Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

What the heck?!

Vierailija
16.08.2014 |

Mitä ihmettä mun kropalle tapahtuu? Rinnat on ollu arat nyt pari viikkoo ja näyttää sille, että ne ois turvonnu/kasvanu. Raskausarpia on tullu kumpaanki rintaan taas.. damn.. Torstaina alko menkat ja tänää ne jo loppu. Eikä siis missään välissä vuotanu kunnolla, vaan vuos todella vähän. Normaalisti menkat kestää mulla tasan viikon. Ja siis menkkojen piti alkaa vasta tiistaina, ni miten ne jo nyt oli? Normaalisti on todella täsmällinen kierto. Melkein pystyy sanomaan kellonajan monelta alkaa :D

Mut siis mitä ihmettä? Ei mulla ennen oo ollu tällasta :D Ei sinäällään haittaa toi menkkojen pituus, koska ei ne oo mikään sellanen juttu mitä oottas innolla, mutta silti: MITÄ? :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:07"]

Mitä ihmettä mun kropalle tapahtuu? Rinnat on ollu arat nyt pari viikkoo ja näyttää sille, että ne ois turvonnu/kasvanu. Raskausarpia on tullu kumpaanki rintaan taas.. damn.. Torstaina alko menkat ja tänää ne jo loppu. Eikä siis missään välissä vuotanu kunnolla, vaan vuos todella vähän. Normaalisti menkat kestää mulla tasan viikon. Ja siis menkkojen piti alkaa vasta tiistaina, ni miten ne jo nyt oli? Normaalisti on todella täsmällinen kierto. Melkein pystyy sanomaan kellonajan monelta alkaa :D

Mut siis mitä ihmettä? Ei mulla ennen oo ollu tällasta :D Ei sinäällään haittaa toi menkkojen pituus, koska ei ne oo mikään sellanen juttu mitä oottas innolla, mutta silti: MITÄ? :D

[/quote] I'll be damned, don't have a clue. Maybe you should post this on an English/ American site.

Vierailija
2/5 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sä varmaan itsekkin tiedät (ja ihan kaikki muutkin täällä palstalla) mitä vastausta haet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:21"]kyllähän sä varmaan itsekkin tiedät (ja ihan kaikki muutkin täällä palstalla) mitä vastausta haet.

[/quote]

Öö.. En hae tietosesti ainakaan mitään erityistä vastausta. Ihmettelen vaan.

Vierailija
4/5 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa sille, että voisit olla raskaana.

Vierailija
5/5 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:23"]Tuo kuulostaa sille, että voisit olla raskaana.

[/quote]

En tietääkseni voi olla raskaana. Erosin edellisestä suhteesta reilu kuukaus sitten, eli ei pitäs olla mahdollista mitenkään. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi