa!

Vierailija
55/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. "Nousin" n. neljältä, iltapvällä, keitin kahvia ja tein pari munaleipää. Söin ne tietokoneen edessä. Jotenkin vaan oli hutera olo ja muutenkin ahdistunut, tulin takasin vuodesohvalleni makaamaan ja katsomaan dvd:ltä miehenpuolikkaita ja tyttökultia, haluan paramman olon. Ulkona ropisee sade, raikas tuulenvire tulee parvekkeen ovesta päälleni.

Huomenna aion herätä aamulla. Saada jotain aikaan ja ajatuksia kasaan.

Vierailija
56/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 tuntia töissä.

Vierailija
57/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työpäivän ainakin, kiireinen ja raskas päivä. Vielä pitäs vähän siivota keittiössä, kun töistä tullessa olin niin naatti et otin parin tunnin päikkärit. 

Vierailija
58/84 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt kaikkea hyödyllistä mutta aamupala jäi syömättä kun en saanut rasioita auki.

Tänään puoliso avasi rasiat aamulla ennen töihin lähtöä ja sain syötyä aamiaisen. Pientä edistystä eiliseen verrattuna.

Vierailija
59/84 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut aikaiseksi yhtään mitään. Teen 50-prosenttista työaikaa ja olen ollut nyt vapailla muutaman päivän. Eilen nukuin kahdet päiväunet. Nyt juon aamukahvia ja väsyttää. Päätäkin särkee ja on viluinen olo. Sen verran sain aikaan, että laitoin pyykit koneeseen. 

Vierailija
60/84 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin, siivottu tiskattu, laitettu perunalaatikko kylkisiivuista uuniin kypsymään.

Kypsymistä odotellessa notkun täälä ja trollaan.