Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut mitään aikaiseksi tänään?

Vierailija
02.08.2021 |

Mulla on edelleen yöpaita päällä. En ole sairas kuitenkaan. Katsoin padilta parijaksoa yhtä sarjaa. Aamiainen on syöty. Taidan alkaa laittaa perheelle ruokaa.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

La-aamuna alkoi 2kk loma.

Jyhti darra.

Vierailija
22/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan saanut mitään aikaiseksi, ja olen ylpeä siitä. Tajusin näet ekaluokalla kaksi asiaa:

- Kaikki mitä ikinä tekisin, olisi monin tavoin vahingollista. Tämä koskisi niin työtä, harrastuksia, elintapoja ja kulutustottumuksia, varsinkin ihmissuhteita ja perheen perustamista. Siis ihan kaikkea koko elämäni ajalta.

- En ole tätä elämää itselleni pyytänyt tai järjestänyt.

Oivallusteni perusteella päätin, etten aio osallistua maapallon pilaamiseen millään tavalla. Päätös on myös pitänyt, sillä en ole kouluttautunut peruskoulun jälkeen, saati tehnyt päivääkään töitä. Luonnollisesti en ole myöskään harrastanut mitään, enkä varsinkaan hankkinut perhettä tai mitään isoa materiaa kuten taloa tai autoa. Perus luterilaisen vaihtoehdon sijasta olen omistanut peruskoulun jälkeisen elämäni huumeille: psykedeelien ansiosta kuluneet 17 vuotta ovat menneet kuin siivillä.

Joudun toki rahoittamaan elämäntapani sosiaalituilla ja kalliit huumeet varastetun tavaran myynnillä. Ehkä siksi elämäntapani ärsyttääkin monia jopa niin paljon, että jotkut ovat halunneet tappaa minut. Olen kuitenkin aina muistuttanut, että minun tapani elää on ratkaisu aikamme valtaviin ongelmiin, sillä

aiheuttamani ympäristökuormitus on ihmiskunnan pienimpiä. Siitäkin joudun toisinaan mainitsemaan, että olemassa oloani koskevat valitukset tulee osoittaa heille, jotka syyllistyneet olemassa olooni, vaikka ovat tienneet asioiden todellisen laidan.

Joo, ei kai muuta. Halusin vain sanoa ettei asioiden aikaansaaminen ole mikään tavoiteltava päämäärä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan saanut mitään aikaiseksi, ja olen ylpeä siitä. Tajusin näet ekaluokalla kaksi asiaa:

- Kaikki mitä ikinä tekisin, olisi monin tavoin vahingollista. Tämä koskisi niin työtä, harrastuksia, elintapoja ja kulutustottumuksia, varsinkin ihmissuhteita ja perheen perustamista. Siis ihan kaikkea koko elämäni ajalta.

Oivallusteni perusteella päätin, etten aio osallistua maapallon pilaamiseen millään tavalla. Päätös on myös pitänyt, sillä en ole kouluttautunut peruskoulun jälkeen, saati tehnyt päivääkään töitä. Luonnollisesti en ole myöskään harrastanut mitään, enkä varsinkaan hankkinut perhettä tai mitään isoa materiaa kuten taloa tai autoa. Perus luterilaisen vaihtoehdon sijasta olen omistanut peruskoulun jälkeisen elämäni huumeille: psykedeelien ansiosta kuluneet 17 vuotta ovat menneet kuin siivillä.

Joudun toki rahoittamaan elämäntapani sosiaalituilla ja kalliit huumeet varastetun tavaran myynnillä. Ehkä siksi elämäntapani ärsyttääkin monia jopa niin paljon, että jotkut ovat halunneet tappaa minut. Olen kuitenkin aina muistuttanut, että minun tapani elää on ratkaisu aikamme valtaviin ongelmiin, sillä

aiheuttamani ympäristökuormitus on ihmiskunnan pienimpiä. Siitäkin joudun toisinaan mainitsemaan, että olemassa oloani koskevat valitukset tulee osoittaa heille, jotka syyllistyneet olemassa olooni, vaikka ovat tienneet asioiden todellisen laidan.

Joo, ei kai muuta. Halusin vain sanoa ettei asioiden aikaansaaminen ole mikään tavoiteltava päämäärä.

