Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko huomannut 40+ naisena että parhaiten sinulla sopivat miehet parisuhteeseen löytyvät vähän vanhemmista ikäluokista, esim 55+?

Vierailija
02.08.2021 |

Niin

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuorekas, ikäänsä nuorempi mies, joka näyttää ikäistään nuoremmalta, pukeutuu nuorekkaasti, on ikuinen pikkupoika ja velikulta, jolle ikä on vain numero?

Vierailija
42/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, sen sijaan 35-45-vuotiaat tuntuvat sopivan eri omaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vireä ja nuorekas kiinnostaa

Tämä

Vierailija
44/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias ja onneksi sain juuri hieman testattua markkina-arvoani, kun pääsin 20-vuotiaan käsivarsille. Eli jos pitäisi alkaa parisuhdetta etsimään, niin toivoa olisi saada itseäni nuorempi mies eikä mitään ikäloppua eläkeläistä!

Kauanko se keskenkasvuinen jaksaa sua katsella? Nuori fitnesskissa kun vähän vihjaa, että olis nuorta ja tiukkaa saatavana, niin johan jää vanha kaakki siihen paikkaan.

Jos fitness kissoja ei räkänokka kiinnosta

Vierailija
45/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain oudosta syystä minulla on synkannut hyvin aina ainoastaan tasan 12 vuotta vanhempien miehien kanssa. Saman ikäisistä on synkannut vain vähän outojen tapausten kanssa eikä ollenkaan samalla tavalla. Tavallisten saman ikäisten kanssa on aina ollut häiritsevä tunne, kuin ne olisivat ihan kuin eri planeetalta. Todella outoa.

Erikoisin juttu on ollut kun 12 vuotta vanhempi mies (jota luulin kauan vain 6 vuotta vanhemmaksi) jopa osasi päättää lauseeni melkein ensitapaamisella, jos jäin vähän miettimään kesken lauseen mitä sanon. Se olisi ollut muuten epäkohteliasta, mutta olin todella tyytyväinen kun tarvitsi vain nyökytellä tyytyväisenä ja imartelen itseäni ajatuksella, että hän tuskin toimii samalla tavalla muiden kanssa.

Vierailija
46/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, mutta meillä menee minua 2kk vanhemman mieheni kanssa hyvin, niin en ole muita vilkuillut.

Vierailija
47/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole. En halua isäni ikäistä miestä (joo, olen nuorten vanhempien lapsi).

Vierailija
48/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää miten ihmiset pysyy muka jotenkin päättämään kenet huolii. Sitten kun jonkun kanssa kolahtaa kemiat yhteen niin että maa järisee jalkojen alla, et sä siinä kohtaa mieti että: "voi hitto kun tuo ei mahdu niihin mun kriteereihin, ikäkin heittää muutamalla vuodella."

Ei ihminen voi valita kehen rakastuu. Sitten kun se tapahtuu niin se tapahtuu, vaikka ikä ja ajankohta olisi täysin väärä.

Toki jos harrastaa vain kevytsuhteita niin niissä on ne vaatimuslistat. Tämän takia en itse voisi koskaan mennä mihinkään Tinderiin, koska siellä ihmiset etsii toisiaan työnhaku tyylisesti, eikä kohtalolla ole mitään tekemistä asian kanssa. Saatat hyvinkin ohittaa sen oikean ja tehdä ihan vääriä valintoja vain koska sulla on ne sun kriteerit, joista ei pysty joustamaan ilman sitä maan järkkymistä jalkojen alla.

Vierailija
49/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v ikäero on hyvä. Tätä Onnea on kestänyt jo yli 30v.

Vierailija
50/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Olen parisuhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa ja pyyhkii tosi hyvin.

Vierailija
51/98 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
52/98 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on muuten väärässä.

Vierailija
53/98 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi parempi ap.

Vierailija
54/98 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin 33-vuotiaana 16 vuotta vanhemman miehen jonka kanssa olen nykyään naimisissa. Mä olen nyt 43v. ja mies on 59v. Olen seurustellut omankin ikäisten kanssa tai vähän vanhempien kanssa, mutta satuin rakastumaan reilusti vanhempaan. En mä pelkän ikäeron takia jättänyt mahdollisuutta onneen ja rakkauteen. 

Vierailija
55/98 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen aviovaimo kirjoitti:

Itse tapasin 33-vuotiaana 16 vuotta vanhemman miehen jonka kanssa olen nykyään naimisissa. Mä olen nyt 43v. ja mies on 59v. Olen seurustellut omankin ikäisten kanssa tai vähän vanhempien kanssa, mutta satuin rakastumaan reilusti vanhempaan. En mä pelkän ikäeron takia jättänyt mahdollisuutta onneen ja rakkauteen. 

Ihan normaalia pieni ikäero

Vierailija
56/98 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ikärasisteja ketjun perusteella

Vierailija
57/98 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että mikään määrä vastauksia ei riitä AP:ole vaan tätä asiaa kysytään satoja kertoja? Onko AP vajaa?

Kyllä dementia voi alkaa oirehtia jo 55+. Koitetaan nyt ymmärtää.

Vierailija
58/98 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55+ ikäiset miehet sopivat parhaiten 55+ ikäisille naisille. Tämä on fakta. 

Eivät sovi, jos mies haluaa lapsen.

Vierailija
59/98 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 51-vuotiaana miehenä kiinnostun lähinnä 35-40-vuotiaista naisista. Ja hyvin tuntuu onnistuvan. En voisi kuvitellakaan olevani ikäiseni kanssa.

Vierailija
60/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy jos nainen hoikka ja nuorekas M56