Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut mitään aikaiseksi tänään?

Vierailija
02.08.2021 |

Mulla on edelleen yöpaita päällä. En ole sairas kuitenkaan. Katsoin padilta parijaksoa yhtä sarjaa. Aamiainen on syöty. Taidan alkaa laittaa perheelle ruokaa.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan. Juon tässä viiniä ja kuuntelen musiikkia. Olen mökillä.

Vierailija
2/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En...sairaslomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, matriisilaskentaa kertaan ja nappaan tosta sellon näppeihin pian. Vielä muutama viikko iisillä aikataululla, sit bäk tu skuuuuyyl.

Vierailija
4/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut työpöydältä kahden viikon aikana kertyneet jutut pois, koska työkaveri tuli lomalta neuvomaan. Ihan hyvin pysyi firma pystyssä pari viikkoa, vaikka olikin mun harteilla.

Kaksi viikkoa menikin vähän peukaloita pyöritellessä ja päiväunilla.

Vierailija
5/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleenhan mä töissä ollut. Fyysisissä töissä. Aina kun tapaa ihmisiä saaa jotakin ajattelun aihetta.

Vierailija
6/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroinut, mopannjt, käynyt suihkussa, hakenut postin ja auttanut teiniä ruuanlaitossa.

Vierailija
7/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleenhan mä töissä ollut. Fyysisissä töissä. Aina kun tapaa ihmisiä saaa jotakin ajattelun aihetta.

Mä oleen sellainen taiteilijasieelu kun taiteilijaperheessä kasvanu että aina tulee uusia havaintoja ja uusia ajattelemisen aiheita. Uusia ongelmia jotka pitäää yrittää ratkaista.

Vierailija
8/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottiin miehen kanssa. Pesin lakanapyykin, silitin eilen pestyjä vaatteita. Ollaan lähdössä reissuun kahdeksi viikoksi, niin on mukava palata siistiin kotiin.

Löysätkää nutturaa, Kainuun korpeen mennään, ei etelän maille.

Vierailija
9/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ratkaisin aamulla kuudennen asteen yhtälöryhmiä ja sovellan tuloksia virtausmalleihin.

Vierailija
10/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joo. Mut laiska töitään luettelee. 

Vierailija
11/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kusetin ja laitoin teinille ja hänen vieraalleen aamupalaa (klo 11 toki, loma kun on). 

Nyt voisin lukea vähän tenttikirjaa, mutta maksimissaan kolme tuntia. 

Vierailija
12/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärin vastaanotolla ja sen jälkeen tuijotellut youtubea kolme tuntia, pyykkikone pesi pyykit, meni alle 2 min kun laitoin pyykit kuivumaan. vois kattoa yhden leffan tai kirjottaa jotain fantasiaa

Vierailija
13/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon joo. Mut laiska töitään luettelee. 

Iha hyvä pointti. Toisaalta tämmösestä ketjusta voi saada ihan hyviä kimmockeita.

Vierailija
14/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä muutenkaan ole kolmeen päivään tehnyt muuta kuin maannut sängyssä. Minulle ei kesäloma sovi, masennusoireet vain pahenee jos ei ole pakko tehdä mitään.

Vierailija
15/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, "aamupala" syöty pari tuntia sitten, duunitorista yritetty katsella töitä, sen jälkeen vaan somettanut. Lenkille voisi lähteä kunhan saa aikaiseksi, sen jälkeen pitäisi ruoka tehdä.

Vierailija
16/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Nousin vähän ennen kymmentä ylös ja edelleen kylpytakki päällä. Nukuin poikkeuksellisen hyvin melkein 10 tuntia. Univelkaa olikin kertynyt niin hyvät unet oli erittäin jees. Ei taaskaan huvita, jaksa tai edes kiinosta mikään. Niin turhaa koko olemassa oleminen. Päihteet on ainoa mikä vähän kiinostaisi mutta ei jaksa nyt niitäkään. Siirryn sohvalle niin moro joksikin aikaa.

M

Vierailija
17/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula selätetty ja nyt uuteen nousuun.

Vierailija
18/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain: aamupäivälenkki koiran kanssa, kuolanpionin siemenien kylvöä, tein itselleni ruokaa joka riittää huomiseksikin, pohjamaalasin kolmen ikkunan puitteet.

Nyt kauppaan ja koira pääsee samalla pävän toiselle, pitemmälle lenkille ja uimaan.

Vierailija
19/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Valvoin koko yön kun en saanut unta ja vatsa oli sekaisin. Eilen huimasi kun olin ylhäällä pitkään. Olen ollut lähes vuodepotilaana jalkaleikkauksen jälkeen pitkään ja nyt kun pitäisin opetella taas kävelemään niin huimaa kovasti.

Olen lähinnä nukkunut nyt päivållä ja katsellut videoita Netflixistä. En jaksa olla ylhäällä kun eilen olin liian aktiivinen ja meinasin kaatua kun silmissä musteni. Nyt lepäilen sohvalla ja mietin huomista kauppalistaa.

Vierailija
20/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään erityistä. Pyykkikone on päällä ja kohta maksan laskut. Onnistuin kerrankin tekemään kivan näköisen "messy bun" -nutturan hiuksiin, siitä olen iloinen. Lähden kauppaan kävellen, jahka sade lakkaa. Illalla katson televisiosta Agatha Christie -elokuvan. Mukavan tylsä lomapäivä.