Ihmiskunnan aikaansaannokset ovat merkityksettömiä aurinkokuntamme mittakaavassa, puhumattakaan maailmankaikkeudesta.

Vierailija
24/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lenkillä ja suihkussa ja tein ruokaa. :)

Vierailija
25/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin siihen tulokseen ettei tänään tarvitse pukea. Laitoin ruokaa tulemaan eikä syytä käydä kaupassa. Onhan se jollain tapaa hyvä päivä kun voi koko päivän olla kylpytakki päällä. Ruuan jälkeen voikin alkaa odottaa iltaa että pääsee nukkumaan. Tosiaan kannattaa olla ilman päihteitä.

Vierailija
26/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen ollut mutta mitään en ole saanut aikaiseksi.

Vierailija
27/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kirpputorilla ja vein sinne lisää tavaraa. Enpä ole muuta tehnyt. Piti toki, mutta ei jaksa, ei huvita. Elämä tuntuu merkityksettömältä.

Vierailija
28/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kaikkea hyödyllistä mutta aamupala jäi syömättä kun en saanut rasioita auki.

Vierailija
29/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä päivän ja työt sujui hyvin. Kaupassa on käyty ja ruoka uunissa. Salaatti tehty valmiiksi. Pyykit pyörimässä ja jo kuivuneet laitettu kaappeihin. Koira lenkitetty x 2. Pedit pedattu. Astiat laitettu koneeseen ja ruoan jälkeen kone pyörimään. Kuudelta lenkille. Mitä muuta tänään vielä keksis?

Vierailija
30/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti mennä sukulaisen mökille jo aikaa sitten mutta ei millään ole viitsinyt

😄

Vierailija
31/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä päivän ja työt sujui hyvin. Kaupassa on käyty ja ruoka uunissa. Salaatti tehty valmiiksi. Pyykit pyörimässä ja jo kuivuneet laitettu kaappeihin. Koira lenkitetty x 2. Pedit pedattu. Astiat laitettu koneeseen ja ruoan jälkeen kone pyörimään. Kuudelta lenkille. Mitä muuta tänään vielä keksis?

Kuinka paljon käytät piristeitä?

Vierailija
32/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heeännyr, tehnyt itselle ja teinille aamupalan, käynyt suihkussa. Tehnyt itselle ja teinille ruoan. Kirjoittanut muutaman hyvän kommentin av:lle sekä yhden hyvän aloituksen. Tutkinut Nordnettiä.

Vierailija
33/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesu, laskujen maksu.

Vierailija
34/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiskunnan aikaansaannokset ovat merkityksettömiä aurinkokuntamme mittakaavassa, puhumattakaan maailmankaikkeudesta.

Mut toisaalta ihmiskunnan mittakaavalla merkittäviä ja esim sun elämän näkökulmasta välttämättömiä.

Vierailija
35/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni Karhunkierros kierrettiin perheen kanssa. Nyt lepäillään hetki ruoan päälle. Illalla saunaa ja oleskelua.

Vierailija
36/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamupäivällä ruokaostoksilla. Iltapäivällä sain toisen koronarokotteeni ja odotan,ilmeneekö haittavaikutuksia. Nyt Katson olympialaisia.

Vierailija
37/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä aiina jotain pientä aina saa aikaaan. EIi esiim voittoja ajatella äärimmäisyydessä kun ei selllaista ole olemassakaaan. Kaikki on suhteellista.

Vierailija
38/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä aiina jotain pientä aina saa aikaaan. EIi esiim voittoja ajatella äärimmäisyydessä kun ei selllaista ole olemassakaaan. Kaikki on suhteellista.

Pienellä panoksellla tehdään pieniä voittoja ja suuurilla panoksillla tehdään suurempia voiittoja.

Vierailija
39/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienellä panoksellla tehdään pieniä voittoja ja suuurilla panoksillla tehdään suurempia voiittoja.

Miteen se sanoi se armstrog joka astui ensimmäisenä kuuhun "pieni askel ihmiselle suuri askell ihmiskunnnalle.

Vierailija
40/84 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon käytät piristeitä?

Aamulla 2 kuppia teetä ja töissä 2 kuppia kahvia. Ehkä illalla vielä 1 kupin teetä. Onko liikaa?