Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vaihtanut alaa tai muuten elämän suuntaa?

Vierailija
02.08.2021 |

Minkälaisia kokemuksia? Tyyliin yrittäjästä palkolliseksi tai toisin päin, kaupan alalta terveydenhuoltoon, urheilijasta baarinpitäjäksi jne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/8 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kaveripiiriä kauan sitten elämänmuutoksen yhteydessä, eli moni asia juu muuttui silloin, paremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin puutarha-alalta (rasitusvammojen myötä) it-alalle. Viisi vuotta meni suorittaa AMK ja siihen päälle maisteri, käyden samalla töissä kartuttamassa kokemusta uudelta alalta. Jos nyt jotain, niin entinen ammatti oli niin raskas, että opiskelu ja siisti sisätyö eivät kyllä tuntuneet millään tavalla raskaalta, edes samanaikaisesti suoritettuina.

Vierailija
4/8 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toiminut neljässä täysin erilaisessa ammatissa, joista kahteen minulla on myös koulutus. Olen myös asunnut puolet elämästäni suuressa kaupungissa ja toisen puolen pienellä paikkakunnalla alle 10.000 asukasta.

Vierailija
5/8 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoin vakiduunin ja vuokrakämpän. Muutin satojen kilometrien päähän opiskelemaan. Asuin alkuun ilmaiseksi koulun asuntolassa, mutta kun löysin töitä opiskelun oheen, vuokrasin asunnon.

Vierailija
6/8 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin puutarha-alalta (rasitusvammojen myötä) it-alalle. Viisi vuotta meni suorittaa AMK ja siihen päälle maisteri, käyden samalla töissä kartuttamassa kokemusta uudelta alalta. Jos nyt jotain, niin entinen ammatti oli niin raskas, että opiskelu ja siisti sisätyö eivät kyllä tuntuneet millään tavalla raskaalta, edes samanaikaisesti suoritettuina.

Jeah! Jotain samansuuntaista mullakin, mut eri alat, tuo tottuminen ns kovaan suorittamiseen on tuntunut kääntyvän hyvin uudellakin polulla.

Vierailija
7/8 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toiminut neljässä täysin erilaisessa ammatissa, joista kahteen minulla on myös koulutus. Olen myös asunnut puolet elämästäni suuressa kaupungissa ja toisen puolen pienellä paikkakunnalla alle 10.000 asukasta.

Missä noista vaihdoissa on ollut suurin tottuminen? Esim ammattien tai ympäristöjen välillä?

Vierailija
8/8 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä noista vaihdoissa on ollut suurin tottuminen? Esim ammattien tai ympäristöjen välillä?

Toimistotyöstä vankilaan opettamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme